Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Stačí se podívat na šířku cesty - nahoře je užší než dole
  • Lol ten typek co prezentuje video vypada stejne jak Geralt v jednicce...
  • @Del0,
    mně zas příšla nuda NWN1, naopak NWN2 mě velmi bavilo, a to i bez datadisků.
  • Ale aj tak by som bol rád keby to dokončili a vydali. A že by to bola zlá hra? No a čo? Pozrite sa na Two Worlds. To bola tak zlá hra, až bola dobrá. Práve kvôli tomu mala svoje čaro.
  • Já jsem naopak za Geralta rád, vytváření postavy je ve většině rpg.

    K té kuši... Je na tobě, jestli jí používáš a jak moc se se svým Geraltem držíš jeho knižního charakteru.
    Však už když mu Vesemir tu kuši podává, Geralt pronese něco jako: "To už ustupujeme od tradic? Zrovna od tebe bych to nečekal"
  • Lukyz
    Tak na půl, první Zaklínač opravdu běžel na Aurora enginu od Bioware, ale na druhý a třetí díl si už napsali engine vlastní.
  • RazorProduction
    na svov dobu 100x lepsie nes zbesile mackani do leveho tlacitka na mysi co ?!
  • A jsi si jsitý, že kamera zde pracuje s perspektivou? Řekl bych, že to je slovo do pranice...
  • nejsem si jistej, ale spis nez diablo to melo pripominat NWN, protoze cdprojekt tusim kdysi prave kvuli zaklinaci licencoval jejich tusim aurora engine, kterej postupne prekopaval, az z nej udelal letos 3 dil.
  • Blue.Shark
    To jo. Třeba běhání tam je. A taky můžeš pít lahvičky. *15*
  • jeanczarny
    to je asi stejný jako rozčilovat se nad tím, jak se u nás skloňuje Oculus...
  • del0
    Protože tahle trapná chyba už je zažitá. *15*
  • del0
    Ani ne. NWN2 je průměr (po hrách typu BG a prvním NWN už celkem nuda, jedině snad datadisk Mask of the Betrayer, což je zase lehký rip-off Tormentu), Mass Effect má do hardcore RPG daleko (Stejně tak Dragon Knight Saga a Two Worlds), Dark Souls je možná hardcore, ale ne RPG, Dragon Age už bohužel trpí syndromem novodobého (=klišoidního) BioWare a Risen sem nehrál.
  • a jako obvykle uvádění věcí na pravou míru - na "odborném" webu o hrách už nejmíň po desáté:
    "Původně měl totiž být Zaklínač izometrické akční RPG." - toto zobrazení NENÍ izometrické. Izometrické zobrazení je 3D bez perspektivy, které se vyznačuje tím, že shodná vzdálenost mezi dvěma body má na obrazovce kdekoliv stejnou hodnotu, nezávisle na pozici kamery.

    více např. zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/Izometrick%C3%A9_zobrazen%C3%AD

    nechápu, proč to musím na games.cz psát pod každý druhý článek a neustále tuhle trapnou chybu autoři opakují..
  • del0
    "Lets look at combat, which is very important part of RPG"

    "....very important part of action RPG"

    fixed
  • Vogon
    To, že je něco originální, neznamená, že je to dobré. A jednička měla bojový systém strašný, vždyť to byly jenom quicktime eventy typu "klikni na mečík, a pak když se objeví červený mečík klikni znova, opakuj stále dokola".
  • Izometricky pohlad by som fakt nebral. Ale idea si urobit vlastneho zaklinaca mi pride ovela viac fajn. Neberte ma zle Geralt je fajn ale ja ho nemusim. Radsej by som si spravil zaklinaca na mieru a mohol sa uniest tym, kam ma pribeh a svet zanesie.

    Napriklad v zaklinacovi(knihach) boli kuse a luky povazovane za podle zbrane a Geralt tento nazor zastaval. A zrazu ma kusu a beha si po svete... Nejak to nesedi.
    Na strane druhej hrat za zaklinaca menom MY ZAKLINAC(na mene este zapracujem) a hrat sa na to, ze vobec nesuhlasi s tou myslienkou podlosti....a naopak sa zameriava na kuse, bomby a rozne zlepsovaky sa mi velmi paci. A vobec by mi nevadilo behat po svete s kusou lebo je to uz MOJ TEMATICKY character... a nie Geralt.
  • RazorProduction
    tak proto udělali tři RPG s nejhorším bojovým systémem široko daleko.....jednotku do toho netahej vole,prave jednotka mala originalnej subojovej system.
  • Ale prosim te, uklidni se.
  • Nevím jak další díly, ale přepněte si první díl do izo pohledu a minimálně z 50% je to náplní Diablo...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit