Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Víte, co by mě docela zajímalo? Jak sakra vymyslí u Zaklínače 3 úvod - když dvojka skončila tak otevřeně a mohli jste vlastně odejít z toho města s různými postavami ( s Iorvethem, s Triss, s Rochem, nebo klidně i bez nich) Ještě chápu to, že půjdou nahrát uložený pozice z dvojky, ale co ten, kdo je mít nebude? To na vás ihned po spuštění hry vybafne ještě nějaké menu s tím, ať si vyberete, jaký chcete úvod hry, podle toho, za koho a s kým jste to ve dvojce dohráli? *1*
  • Doufám, že třetí díl dopadne skvěle. Důvěřuji vývojářům a jestli oni nechcou multiplayer, tak ani já ho nepotřebuju. Ale kdyby byl nemusel by být špatný. No teprve se uvidí *15*
  • Jak to ti kluci Polsti vsechno stihaji? Spolu s Techlandem (Call of Juarez) patri mezi moje nejoblibenejsi firmy.
  • Tak počkat, CDprojekte. Chcete mi říct, že místo, aby mi vaše další hra říkala, co mám dělat, tak budu moci říkat já jí, co dělat chci? To se v týhle branži ještě nosí? YAY!
    *14*
  • Jako by tihle hoši z Polska mi četli myšlenky *14*
    Opravdu jedinečné studio *14*
  • A teď to porovnejte s EA. Cpou MP nesmyslně všude, kam se dá. Chtějí na FIFU přetáhnout lidi, co hrají CoD. To je panečku přístup. A pak brečí, že je nikdo nemá rád. Co kdyby si vzali příklad tady z našich sousedů? To je opravdu radost vidět ten jejich přístup a přeju jim co největší úspěch. A samozřejmě bez jakéhokoliv váhání je podpořím koupí. I kdyby ta hra ve výsledku nebyla excelentní, jak všichni očekávají, už prostě jenom za ten přístup.
    • Kr.Pa
      Prosimte, ty nenazrana a arogantni studia v USA nikdy nepristoupy na trend mensich EU vyvojaru.
  • Cakam na Zaklinaca 3, nech si mozem kupit hned vsetky diely a spravit si Zaklinacsky maraton *1*
  • Radioaktivni_surikata
    QTE obecně je otrava a v cutscénách je to navíc i naprostá blbost. Cutscény jsou tam kvůli filmovýmu efektu a místo aby se na ně člověk díval, tak civí na jeden bod na monitoru a čeká, který tlačítko se mu tam zrovna rozsvítí. Naprosto kontraproduktivní blbost. I mimo cutscény je to kravina. Proč mám drtit tlačítko, aby někdo něco otevřel, odtáhl nebo něco takovýho. Komu se proboha může zdát zábavný dělat datla. Bolí z toho ruka, člověk si připadá jak idiot, když je v pokoji i někdo další, a že by to přidalo na interaktivitě? Tu si teda představuju jinak. Dobře, že to do W3 nedají.
  • Viktor_H
    Já jsem fakt zvědavej, jak se jim podařilo popasovat se v rámci sandboxu s vyprávěním...
  • Tady je krasne videt, jak duraz na silny pribeh omezuje hratelnost her.
    • vlastik.plaminek
      Mačkání čudlíků podle instrukcí zvládne i cvičená opice. Pokud ti QTE stačí jako vrchol hratelnosti, tak ti asi zajdu koupit kilo banánů.
    • Radioaktivni_surikata
      Nejsem si stoprocentně jistej, jestli se dá takhle jednoduše použít přímá úměrnost, ale čím si jistej jsem je, že hratelnost není jedinej prvek, co utváří celkovej dojem ze hry. Vždycky je to nějakej mix a je jen na tvůrcích, jak se s tím popasují a na hráčích, co komu sedne.
      • Da, cim vic chces vypravet nejaky pribeh, tim vic musis vest hrace jak potrebujes a tim vic mu ubiras moznost, aby si hral podle sveho.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit