Zážitky z Gamescomu: Báli jsme se v živoucí a děsivé Zóně Stalkera 2
-
STALKER 2 SE NEBUDE BÁT VÁS POSTRAŠIT... špatným technickým stavem!
-
-
Prosím a vyvěštěno je to z levé či z pravé koule? Asi jsi nečetl dojmy z Gamescomu od jiných pisálků. Doslova všichni se shodují, že technický stav hry je VELMI kvalitní.
Také bych si prosil o čísla Sportky. Z plného tiketu. Když už máš tyhle věštecké schopnosti. -
-
Hmmm asi si prijdes vtipny ale technicky stav Stalkera, clear sky a pripyati rozhodne zavdava obavu k tomu ze to budou pul roku ladit. Chteli to vydat rozbity loni ale hejt z gameskomu je prinutil k odkladu. To jen tak k te vestecke kouli.
-
-
Ještě bych poprosil vývoj cen akcií a bitcoinu v příštích deseti letech a čísla sportky, díky
-
-
To je jednoduchý. Nahoru a dolů, jako na horské dráze.
-
-
-
Ahoj.
Mňa by zaujímalo, ci sú nepriatelia stále také spongie na guľky do ktorých treba vyprázdniť zásobník?
-
-
Je škoda že vývojáři nevydali alespoň demo (když už ne early access) aby si člověk vyzkoušel jestli mu hra vyhovuje, případně díky tomu mohli na základě zpětné vazby od hráčů změnit některé prvky které by se nelíbily. Jestli se to bude hrát alespoň stejně dobře jako první díl, tak v pořádku, spoustu neduhů a QoL úprav vyřeší módy. Podle ukázek co jsem viděl se nepřátele hýbali celkem dobře, to ale samo o sobě nemusí nutně znamenat dobrou AI.
-
-
Jedničku jsem nikdy nehrál, protože mě tento typ her úplně neláká. Bizarní přechválený film sloužící jako předloha tomu taky úplně nepomohl.
Ale dvojku bych si možná zkusil, jak to tak čtu.
-
-
Film taky nemám rád, ale přečti si předlohu Piknik u cesty, první stalker je za mě nejvíc imerzivní, ale nejlepší QoL fíčury a jisté rpg prvky má Call of Pripyat a vybavení jde opravovat/vylepšovat, alespoň tomuhle dílu bys mohl dát šanci. Taky má Imho nejlepší achievementy, které nejsou jen na ozdobu, např když našetříš 100k tak se ti u obchodníků odemkne lepší nabídka zboží atd.
-
-
-
Už sa neviem dočkať 😀
-
Zní to až neuvěřitelně dobře
Nehodil by se hry třeba kůň nebo čtyřkolka?
-
-
Ne.
-
Do zony jedině pěšky ,zabili by tě jinak anomálie.
-
-
Zatím to je jak Metro?
-
-
Co to meleš? Stalker série nemá s Metrem naprosto nic společného. Z žádného úhlu pohledu. Beru to jako trollící příspěvek.
-
-
Co ty za co bereš ,mě nezajímá. Mě je 50 let a Stalker je pro mě srdcová záležitost ,ještě dřivé než to byly hry. A když říkám že to vypadá jako poslední Metro, tak mě to tak prostě přijde. Až si to zahraji nudu vědět víc. Ale vizuál zatím nemohu hodnotit jinak.
-
-
Oprava ...budu..
-
-
Nic spolecneho jen gamedesignera, grafika a programatora kteri odesli z gcs a zalozili 4k.
-
- first person shooter
- post-apocalyptic setting
- survival
Dál už mě nebaví hledat, ale ještě bych něco vyhmát.
-
-
Ano, taky si ale opomněl zmínit, že obě hry jsou na naprosto rozdílném základu (nukleární holocaust vs výbuch jaderné elektrárny), prostředí (moskevské metro a část povrchu vs Připjať a okolí na Ukrajině), příběhu. K tomu Stalker vychází aspoň částečně z knihy Piknik u cesty, byť je to dílo spíše popisující "prostý" život v Zóně než válečnou zónu a vraždění z her.
Dále Stalker má více než dost propracovaný survival než má Metro, systém zbraní, zbrojí, jejich vylepšování a defacto celý inventář je někde jinde. A až poslední Metro mělo otevřený svět, do té doby to byla striktní a lineární hra. narozdíl od StalkeraPodle stejné logiky by si mohl říct, že je to vlastně DayZ, protože to splňuje tvoje tři hloupé body...
-
-
-
-
"se mi povedlo během hraní v jeden moment zděšeně a s kletbou na rtech nadskočit ze židle"
Tak to teda docela závidím, já ať hraju sebevíc horovou hru (a že jich hraji dost), tak takový prožitky nemám. A to schválně tyto hry hraji po tmě a se sluchátky na hlavě. Nepamatuji si co mne tak vyděsilo, že by to mělo věší efekt než nadzvednuté obočí a lehce nepříjemný pocit.
Takže závidím že někdo u her může mít i takovéto intenzivní prožitky, ale asi to zároveň ukazuje i na to, že Stalker 2 bude povedená hra, která se naštěstí příliš neodklonila od původní série.
-
-
Není nic děsivějšího než když máš vybitý oblek, tvoje vojenská vesta přestává léčit a víš, že se tam pohybuje Bloodsucker (upír) - neviditelný a extrémně rychlý. K tomu se tam skrývá jeden Controller (když to do hlavy naletí kbelík, tak člověk ví, že je mrtvý:)) a zakončíme to Poltergeist, co se umí měnit ve statickou kouli elektřiny. Není to horor, ale když se plazíš rozpadlým vědeckým komplexem plného zombii, co občas ukrajinsky volají o pomoc, k tomu samovolně střílí a "vidí" ve tmě, nemáš energii a na patře máš tři nejhorší nepřátelé, co můžeš potkat v Zóně, tak k hororu to nemá daleko:)
-