Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Beriem na vedomie :D
  • tam bude ovládání pomocí nějakého VR obleku ?
  • Snad to konečně nebude nekonečná klikačka+kotoulovka. To už by byl opravdu opruz *7*
  • Zkus to proti soupeři s mečem. *1*
  • wenceslaus
    Je to Youtube, ne kouzelné zrcadlo :-D Navíc jsem reagoval na to, že jestli se dá udělat kotoul s mečem v ruce, ne jak je použitelný.

    To bychom mohli ještě probrat i smysl těch výskoků a otoček.

    Kotoul s mečem jako zbůsob jak se dostat od nepřítele se používá například v Bujinkan. Ovšem asi těžko z krytu.
  • A ještě by to chtělo IDDQD a IDKFA. A speciální tlačítko na automatické splnění questu, aby to člověk nemusel procházet. A jedno na instantkill jakékoli potvory, aby to nebylo moc těžký.

    Oba Zaklínače jsem prošel několikrát na nejtěžší obtížnost (a už se těším na přesun těch několika verzí save z 2 do 3). Kromě několika konkrétních bojů mi to nepřišlo nijak zvlášť obtížné ve chvíli kdy člověk po pár minutách pochopil mechaniku hry, a nebo místo aby rozhovory odklikával tak je i četl aby věděl co jsou slabiny kterého bosse.

    Na lehčí obtížnosti jsem nehrál, ale počítám, ale pro hráče jako ty by tam možná mohli přidělat nějakou "autowin" obtížnost, aby to nebylo moc těžký.
  • Zagro
    No tak hurá na brigádu, místo fňukání na fóru *3*
  • No hlavne aby to s tim obsahem neprehnali jak v inquisitionu, radsi hezkou krajinu ktera te nuti prozkoumavat nez tuny zbytecneho obsahu ktery bezmyslenkovite proklikas
  • nevíš nic *6* PROs fajtí takhle.. http://i.imgur.com/KfUiZ.gif
  • Ad Wenceslaus: teď ukaž video, kde šermíř plynule přejde ze základního postoje (krytu) do kotoulu tak aby se vyhnul úderu soupeře. To by mne opravdu zajímalo. *3*
  • Good point. Ačkoliv i fantasy může dávat smysl, ne? Tím myslím: dovedu si představit fikční svět kde je mág nebo třeba zaklínač schopný přimět své ruce aby z nich šlehaly plameny, ale nedovedu si představit fikční svět, kde je dobrej nápad při souboji metat kotrmelce a piruety. Ačkoliv ty piruety má v knížkách i Sapkowski.

    V souboji s monstry s pařáty to možná smysl dává, ale jakmile bude tvůj partner třímat meč a ty otevřeš kryt a otočíš se k němu defacto zády, jako při kotoulu, nepřežiješ. Prostě tě zabije. Proč? Protože se zády k němu nemůžeš bránit. Takže chápu výtky vůči kotoulům. Na druhou stranu kotouly vypadají efektně (když už nejsou efektivní) a navíc bez nich by soubojový systém Zaklínače byl až příliš tupý a přímočarý. (Nepochop mě špatně, na hru se těším a mám ji už rok koupenou, na druhou stranu na samotný gameplay, zejména boje se moc netěším, protože v předchozích hrách byly prostě... prostě béčkové.)
  • Toho se bojím i já. Jistotu nemám, jen doufám. Ale jako backer s přístupem k alfě se o tom budu moci brzo přesvědčit. :D
  • Gryf by měl mít tělo lva. Copak je lev větší než wyverna, tj. drak na dvou nohách?
  • Otřesný? Spíš bych řekl že to byl systém, který na hráče kladl trochu větší nároky než třeba Morrowind. A skýtal taky větší možnosti.

    Nevím co je potom otřesné, jestli Gothic, který řada z nás hrála a užila si, nebo třeba Skyrim - moderní hra - která defacto přebírá soubojový systém z Morrowindu.
  • Holt. Je to holt. Z německého halt.

    Hold je projev úcty. Internet je bohužel touto záměnou zamořený.
  • Nic proti, ale můžeš se na ně i nedívat :)
  • Lukyz
    BTW stále mám jednoho Zaklínače od Nvidie na výměnu,kdyby měl někdo zájem ;)
  • za cele video urobil len 6 kotulov aj vacsinou ked sa potreboval dostat dalej od supera nez mu dovoluje dodge... co je podstatne pri boji pouzival vela piruet a uskokov co omnoho viac pripomina styl popisovany v knihach...
  • Ty nářky a plky o tom, že geralt nebojuje realisticky mi připadají smysluplné stejně asi jako zoufání si nad tím, že sex přeci vypadá jinak, než nám ho ukazují v pornu.
    Když chcete realistický boj, tak si přece počkejte na Vávrovo Kingdom Come *1*
  • hra vypada dobře, jen porad nejak tem polakum neverim ze v tak velkem svete bude dostatek obsahu, preci jen měli to hotove docela rychle.kdyz si vezmu ze třeba vyvoj nejakeho dilu TES trva kolem sesti let, a porad se najdou lidi co na to nadavaj.. Taky rozvoj postavy byl v předchozích dilelech trochu o nicem. kazdopadne jsme zvedavej, třeba druhej dil me nebavil ani trochu..jednicka byla dobra

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit