Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pokud vim tak dalsi dil uz davno delaji. Tento pridavek byl puvodne delan modery a jak tak koukam tak autori M&B si je vzali pod zastitu.
  • Jsem taky spise priznivce stredoveku - preferovane gotika - ale s velkou chuti aktuale hraju naprosto uzasny MOD z ranneho stredoveku Brytenwalda 1.393. Kompletne prepracovane a historicky daleko realnejsi bitvy, ekonomika, nabozenstvi, zraneni v boji, atd..
    Doporucuju vsem, kdo chteji realnejsi a tezsi verzi lehce arkadoveho Warbandu :).
    (pravda i zde jde dat easy mod se save/load a s zranenim 1/4 pro sebe vuci protivnikum..), ale na to to snad ani nikdo nehraje ne?
  • Kdyť Mount and Musket byl naprosto skvělej a tohle je vlastně to stejný.
  • Tak možná se uvidíme v hře asi určitě si jí koupím byl bych blbej za takovou cenu to fakt stojí
  • tak to je fain cena *1*
  • Tikov
    Za necelou hodinu končí víkendová akce, kde vyjde Warband na neclých 5€ (případně 7,50€ i s WFaS a půvoním MaB), ale tohle info již zde v diskuzi je. Napoleonic Wars pak stojí dalších 9,99 €, tedy celkem 15€/17,5€
  • Teda cena Warbandu a napoleona dohromady na steamu
  • A jaká je cena napoleoná
  • Tikov
    jednorázově za hru, Warband (nutný ke hraní DLC) se dá koupit i v kameném obchodě, tohle DLC má distribuci jen přes net (Taleworlds.com, steam, gamesgate, ...)
  • A za to se platí měsíčně nebo jenom jednou na internetu nebo v obchodě
  • Tikov
    Ale to není blbost, byly snad ve Warbandu funkční obléhací stroje a zničitelné zdi/domy? (Jediný mod který to uměl byl MM, tedy přímý předchůdce NW) Pohyboval se zvuk ve Warbandu s avatarem? (odpověď je ne pro ostatní lidi ve hře, pro hráče samotného ano) Měl Warband nativně povolené servery pro 200 lidí? (Není myslím k zahození znát, že warbanďácký 22nd siege server je od lidí dělajících na MM resp. NW)
    Navíc cena je jen 10€! Tohle je v herních mechansimech velký posun a ne vše by šlo udělat v modu.
    A nakonec hlavní argument- část peněz jde na podporu nového plného MaB a Taleworlds se tím zdrželi jen lehce, valnou většinu práce odvedlo FSE. Popravdě kdy naposledy vyšlo DLC, které skutečně přinášelo něco nového a ne jen vytržený kus hry?
  • Hairy_Ass
    Mohli by ho ale přesunout z pseudeohistorické Calradie do středověké Evropy (inspirovat by se mohli třeba u modu 1257 A.D.).
  • Tikov
    V packu je ještě WFaS (jeho MP Captain mod není špatný) a na původní MaB navíc existuje mnohem více SP modů. Za ty 3 € navíc se myslím tyhle dvě hry vyplatí.
  • Hairy_Ass
    Za Rakouské císařství! *4*
  • Warband je vylepšená verze s lepší grafikou a multiplayerem.
  • Jaký je rozdíl mezi MaB a Warbandem? Na steamu to nabízejí v jednom packu, ale mně se zdá že je to to samí...
  • Kdyby radeji misto tady tech blbosti, ktere jsou stejne jak mody, udelali plnohodnotny novy dil.
  • Mě se tam zase ty střelné zbraně atd líbí. Hrával jsem Mount and Musket mod a bavil mě víc než originál.
  • Naprostý souhlas...
  • Tikov
    DLC Napoleonic wars nás, jak název naznačuje, přenáší ze "středověké" Calradie do období konce napoleonských válek. Původně mne, jako mnohé další, zpoplatnění nové verze modifikace Mount & Musket poměrně rozladilo, ale autoři z Flying Squirrel Entertainment za 19 dní odvedli svojí mediální masáží dobrou práci, a tak jsem DLC pořídil ihned po vydání.
    V čistě multiplayerovém přídavku (off-line lze hrát vtipně dabovaný krátký tutoriál a nastavitelnou bitvu s AI) se můžeme zhostit vojáka jedné z 5 zpracovaných stran (Rakousko, Prusko, Británie, Francie a Rusko) v několika herních režimech. Na jednom serveru může naráz hrát až 200 hráčů. Bude-li vše fungovat jak má, autoři slibují navýšení maxima na 300. K dispozici jsou dedikované servery pro Evropu a USA.
    Po vstupu na server si nekupujete vybavení, ale vybíráte pouze regiment (k dispozici jsou dle národa partyzáni, řadová a lehká pěchota, ostrostřelci, husaři, dragouni, kopiníci, kyrysníci, sapéři, dělostřelci a raketometčíci) a případně specializaci (voják, praporečník, důstojník, hudebník). Celkem se momentálně hra honosí skvěle zpracovanými 220 různými modely vojáků. Praporečníci, důstojníci a hudebníci nejsou ve hře jen pro radost, ale dodávají svým jednotkám v blízkém okolí různé bonusy (rychlost přebíjení, přesnost, bonus pro boj zblízka). Dělostřelci mohou poměrně realisticky ovládat bombardy, děla a houfnice a použít několik typů munice (koule, kartáč, výbušná střela). Raketometčíci mají k dispozici jen jeden typ výbušné vysoce nepřesné rakety. Děla, houfnice i raketomety jsou převozitelné a mimo masakrování útvarů pěchoty jsou schopné poškození budov a hradeb- díky tomu získává herní Siege mod (Dobývání) zcela nový rozměr. Sapéři jsou schopni budovat a efektivně likvidovat polní opevnění.
    Okolo původního modu se seskupila poměrně silná klanová komunita, která nyní postupně přechází na DLC, takže se velmi brzy můžeme těšit na oblíbené liniové bitvy sevřených vytrénovaných formací. Díky tomu se rozhodně nemusíte bát, že by servery zely v jakoukoliv denní dobu prázdnotou. Navíc autoři se rozhodně nechystají hru pověsit na hřebík a dočkáme se dalších vylepšení.
    DLC si vypůjčilo z Mount and Blade: With fire and sword Captain battle (zde Commander battle), kdy se spolu s dalšími hráči ujímáte velení družstev botů a snažíte se regimenty pod nepřátelským praporem vybít.
    Audiovizuální zpracování celého NW je o třídu lepší než původní vanilly a jen pár modifikací se přibližuje. Jde pravděpodobně o dosažitelné maximum. Modely a textury jednotek i zbraní jsou detailní, historicky věrné. Samozřejmostí jsou nové modely budov, stromů, vybavení. Důstojníci mohou vydávat rozkazy v rodném jazyce a i prostí vojáci každé strany mají odhadem 10 bojových pokřiků. (I když ne vždy jsou úplně vhodné- např. "Vodka došla") Hudební podkres zajišťuje (mimo hudebníků na bojišti, kteří mají na výběr průměrně 7 skladeb) několik desítek skladeb klasické hudby. Bojovat o průlom ve hradbách za doprovodu Beethovenovy Osudové a výkřiků vašich spolubojovníků je nezapomenutelné.
    DLC je modifikovatelné, takže se pravděpodobně dočkáme komunitou dodělávaných národů a jednotek (již teď je v plánu vytvořit jednotky amerických kolonií). Možná se díky komunitě dočkáme i námořních bitev, zatím jsou ve hře ovladatelné jen transportní šalupy bez výzbroje.

    Z textu by šlo nabýt dojmu, že jde o dokonalý produkt. Bohužel hra momentálně trpí na některých mapách špatnou optimalizací a pokles FPS je razantní. Občas se objeví drobný bug (například nemožnost nabít dělo). I přes veškerou snahu tvůrců je grafika zastaralá a občas se můžete dočkat nepěkných grafických efektů. Skokové (ne)animace poškození jsou v některých případech až moc očividné. Jak jsem poznamenal již dříve, autoři se o hru chtějí starat (dnes, 4 dny po vydání, se hraje verze 1.002) a bugy a neoptimalizace v nejbližších týdnech tedy pravděpodobně zmizí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit