Přejít na výpis diskuzí

Závodní Speed Elixir nabídne ryzí arkádu i simulaci pro náročné

10.5.2016 14:25
Honza Konfršt 11 příspěvků

V prosinci na PC vyjde závodní hra, která si klade za cíl konkurovat nejen arkádovému stylu Need for Speed, ale i závodním simulacím formátu Live for Speed. Odvážný vyzyvatel nese jméno Speed Elixir a v prvním traileru slibuje obsah pro všechny typy závodníků, navíc v otevřeném světě.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • nejaky pozustatek z 1. aprilu ?
  • zatim hnus i na arkadu.. a prostredi ma nakroceno k delani barevnoucke reklamy na televize ťamťung v elektrow0rldu *7*
  • Mně to přijde jako by to bylo dělané pro tablety a horkou jehlou se udělal jakýsi port na pc, navíc to má vyjít v prosinci 2016 a graficky to vypadá jako s prosince 2010 a to jsem ještě tolerantní,..
    • axell1990
      Tak vzhledem k tomu, že je to pre-Alpha tak to vypadá ještě velice dobře. Pokud nevíš co to znamená tak doporučuji použít google.
      • Neni vyjimkou, ze pre-alfa vypada graficky stejne ne-li lepe, nez finalni produkt. A vylozene zasadni zmeny k lepsimu jsou k videni jen zridka. Obzvlast, kdyz to ma vyjit za pul roku. Kdyz uz vydavaji obrazky, je to +/- konecna podoba, pokud to neodlozi o dva roky samozrejme. Doporucuju pouzit Google.
  • Nedokážu si představit, jak může v jedné hře být arkáda i simulátor... jako určitě sem otevřený odvážným myšlenkám, ale tohle si nedokážu představit. Spíš to dopadne tak, že to bude ultra-tupá arkáda a nebo jen arkáda... Ale necháme se překvapit...

    Přece jen pojem simulátor, to je už dost odvážné... (s tím, že třeba taková Forza 6 není považována za simulátor a přitom od něj není fakt daleko...)
    • Dnes je tak tupá doba, že i hry jako Dirt Rally (kde neexistuje nic jako gravitace, setrvačnost, kroutící moment, přenášení váhy, turbo efekt apod.), se nazývají hardcore simulátory.

      Ale jinak to, že v jedné hře může být arkáda i simulátor fungovat může, viz. staré F1 hry nebo rFactor. Je to o tom, že hru postavíš na realistickém fyzikálním enginu a pro arkádisty tam dáš zapnutelné pomocníky. Ze simulátoru arkáda udělat jde, z arkády sim neuděláš ani kdyby ses rozkrájel *3*
      • Pamatuju na doby F1 Challenge 99-02 a mody do ní. Pak pařby v podobě rFactor 1... To byly hry, co měly hlavu a patu a fyzika jim nebyla cizí
        • rFactor 1 (s mody) hraju dodnes. Fyzika přilnavosti pneumatik tam sice není na úrovni dnešní konkurence, ale zase jim tam výborně funguje setrvačnost, přenos váhy, zahřívání gum nebo zahřívání brzd.
          Velká škoda, že rFactor 2 dopadl tak jak dopadl, to je pro mě osobně největší herní zklamání, co jsem zažil. Mají tam sice super fyziku, ale tím to končí *7*
          • Souhlas...

            Pamatuju si, když jsme hráli třeba v F1 Challenge 99-02, nebo starší F1 2002, ligy a posílali jsme si setupy formulí a každej ji měl vyladěnou úplně jinak a i třeba jen jinak nastavené přítlaky měly vliv na jízdní vlastnosti
  • Krásná klouzačka *7* Připomíná mi to bobovou dráhu *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit