Zaklínač 3 s upgradem pro nové konzole prokoukl. Hraje se ale taky líp
-
Já to hraju po staru. Ta nová kamera ani sesílaní znamení mi nevyhovuje:) Mě ta kamera přijde strašně blízko a Geralt zabírá půl obrazovky.
-
-
Mne tie nove kamery tiez moc nevyhovuju co sa tyka rozhladu v boji ked celis viac nez jednemu nepriatelovi sucasne a celkovo v prirode - fov sa zmeni a je v zabere menej vegetacie stromov a podobne sice je svet akoby vacsi ale mnozstvo objektov sa tiez zuzi
-
-
Mi to nedalo, tak jsem dneska pár hodin zkoušel bližší kameru a je pravda, že to má něco do sebe. Ty souboje jsou celkově více zblízka a intenzivnější. Je to o zvyku. Je to zajímavá změna hratelnosti:)
-
-
Inak suboje si mozes aj zvlast dat zblizka a prieskumnu po starom...ja som sa teraz vratil po dlhsej dobe pobehovania v urcitom regione na prieskumnu kameru po starom z dialky a musim povedat ze je to ulava ovela vacsi prehlad ovela vacsia hustota vegetacie na sirku, pri pohlade zblizka stromy boli utnute niekde v polke pretoze kamera bola az moc nizko a zozoomovana az moc do dialky a troska to kazilo tym padom aj vykreslovaciu vzdialenost..proste celkovo zmeneny fov ktory podla mna na witchera a jeho stylizaciu s hustym porastom nepasuje
-
Ja to striedam... samozrejme ze tiez to ma nieco do seba ale pockaj ked pride na suboj so psami ktori ta obchadzaju zozadu z boku hrajes to na najtazsej obtiaznosti a ty nemas periferne videnie a jedine na co sa mozes spoliehat je rozhlad z kamery z vacsej vzdialenosti casom ti to bude liezt na nervy😄
-
-
cus , na toto existuje genialni mod na nexusu . kamera se oddali kdyz proti jde vic nez jeden protivnik , pak se zase priblizi kdyz uz ti zbejva jen jeden . je vice variant tohoto modu . ja mam variantu ze se kamera oddali kdyz jsou proti me vice jak dva ...
-
-
-
-
-
krásná hra, užívám si jako poprvé, hraji teď podruhé, bohužel je totálně rozbitá v rámci RPG.
Začal jsem NG+ rovnou na Pochod smrti cca lvl 58, bohužel itemy od začátku lootji pro level 70 apod, navíc itemy nejsou správně nastavené v rámci bonusu, takže zůstávám na Zmijí zbroji lvl 39 z DLC.
Udělal jsem všechny questy ve Velenu, mám lvl 67, první sada zbroje kočky je pro lvl 71.
Kdo dělal leveling, obevně RPG prvky by zasloužil.
-
-
nebo rewarding.. osobní strážce v Novigradu pro člověka obchodující s fistechem, dokonce mu pomůžu se snížením ceny z 5000 na 4000 a odměnu dostaneš 10 korun.
-
-
Tak a teď ještě přestat současné generaci konzolí říkat next-gen a všechno bude zase fajn.😉
-
První průchod jsem měl velmi podobný. :D
-
Hádám, že ten příšerný souboják pořád zůstal co? 😐
-
-
v tomhle se CDP hledal celou dobu už od dob prvního dílu. Vzpomene si někdo na dvojku a první souboj s Lethem a ty šílené hitboxy? Oproti dvojce je souboják ve trojce pořád zlatý, ale za mě je to pořád strašně nevyužitý potenciál, přece jen hraješ za Geralta - mistra meče, to by měl být jeden z hlavních aspektů hry.
-
-
Jo, taky ten souboják nemůžu vystát. Ta hra je nejlepší když zrovna nebojuješ 😀
-
-
Doporučuji prvně zahrát DLC, následně dat NG+, zvolit pochod smrti, pak budeš už mít dost perku, takže si můžeš zvolit build, takže soubojak bude snesitelny.
-
-
Uf... asi mi to stačilo hrát jednou. To čas radši investuju do jiný hry.
-
-
Mě to baví i podruhé. Poprvé jsem to hrál hned při uvedeni, takže některé věci si ani nepamatuji.
-
-
Reakce na příspěvek:
To já hrál až GoTY (na takový openworldy je lepší si počkat až je odladí), takže jsem to měl hezky všechno pohromadě.
-
-
Reakce na příspěvek:
to je pravda, teď z toho mám o dost větší zážitek než napoprvé a to jsem si to užil napoprvé dost, ale spousty věci je tam bohužel rozbitých do teď.
