Přejít na výpis diskuzí
Záběry z alfatestu Dooma ukazují, že nás čeká staromilská střílečka
23.10.2015 | Aleš Smutný
59 příspěvků
-
http://thomaswievegg.deviantart.com/art/the-Last-of-Us-Clicker-453842001
:DDD -
Ten MP vypadá jak zpomalenej Unreal Tournament ...Snad to do vydání trochu zlepší aby to bylo svižnější
-
Jenom pade??!!! No ty jses hrozna sr@ck@...se trochu snaz, borecku, neflakej to, mutante!!! :DDD
-
tak je jasny, ze ten klikac je maxicek, kterej je nejakej nabrucenej z neceho. ho politujme chudaka, asi to nema lehky.
-
...pravil max, King of Trolls...btw, ty tady zbiras jenom same plusy v diskuzich, jak tak sleduju...podle te definice autor nejmene prinosnych prispevku v historii games, sam veeelkej max, otevrel drzku a zas to stoji za to... :DDD
-
tady nekdo neunesl že komunita s jeho nazorem nesouhlasí tak si vymyslel imaginárního klikače *1* prište doporučuju pred napsanim prispevku zvažit jak velkym prinosem pro diskuzi je, pak možna budete nekdy i v plusu *3*
-
Trvá mu to asi stejně jako cesta na záchod a zpět proč hned nolifer?
-
Toho klikaciho nolifera bych chtel videt...to musi byt strasnej mutant... :DDD
-
Jenže na světě k omalovávání už nic nezbylo, proto je tady a nemá co dělat, Blizzard už totiž všechno vymaloval *4*
-
Ta klikačka začíná být dost bizarní. Ale je hezké, že svým názorem donutíš trolla, aby na tebe plýtval časem, během kterého by si mohl třeba vybarvovat omalovánky. Jen tak dál *1*
-
"ale dyť ten Doom byl fakt jen o tom najít debilní žlutou, modrou kartu"
Omezenost některých lidi nemá meze. Mám sice rád Quake, prošel jsem ho snad sto krát ale vždyť tam rovněž sbíráš klíče jako v Doom. Navíc prostředí je neuvěřitelně sterilní, nejsou tam vpodstate žádné gore efekty, levely jsou převážně malé a stísněné. Doom je mnohem živější, má větší levely, tunu lepších nepřátel kterých je na scéně deset krát více než v Quake, máš mnohem lepší zbraně, všechno je mnohem živější.
"a stačilo jen držet tlačítko pro střelbu "
na nejnižší obtížnosti možná, na nejvyšší hru přejde možná 1 ze 100. Quake kterého tady vyzdvihuješ jsem na nightmare obtížnosti prošel bez větších problémů, Doom je úplně jiný level.
"level design od Pepíčka po lobotomii"
a také je zábavné že kritizuješ level design v Doom ale přitom vyzdvihuješ Turok který ani level design neměl, to byla totiž po stránce leveldizajnu naprostá nula, přesto, že vyšel 4 roky po Doom
Dodám ještě jen tolik, že vůbec nebudu volat po tvé kastraci protože nemáš rád Doom, na to máš totiž plné právo. Nekritizuji tě proto že nemáš rád Doom ale proto že jsi hlupák který si nevidí na konec nosu. -
co dodat s kazdym minusem co mam se jen prokazuje tvoje demence
-
1/10
-
Ten aim a tempo je jak z Q3A na "I can Win"... *1*
-
jeste nekomu nostalgicky zasimralo ve slabinach, kdyz slysel znamy zvuk quad damage?
-
koneckoncu, mam na nej i ctenarskou recenzi ^_^: http://games.tiscali.cz/brutal-legend-12035/ctenarske-recenze/brutalni-recenze-brutalni-hry-344/
-
ty jsi dobry ubozak s tou klikackou
-
Vypadá to... stejně. PvP DM už jsem se dost nahrál v UT a Q3, děkuji, nechci.
-
Multiplayer si nechte. Já chci kvalitní single :)
-
A Maxíček dorazil. Maminka tě dneska pustila na počítač? To jsi musel dostat asi jedničku z toho domácího úkolu. A nedělají si z tebe děti legraci, když už ti v první třídě rostou vousy?