Přejít na výpis diskuzí
Zakladatel Bungie mění zaměření na mobilní hry
24.2.2012 | Aleš Smutný
5 příspěvků
-
problem neni ve hrach, konzolich, hardware nebo buhvicoceho, problem je v nynejsich "lidech" co hrajou ty hry, maji proste min mozkove hmoty, proto ty normalni hry z zacatka 90s a zacatka 00s nechapou, je to pro ne moc slozite, tak proto ty angry birds a ruzny pic*****
priklad stare adventury, kolik hodin, tydnu a mesicu stravenych u nich a jenom to zabira par disket (do 10mb)... ted mame hry na 50GB bluray, par hodin a hra je dohrana (jeste vetsi de*** si ji koupi za tech 60$) -
-
Na prvni pohled to tak vypada, ale neni to tak. Príblem neni v hracách, ale tech nakladech. Ano, driv se hry vice zamerovaly na hardcore hrace. Takovych hracu ale bylo, je a bude vzdycky malo. Drive to nevadilo skrze nizke naklady na hry. Ale jak zacaly naklady stoupat, museli vyvohari oslovovat stale vic a vic hracu. To nebyl skrze zlepsujici se audiovizualni kvalitu her problem, ale pro tyto konzumnim hrace bylo nutno prizpusobit hratelnost, snizit komplexitu her i jejich obtiznost. Temto hracum, a je jich vetsina, takoveto hry vyhovuji a majá na ne narok, je jich platici vetsina. Bez nich by ty hry nemohly vypadat tak dobre jak vypadajá, protoze to je nakladne. A bohuzel i vetsina hardcore hracu takoveto nakladne provedeni vyzaduje a nechape, ze je to neco za neco. A odmitaji hrat hry s oldschoolovou hratelnosti, pokud maji i oldschoolove provedeni, Avernum, napriklad. Vyjimkou jsou prave hw slabsi platformy, tam se vysokonakladove provedeni neocekava a hraci jsou ochotni na nich kupovat levne provedene hry.
-
-
Vsimnete si ten neustaly uprk kreativcu na hw slabsi platformy a nebo aspon nevykonnych sfer (indie scena na pc platforme). Nebo naprosta dominace vyrazne nejslabsiho wii v soucasne generaci konzoli. Zda se, ze hram vykonny hardware nesvedci. Cim vykonnejsi hardware, tim drazsi je pro nej udelat adekvatni hru, tim vetsi riziko, tim vetsi sazeni na jistotu a vsechny negativa, ktera to s sebou nese.
Nejsem si jist, ze prechod na novou generaci konzoli AAA hram prospeje, mozna jim naopak spis jeste vic uskodi. -
-
Velice podnětná úvaha!
-
je to peklo, ale neco na tom bude. Trh si zada instantni hratelnost na 10 minut kazdou hodinu denne. A chce kupovat virtualni chaluhy za dolar. Velke konzole se udrzet mohou, pokud je budou podporovat hraci nynejsi dobou zastineni casual trhem.
-