Pokud bych hrál GOTY i DLC, tak bych zvažoval, jestli do toho dám znovu těch 150-200 hodin. Čas je drahá komodita.
-
-
-
-
-
-
-
kdo chce lepsi soubojak, hraje radsi akcni hry jako jsou soulsovky a do rpg nestrka nos
-
-
kdybych hrál Zaklínače kvůli RPG prvkům, tak tomu dám 1/10 a odinstaluji to. Zaklínač 3 jako RPG hra je naprosto nefunkční. Naštěstí má x dalších skvělých věcí. Mohl bych napsat x a x věcí, co v rámci RPG v Zaklínači nefunguje. Za mě osobně bych překopal celý RPG systém od levelingu, rewardingu, xp, skill tree...
Takže jen taková malá rada, doporučuji znát problematiku daných her, než tady budeš něco psát.
-
A on je na to nějaký zákon, že RPG nemají mít dobrý souboják? 😂
Navíc oficiálně je Zaklínač označen jako "Action role-playing game" takže ano, je to akční hra jako soulsovky, jen bohužel postrádá jejich zábavnost...
-
-
soulsovky jsou akcni hry, krome soubojaku nemaj, co nabidnout, takze logicky se mu tam venujou vic nez v rpg jako je treba zaklinac
v zaklinaci je soubojak jen jedna ingredience z mnoha a nepredpokladam, ze ho nekdo hraje kvuli soubojaku, vetsine lidi staci, kdyz to funguje a neni to zasadne rozbity, u rpg se urcite nechci stresovat tim, ze jeden spatnej pohyb bude znamenat reload -
-
“soulsovky jsou akcni hry, krome soubojaku nemaj, co nabidnout, takze logicky se mu tam venujou vic nez v rpg jako je treba zaklinac”
To je naprostá lez. Vidím, ze te úspěch ER dost vadí. Těžko by mohla jedna z nejlepších her historie nabídnout jen soubojak, aby byla tak oceňována. Jelikož se na tom shodne většina herního světa, tak tvůj názor je čistě trolli.
Exploring, RPG systém, lore, příběh, spousty questline, perfektní open-word, level- design, hudba etc.
-
-
"jedna z nejlepších her historie"
Tohle opakujou jenom fanboys soulsovek. Zbytek herního trhu už to zas až tak růžově nevidí.
Kdyby to tak dělali všichni, tak každý rok slyšíme, jak velcí fandové fotbalu budou tvrdit, že každý ročník FIFA je nejlepší hra historie. 😀
-
-
Reakce na příspěvek:
tak statisticky je to jasné, ne? Co na tom chceš zpochybnit? Hodnocení 96%, skoro 400 GOTY. Největší média píši o jednom z nejlepším RPG open-worldu vůbec.
Dark Souls dokonce byla zvolenou hrou historie.
Takže co na tom chceš zpochybnit?
Kdy Fifa měla 96%, 400 GOTY či označení hry historie?
Prosím, netroll.
-
-
Reakce na příspěvek:
Hele, takovéhle počty rozdaných GOTY cen objektivně nic neříkají. Každým rok je totiž čím dál tím více herních kategorií a více různých herních platforem, co rozdávají ceny.
Třeba za rok 2020 bylo celkem rozdáno 648 různých ocenění různým hrám.
Zatímco v roce 2014 bylo rozdáno "jenom" 437 různých ocenění.
Prostě čím dál ty roky postupují, tak tím více se herní průmysl rozrostl a s ním i různé platformy, které se na tom živí a pak rozdávají ceny.
Ještě neznám přesné číslo rozdaných ocenění za rok 2022, ale zaručuji ti, že v roce 2023 těch ocenění zase bude o něco víc. A tak ty dobré hry budou mít zase o něco větší šanci posbírat větší počet ocenění.
PS: A když jsi teda vytáhl Metascore Elden Ring (96%), tak ti musím připomenout, že před ním jsou ještě takové hry jako The Legend of Zelda: Ocarina of Time (99%), Tony Hawk Pro Skater 2 (98%) , GTA4 (98%), Red Dead Redemption 2 (97%) , atd. atd.
-
-
-
-
-
-
"je to akční hra jako soulsovky, jen bohužel postrádá jejich zábavnost"
To je věc subjektivního názoru. Ten, kdo neměl rád Souls-like hry, ti řekne, že ten souboják v Zaklínači 3 je zábavnější než soulsovky.
-
-
To je ale úplně jedno co má kdo rád. Soulsy taky můžu milovat, ale pokud budou mít rozbitej souboják, tak nemám problém o tom promluvit.
Je spousta her co mě baví a když je v nich nějaká věc, co je udělaná špatně, tak ji přece neignoruju. Právě Zaklínač je jedna z nich. Můžu vyjmenovat spoustu důvodů proč mám tu hru rád, ale rozbitej a těžkopádnej souboják, plus distribuce XP to fakt nebudou a ne z důvodu zábavnosti, ale funkčnosti...
Mimochodem, když už jsi tak vytrhl tu moji větu, tak jak souhlasíš s tou první? "A on je na to nějaký zákon, že RPG nemají mít dobrý souboják?"
-
-
S tou první větou je to takové všelijaké.
Na jednu stranu máš pravdu, že to vskutku není žádné pravidlo. RPG mohou být "dobrý" souboják a dost často ho takový mají.
Ale zase na druhou stranu to s tím soubojákem v Z3 přeháníš. Ten souboják není zas až tak špatný, jak to z těch tvých řečí vyznívá. Jenom je prostě horší než soubojový systém v soulsovkách. Jenže soubojový systém v soulsovkách je v současnosti skoro na špici žánru a když srovnáváš s "vrcholem žánru", tak málokterá hra obstojí.
-
-
-
-
-
Kdo chce, tak si to omodoval a má lepší souboják. Kdo nechce, ten jenom remcá do diskuzí a stěžuje si.
-
-
To je celkem zajímavá teorie, ale co když to hrál na konzoli, nebo v době kdy na to ještě mody nebyly? A největší problém je, že to pořád neomlouvá "kvalitu" původního díla, protože co si budeme povídat, má pravdu, že to byla zdaleka nejméně zábavná věc na celé hře.
Příběh, postavy, zasazení atd bylo všechno super, ale souboják to celé soustavně pohřbíval a dodnes je mi záhadou, že o tom hráče informovalo minimum recenzí, stejně jako ta podivná distribuce XP, kdy za zabíjení nepřátel nezískáváš téměř nic a za splnění questů naopak strašně moc.
-
-
O tom, že souboják je... meh, se nemá cenu bavit. Přidělování zkušeností smysl dává, pokud nechceš, aby hráč měl přelevelovanou nebo podlevelovanou postavu v průběhu příběhu nezávisle na tom, jak grindí náhodné souboje v divočině. Fakt, že ani to tam moc dobře nefunguje, je věc druhá. Minimálně v prvním dílu to fungovalo o dost lépe.
-
-
Já byl šíleně přelevelovaný jak v Z3, tak v CP... Zkrátka tím, že jsem plnil vedlejší úkoly...
-
-
No to je problem velkeho mnozstva hier... je to optimalizovane na "mainstream" = prebehnutie hry da optimalny challenge. Pokial robis vsetky sidequesty, vacsinou po prvych 20-30% hry uz je to vyrazne lahsie aj na najtazsich obtiaznostiach. Niekde sa to riesi level scalingom, ale to je barbarstvo, ktore uplne vymazava zmysel vyvoja postavy....holt, tazky chlebik poctiveho hraca ...:)))
-
-
Reakce na příspěvek:
Souhlasím že, je to problém spousty her. Snaží se vyhnout tomu, aby hráči museli grindit, když nechtějí. Jenže když pak přeženou zkušenosti za souboje nebo vedlejší úkoly a zároveň navyšování síly hrdiny při postupu na další úroveň, tak to působí trapně.
Level-scaling je barbarství, jen když se udělá špatně. Třeba jako ve Skyrimu, kde máš pak kostlivce na dvacáté úrovní a tak podobně. Dá se to udělat i citlivěji. Ve stolních RPG se to dělá normálně, Vypravěč nastavuje souboje podle aktuální síly družiny, aby to byla adekvátní výzva. Ale kdyby prostě jen navýšil úrovně nepřátel, tak ho hráči utlučou jeho vlastní příručkou. Elegantnější je použít jiného nepřítele nebo více původních nepřátel. Levelovat s hrdinou může nějaký boss. A i s tím by se mělo zacházet opatrně.
Nicméně jsou hry, které na závěr přitvrdí. Třeba jsem nedokázal porazit závěrečného bosse v Pillars od Ethernity, protože jsem se obecně snažil ze všeho vykecávat, vedlejší úkoly zaměřené na boj mě nebavily a neměl jsem optimální složení skupiny. Na naloadování pozice před posledním dungeonem a grindění jsem už neměl náladu.
-
-
-
-
-
A to na PlayStationu udělám jak?
-
-
Na PS jsi nahraný. CDP nepodporuje mody na lowzolích.
Já to osobně dohrál nejdřív na PS4 a pak podruhé na PC a omodované. Spousta věcí byla přepracovaná a mnohem lepší.
V tomhle je PC scéna prostě skvělá, možnost si nedokonalosti her změnit a omodovat k lepšímu.
-
-
A jaký mody na vylepšení soubojáku bys doporučil?
-
-
-
-