Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • madPav3L
    Konečně pořádná akční hra a ještě hezká grafika, už se nemůžu dočkat. SW 2013 byl super a věřím, že toto budu podobné.
  • N0isy
    Abych byl upřímný, vypadá to mnohem zábavněji než nový Doom 4.
    • gesto
      Tak možná pro tebe :))
      • C-BEAM
        od dětství jsem fanoušek Dooma ale také mi tohle přišla jako lepší akce, boj na střechách byl super, prostředí je živé, pěkné a poměrně otevřené a všechno mi tam přijde rychlejší a dynamičtější než v ukázce z Doom4.
  • oktavius66
    Starý dobrý Old school v novém grafickém kabátku. Po velice povedeném dílu (2013) mi nezbývá nic jiného než se opět těšit na solidní a hlavně zábavnou akční jízdu. Lo Wang nezklame *3*
    • Time to bang, Mr Wang! *1*
  • TheLordoftheNonsense
    Chceme více hentai easter eggs!!!
    • ty obrázky rozhodně nebyly hentai, tak plíííís nepoužívej pojmy, které neznáš.
      • TheLordoftheNonsense
        Ježiši Marjá, píšu to tak, jak to je lidově pro náš národ myšleno. Průměrnýmu člověku při slovech šónen manga či maho shojo to nic neřekne, ale hentai známe všichni, takže drž pysk a tlač kačera místo Naruta chytrolíne. *15* *15* *15*
  • alladjex
    Vypadá to dobře. Čistý FPS už tak deset patnáct let nehraju. Ale musím říct, že tohle je asi první FPS, které mě teda nalomilo, že bych si zase trošku zadoomil. Líbí se mi ta rychlá akce, hlavně na těch střechách mi to přijde super. Nebaví mě pořád lézt nějakýma chodbama a stokama.

    Taky se mi líbí, že tam nikde nevyskakujou nějaký přiblblý informace kam mám jít, kolik procent čeho se mi zvětšilo a další a další logovací zprávy, jak je teď zvykem.
    • jestli bude systém podobnej jako u jedničky tak to čistá FPS taky nebude. Je to už klasicky řízlý výběrama upgradů ve stylu rpg :). Skilly za karmu, vylepšení zbraní za peníze a kouzla za krystaly Ki.
  • Vypada to suprove, rubanice jak ma bejt. Ted jen neposrat optimalizaci pro PC a bude vse v cajku.
    • tak, věřím že to bude cajk, protože jednička mi jela v poho i na starším noťasu a pořád vypadala hezky :), tak tipuji po technické stránce udělají dobře i dvojku :)
  • Keyz
    Pěkný. Jako první díl.
    • ten z 97 ? :)
      • Keyz
        To sotva :) Když jsem to hrál, tak to vypadalo jinak a bavil jsem tím jak to je brutální + tím, že hlavní hrdina žere mouchy. Také to bylo dlouhé co si pamatuji.

        Vypadá to jako ten díl co byl předtím (2013). Te mě bavil. Prostě FPS bez keců okolo.
  • Keyz
    Ten úvodní obrázek *15*
    Proto je dobré mít na obranu brokovnici.
  • Snad to nebude taková nuda jako první díl. Tam to ze začátku taky byla sranda, ale v půlce už člověk pomalu usínal. Žádná motivace k hraní, žádné zajímavé postavy, děj, zapamatovatelný záporák, nic co by skutečně stálo za námahu. Holt podobné ulehčení si práce vývojářům dříve procházelo, jen jedna arénka za druhou a mraky stejných nepřátel, to už ale dneska k zábavě nestačí. Snad to tedy tentokrát dopadne lépe.
    • Já teda nevím, ale k Hojimu si snad nejde nevybudovat vztah po dobu hraní. Bylo mi ho chudáka na konci líto, mrzelo mě, že nenastal úplnej happy end. Bych to Hojimu přál. Nějak jsem po čas hraní tím co říkáš netrpěl ... pořád bylo co porcovat a cíl byl vždy jasnej :). Navíc mě pořád motivovala chuť vylepšit zas další možnosti katany :).
      • asi ti stačí málo ke štěstí. Hry ala SW jsou sice u vás staromilců oblíbené, protože se cítíte hrozně cool a rozjetí rádoby starou dobrou hratelností, ale pravda je, že podobné hry jsou prostě po čase víc a víc nudné. Story bylo prázdné tlachání a ano, pár vtipných momentů a hlášek tam bylo, ale to vydrželo tak maximálně do půlky hry. V druhé části už to byla prostě bída. Podobné typy fps moc nehraju, v pradávných dobách herní prehistorie možná painkiller, nebo jak se to jmenovalo a ten mě myslím bavil víc. Jinak prostě tenhle styl FPS mě absolutně nebaví, katana tomu nepomohla.
        BTW: to mi někdo vysvětlete, jak vás to mohlo bavit, po 150té místnosti s pořád těmi stejnými (nebo nudně podobnými) monstry. Dávám tomu 5/10, ale fakt s přimhouřenýma očima. Prostě zlatý single v CoD, BF a MoH
        • alladjex
          Všimni si jedný věci. Lidi ti tu odpovídají z vlastního pohledu, ale neuráží tě. To nemůžeš odpovědět normálně? Já chápu, že tě něco nebaví. To asi každýho z nás. Ale neznamená to, že musíme každej házet svůj hnis na ostatní.

          Nemám pocit, že by tu někdo z diskutujících tvrdil, že si připadá cool. Naopak oproti dřívějším dobám mně je úplně jedno, kdo jak hraje. Zajímá mě jen jak se bavím já sám. Vždycky budou lidi, kterým to jde mnohem mnohem líp než mě, ale přesto nějak necítím potřebu se vytahovat nebo urážet, ty kterým to nejde nebo hrají jiné hry. Mně přijde CoD taky blbej, ale vidíš, že bych o tom psal v každým příspěvku o CoD? Mám kamarády, kteří ho hrají a normálně se s nimi o tom pobavím. Chápu proč ho hrají. Dokonce i single s cheatama. Pro mě nepochopitelné, ale každýho baví něco jiného. Takže, prosim tě, klidně sem piš, ale neurážej ostatní. Díky.
    • del0
      "Holt podobné ulehčení si práce vývojářům dříve procházelo..."

      Souhlas. Dnešní vývojáři jsou jiná liga. Dokážou tu hru udělat tak, že maximálně ulehčí práci samotnému hráči, takže stačí jen qtéčkovat skrz naskriptované tunely a koukat na cutscény. *15*

      "...žádné zajímavé postavy, děj, zapamatovatelný záporák..."

      Tady si někdo plete hru s filmem. *7*
      • pořád mnohem lepší občasná, hru přerušující, napínavá cutscena nebo qte, než nekonečné run and shoot bez jediné změny, nebo vytržení ze stereotypu. Chápu, že staromil jako ty nepotřebuje ve hře zajímavou postavu, děj, nebo padoucha, stačí ti když můžeš přeběhnout přes náboje, nabít brokovnici a po stoosmdesátemilionté zastřelit nějaké totálně nudné a nezajímavé monstrum. Sorry, ale někteří lidi požadují od FPS víc. I tvůrci nového wolfa to pochopili a snažili se hru obohatit.
        • del0
          "Chápu, že staromil jako ty nepotřebuje ve hře..."

          Ve hře? Já myslel, že se bavíme o FPS. Kvůli příběhům hraju RPG nebo Adventury a ne střílečky. Jejich příběhy jsou k popukání. Vyjímka byl Half-life, ten aspoň dokázal dostat do hry děj bez stupidních cutscén a railroad designu.

          "stačí ti když můžeš přeběhnout přes náboje, nabít brokovnici a po stoosmdesátemilionté zastřelit nějaké totálně nudné a nezajímavé monstrum"

          Tak jasně. Automatické doplňování munice, zdraví, autoaim a střílení za použití cover abusingu pár zaručeně nenudných a zajímavých vojáčků zaseklých za rohem a předstírajících, že mají AI - to je něco navíc. To je řežba. Hned si pak připadám jako reálný voják v zákopu. To dilema, jestli clippnout a dát headku teď nebo až za vteřinu. Pure skill. Kam se hrabe Brutal Doom na Ultra Violence. *15*
        • Jako sorry ale tenhle člověk má fakt pravdu
    • alladjex
      Nám jo. My jsme staří a omezení. My nepotřebujeme žádnou sofistikovanou zábavu.
  • Doufam ze pujdou vypnout ty hlasky...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit