Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Legendarian

    Inak suboje si mozes aj zvlast dat zblizka a prieskumnu po starom...ja som sa teraz vratil po dlhsej dobe pobehovania v urcitom regione na prieskumnu kameru po starom z dialky a musim povedat ze je to ulava ovela vacsi prehlad ovela vacsia hustota vegetacie na sirku, pri pohlade zblizka stromy boli utnute niekde v polke pretoze kamera bola az moc nizko a zozoomovana az moc do dialky a troska to kazilo tym padom aj vykreslovaciu vzdialenost..proste celkovo zmeneny fov ktory podla mna na witchera a jeho stylizaciu s hustym porastom nepasuje

  • Derp_1337

    Hele, takovéhle počty rozdaných GOTY cen objektivně nic neříkají. Každým rok je totiž čím dál tím více herních kategorií a více různých herních platforem, co rozdávají ceny.

    Třeba za rok 2020 bylo celkem rozdáno 648 různých ocenění různým hrám.

    Zatímco v roce 2014 bylo rozdáno "jenom" 437 různých ocenění.

    Prostě čím dál ty roky postupují, tak tím více se herní průmysl rozrostl a s ním i různé platformy, které se na tom živí a pak rozdávají ceny.

    Ještě neznám přesné číslo rozdaných ocenění za rok 2022, ale zaručuji ti, že v roce 2023 těch ocenění zase bude o něco víc. A tak ty dobré hry budou mít zase o něco větší šanci posbírat větší počet ocenění.


    PS: A když jsi teda vytáhl Metascore Elden Ring (96%), tak ti musím připomenout, že před ním jsou ještě takové hry jako The Legend of Zelda: Ocarina of Time (99%), Tony Hawk Pro Skater 2 (98%) , GTA4 (98%), Red Dead Redemption 2 (97%) , atd. atd.

  • cus , na toto existuje genialni mod na nexusu . kamera se oddali kdyz proti jde vic nez jeden protivnik , pak se zase priblizi kdyz uz ti zbejva jen jeden . je vice variant tohoto modu . ja   mam variantu  ze se kamera oddali kdyz jsou proti me vice jak dva ...

  • La_Furia-Roja

    tak statisticky je to jasné, ne? Co na tom chceš zpochybnit? Hodnocení 96%, skoro 400 GOTY. Největší média píši o jednom  z nejlepším RPG open-worldu vůbec. 

    Dark Souls dokonce byla zvolenou hrou historie.

    https://www.nme.com/news/gaming-news/dark-souls-wins-ultimate-game-of-all-time-at-the-golden-joystick-awards-3104023

    Takže co na tom chceš zpochybnit? 

    Kdy Fifa měla 96%, 400 GOTY či označení hry historie?

    Prosím, netroll.

  • La_Furia-Roja

    to je pravda, teď z toho mám o dost větší zážitek než napoprvé a to jsem si to užil napoprvé dost, ale spousty věci je tam bohužel rozbitých do teď. 

    Pokud bych hrál GOTY i DLC, tak bych zvažoval, jestli do toho dám znovu těch 150-200 hodin. Čas je drahá komodita.

  • uher

    To já hrál až GoTY (na takový openworldy je lepší si počkat až je odladí), takže jsem to měl hezky všechno pohromadě.

  • Derp_1337

    "jedna z nejlepších her historie"

    Tohle opakujou jenom fanboys soulsovek. Zbytek herního trhu už to zas až tak růžově nevidí.

    Kdyby to tak dělali všichni, tak každý rok slyšíme, jak velcí fandové fotbalu budou tvrdit, že každý ročník FIFA je nejlepší hra historie. 😀

  • La_Furia-Roja

    Mě to baví i podruhé. Poprvé jsem to hrál hned při uvedeni, takže některé věci si ani nepamatuji. 

  • uher

    Uf... asi mi to stačilo hrát jednou. To čas radši investuju do jiný hry.

  • La_Furia-Roja

    Doporučuji prvně zahrát DLC, následně dat NG+, zvolit pochod smrti, pak budeš už mít dost perku, takže si můžeš zvolit build, takže soubojak bude snesitelny.

  • La_Furia-Roja

    “soulsovky jsou akcni hry, krome soubojaku nemaj, co nabidnout, takze logicky se mu tam venujou vic nez v rpg jako je treba zaklinac”

    To je naprostá lez. Vidím, ze te úspěch ER dost vadí. Těžko by mohla jedna z nejlepších her historie nabídnout jen soubojak, aby byla tak oceňována. Jelikož se na tom shodne většina herního světa, tak tvůj názor je čistě trolli.

    Exploring, RPG systém, lore, příběh, spousty questline, perfektní open-word, level- design, hudba etc. 

  • uher

    Jo, taky ten souboják nemůžu vystát. Ta hra je nejlepší když zrovna nebojuješ 😀

  • soulsovky jsou akcni hry, krome soubojaku nemaj, co nabidnout, takze logicky se mu tam venujou vic nez v rpg jako je treba zaklinac

    v zaklinaci je soubojak jen jedna ingredience z mnoha a nepredpokladam, ze ho nekdo hraje kvuli soubojaku, vetsine lidi staci, kdyz to funguje a neni to zasadne rozbity, u rpg se urcite nechci stresovat tim, ze jeden spatnej pohyb bude znamenat reload

  • Legendarian

    Ja to striedam... samozrejme ze tiez to ma nieco do seba ale pockaj ked pride na suboj so psami ktori ta obchadzaju zozadu z boku hrajes to na najtazsej obtiaznosti a ty nemas periferne videnie a jedine na co sa mozes spoliehat je rozhlad z kamery z vacsej vzdialenosti casom ti to bude liezt na nervy😄

  • A jaký mody na vylepšení soubojáku bys doporučil?

  • Derp_1337

    S tou první větou je to takové všelijaké.

    Na jednu stranu máš pravdu, že to vskutku není žádné pravidlo. RPG mohou být "dobrý" souboják a dost často ho takový mají.

    Ale zase na druhou stranu to s tím soubojákem v Z3 přeháníš. Ten souboják není zas až tak špatný, jak to z těch tvých řečí vyznívá. Jenom je prostě horší než soubojový systém v soulsovkách. Jenže soubojový systém v soulsovkách je v současnosti skoro na špici žánru a když srovnáváš s "vrcholem žánru", tak málokterá hra obstojí.

  • Souhlasím že, je to problém spousty her. Snaží se vyhnout tomu, aby hráči museli grindit, když nechtějí. Jenže když pak přeženou zkušenosti za souboje nebo vedlejší úkoly a zároveň navyšování síly hrdiny při postupu na další úroveň, tak to působí trapně.

    Level-scaling je barbarství, jen když se udělá špatně. Třeba jako ve Skyrimu, kde máš pak kostlivce na dvacáté úrovní a tak podobně. Dá se to udělat i citlivěji. Ve stolních RPG se to dělá normálně, Vypravěč nastavuje souboje podle aktuální síly družiny, aby to byla adekvátní výzva. Ale kdyby prostě jen navýšil úrovně nepřátel, tak ho hráči utlučou jeho vlastní příručkou. Elegantnější je použít jiného nepřítele nebo více původních nepřátel. Levelovat s hrdinou může nějaký boss. A i s tím by se mělo zacházet opatrně.

    Nicméně jsou hry, které na závěr přitvrdí. Třeba jsem nedokázal porazit závěrečného bosse v Pillars od Ethernity, protože jsem se obecně snažil ze všeho vykecávat, vedlejší úkoly zaměřené na boj mě nebavily a neměl jsem optimální složení skupiny. Na naloadování pozice před posledním dungeonem a grindění jsem už neměl náladu.

  • Jevo83

    No to je problem velkeho mnozstva hier... je to optimalizovane na "mainstream" = prebehnutie hry da optimalny challenge. Pokial robis vsetky sidequesty, vacsinou po prvych 20-30% hry uz je to vyrazne lahsie aj na najtazsich obtiaznostiach. Niekde sa to riesi level scalingom, ale to je barbarstvo, ktore uplne vymazava zmysel vyvoja postavy....holt, tazky chlebik poctiveho hraca ...:)))

  • Slavik_Jenda

    Já byl šíleně přelevelovaný jak v Z3, tak v CP... Zkrátka tím, že jsem plnil vedlejší úkoly...

  • Inquisitor

    Mi to nedalo, tak jsem dneska pár hodin zkoušel bližší kameru a je pravda, že to má něco do sebe. Ty souboje jsou celkově více zblízka a intenzivnější. Je to o zvyku. Je to zajímavá změna hratelnosti:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit