Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tomasperny

    Připadá mi to možná až moc čisté, ale jinak je to hodně fajn. Gothic je prostě za mě až moc špinavý. I když je pravda, že ten první díl na tom možná ještě tak zle nebyl. No, i tak mě to ale zajímá a určitě budu kupovat. Pamatuji si, že to bylo moje první RPG a moje postava laco mě pak provázela ve všech RPG. :D 

  • Těším se hrozně moc, jako snad na nic už roky!

    No nic, jdu na předobjednávku 🙂

    • Tak snad se nespálíte. Kolikrát si lidi stěžujou, jak vycházejí nedodělané hry…

      • Derp_1337

        Přesně tak. Lidi nadávají na nedodělané a zabugované hry, ale pak stejně pošlou vývojářům prachy za předobjednávku.

        • Duté hlavy no. 

          • Jakožto člověk co sbírá kolektorky jsem jedna z těch dutých hlav 😊 Ono je těžké tu sběratelskou edici sehnat poté co hra vyjde (myslím že případ KCD2 ukázal že je problém sehnat kolektorku i půl hodiny po vydání) a když je to titul na který se těšíte tak doufáte že ho vývojáři vydají s nejlepším vědomím a svědomím v co nejlepším technickém stavu 🥲 Souhlasím snad jen s tím že u standardních edicí mi přijdou předobjednávky spíše zbytečné, ale dokážu spíš pochopit předobjednávku hry jako je Gothic Remake než nějaké naprosto genericky vypadající nové hry 😌

            • Tak když někdo doma potřebuje cetky 🙂 Je to každého volba. Nějaký ten merch si můžu koupit i dodatečně. 

              • Reakce na příspěvek:

                Tak stejným výrazem "cetky" lze označit spoustu dalších věcí - včetně PC nebo TV 🥲 co jsou pro jednoho cetky, mohou pro druhého být věci které mají hodnotu 😄 A ne, v některých případech si nelze koupit dodatečný merch - to možná jen u AAA titulů, u některých menších AA titulů je sběratelka a šmytec. Kdyby lidi žili s tím co je pro život opravdu nezbytné a neobklopovali se cetkami které jim dělají radost, tak by to byl trochu smutný život, nemyslíte ? 🥲 Osobně nedokážu a ani nechci soudit co jsou cetky, jelikož pro někoho mohou mít hodnotu ačkoliv pro mě ji nemají 😌

                • Reakce na příspěvek:

                  Tak to se máte, já soudit budu, protože kvůli dutým hlavám co musí mít "sběratelské" cetky, trpí všichni normální hráči. Dostanou totiž day one beta verzi jen proto, že kravaťáci si řeknou "výborně, proč vydávat odladěný produkt, stejně nám to ty hlavy koupí v předprodeji."

                  • Reakce na příspěvek:

                    Tak ony ty kolektorky z celkového "koláče" předobjednávek nezabírají až tak ohromnou část 🥲 kdybychom šli do extrému, tak za cetku lze považovat i přítelkyni anebo manželku (a opačně), jelikož bez ní (a ona bez Vás) dokážete přijímat potravu a vylučovat což je to nejzákladnější pro přežití 😄😂 už jenom z toho důvodu by mělo být patrné že pro každého je důležité to na čem si vytvoří citovou vazbu ačkoliv to pro dotyčného není nezbytné k přežití 😄 

                  • Derp_1337

                    Reakce na příspěvek:

                    Ale tak jestli kupuje sběratelky v předbojednávce, aby se mu na ně prášilo na poličce, tak to se dá pochopit.

                    Zlem jsou lidi, co kupujou klasickou digitální distribuci v předobjednávce.

  • Už z toho gameplay traileru bylo jasný že to bude pecka. Dneska jsem viděl hodinu gameplaye a jo, vypadá to skvěle. Piraně možná zemřely, ale Alkimia by je mohla parníkem překonat. Pokud se to tedy bude prodávat a dostanou šanci dělat další projekty.

    • Remake až na drobný výhrady vypadá dobře, ale nejsem si úplně jistý jestli je to ukazatelem toho že Alkimia bude umět (potažmo jestli budou chtít) dělat podobné hry, jelikož příběh je v podstatě daný, takže těžko říct jestli sami dokáží napsat postavy, svět a příběh tak aby byly zajímavé a atmosferické alespoň jako v prvním Gothicu. To se asi nejvíce dozvíme na nových side questech a postávách které přidají. Jinak herní mechaniky (vč. soubojáku) a grafiku zvládli podle mě dost obstojně (až na těch několik výjimek). Na vydání se těším a držím palce aby měl remake úspěch a mladší generace mohli zakusit stejné pocity jako my kteří hráli originál.

      • Hlavní scénárista Gothic Remaku je Nicolas Lietzau, kterej napsal celej Enderal (a následně knihu), což je RPGčko s jedním z nejlepších scénářů co jsem kdy hrál, takže o tohle bych se nebál. Imho budou velmi věrní originálu a nový obsah bude pravděpodobně ještě lepší.

        • Nicolas je hlavním scenáristou? 😳 Mám doma Dreams of the Dying a těším se na jeho další novou knížku, takže i s Enderalem jsem velmi důvěrně obeznámen 😁 věděl jsem že pracuje na remaku, ale měl jsem za to že dostal nějakou malou roli - tušil jsem že píše jenom vedlejší questy (což vlastně je asi maximum u remaku kde by příběh měl zůstat ideálně nezměněný) 🤔

          A vlastně jsem tím chtěl říct že jelikož se primárně věnuje psaní, tak si myslím že bude spíš "freelancer" a nelze s ním počítat jako s hlavním scenáristou studia Alkimia.

  • jindra.veliky

    V takhle pozitivní dojmy jsem ani nedoufal :D 

  • Mnohí ma tu ukamenujete, ale je otázne koľko ľudí Gothic osloví. Ide o remake 23 ročnej hry, ktorá sa dobre predávala v Európe. 

    Ti ktorý sme to hrali počas vydania to nepotiahneme na predajoch a môj milovaný Gothic 2 remake nedostane :-(

    • Tak oni to necílí jen na fanoušky originálu, ale na všechny fanoušky RPG her.

    • tuco

      To se ukaze. Kdyz bude remake dobrej, tak snad nebude muset sazet pouze na nostalgii anebo kult. "Nepovede za rucicku a bude poradne hardcore" .. neni nutne na skodu, viz Elden Ring. Hra musi byt dobra a dostane se i na 2.

      • Jenže ER by nikdy neměl takový úspěch bez toho světa stejně jako Zaklínač. ER má absolutně skvěle vybudovaný svět, postavy, vztahy mezi postavami, má dobře napsané postavy viz Ranni, Marika, Miquella. Zaklínač má Geralta, Triss, Yen, Ciri, také má zajimavý svět. Tohle Gothicu chybí, hodně hraje nostalgie.

        Celkově ta hardcore složka je na ER to nejméně zajimávé, i když to určitě může pomoci v hypu.

        • Nějak mi nepřijde že by měl Gothic 1 nebo 2 vyloženě nezáživně napsané postavy 😄 podle mě mají první dva Gothicy dobře zapamatovatelné některé postavy (uznávám že ne všechny) a to díky tomu že dialogy byly na svoji dobu (a na dnešní obzvláště) celkem hrubé a takové jaké byste v trestanecké kolonii čekal. Proto jsem měl trochu obavy aby nesahali (tj. ať nesahají) příliš na dialogy a nepředělávají je tak "aby byly poplatné dnešní době" 🥲

      • Elden Ring je vyvrcholenie série ktorá mala s každou hrou väčší úspech. Gothic séria mala vrchol pri 1 a 2, kde už len upadala a nič nové neprinasala. Štúdio bolo zrušené a roky bola značka mŕtva. 

        To sa snáď nedá ani porovnať s From Software, len preto lebo to je tiež hardcore.

        • Elden jsem zrovna včera dotáhnul na 100% achievementů a že bych byl nějak nadšený z toho jakým způsobem byly postavy napsané a příběh vyprávěn, se říct vůbec nedá. Problém ER je že lore je těžce stravitelné mumbo jumbo a jelikož není nikde ve hře knihovna kde by byl lore dostupný vcelku, tak ER spoléhá na to že si hráč vyzobe a sestaví celý lore sám...což je celkem náročné když máte ve hře desítky různých postav a ještě k tomu je příběh podáván kryptickými dialogy které je občas náročné pochopit jako takové natož v rámci světa 😅😄 Jak jsem už tady předtím někde zmiňoval, částečně by s tím pomohl quest log, za takovou herezi mě tu ale někteří skalní fanboys div neroztrhali na kusy 🥲

          • surlys

            já tedy už jsem odehrál hodně her a hodně RPG, ale můžeš mi říci, jak by ti quest log pomohl s tím, že tobě osobně nefunguje kontinuita. Příběh je vždy vyprávěn určitými způsoby, nikdo by neměl soudit, co je lepší a co horší. Jedině můžeš soudit, co je horší a lepší pro tebe. To je jako bys Lynche kritizoval a rovnou i odsoudil, že jeho vyprávění je chaotické, přitom není a má řád, jen na ten řád stačí přijít. U Elden Ring to platí také, jen je to mnohem jednodušší a přístupnější než u Lynche.

          • všiml jsem, že opakovaně tady šíříš nepravdy a subjektivní zmaty. Máš tam hlavní linii a okolo toho se točí hlavní příběh a lore. Marika+Godfrey, Marika+ Radagon a Radagon+ Renalla a jejich děti. Malenia, Miquella, Mohg, Morgott, Ranni, Rykard, Radanh, Godwynn, Godrick. To je základ původní hry. Celkově se vejdeš do 15 postav a z toho je tak důležitá polovina. Nic kryptického na Elden Ring není, tohle není Demon Souls, Melina doslova u každého druhého kostela vysvětluje lore + NPC ti doslova popisují celé události, co se děje a stalo. Popisy itemů jsou psané jak pro blbé, máš tam přímo text , jak vznikl Elden Ring, jak příšel Elden Beast atd. 

            Achievmenty jsou tu úplně k ničemu kámo, to o pochopení story značí úplné kulové. 

            • jiri.svak

              Se zájmem jsem si přečetl vaše vlákno. Zajímavé.

              Příběh v Elden Ringu vůbec nesleduju, je to jenom prezentace bizarních NPC vybavených sbírkou záměrně kryptickych dialogů, občas si je pro zlepšení atmosféry poslechnu bez přeskakování, protože dobrý voiceover. Ale že je zde nějaká hlavní a vedlejší linka, jsem z té přehlídky staroanglických oslovení (haha) nepochopil.

              Elden Ring mně vypráví především designem úrovni, logickým rozmístěním a návazností lokací, designem nepřátel apod. Tehdy mi běží fantazie naplno, nikoli u pindů NPC.

            • Čekal jsem že se nějaký fanboy ozve a netrvalo to dlouho 😂😂😂 To že From Software nezvládli lepší práci s questy je oprávněná kritika nehledě na to jak moc se u ní budou různí fanboys kroutit 🥲😄 sorry not sorry, ale opravdu nezkoumám detailní popis každého itemu abych se dozvěděl kompletní lore toho kterého světa...ten má být obsažen srozumitelnou formou v hře samotné. Navíc ta hra má klidně 130+ hodin když chceš vidět všechno, u hry takového rozsahu opravdu není ospravedlnitelné že ti tvůrci dají drobky příběhu a sestav si sám - když mineš nějaký quest, jehož kontinuita je chaotická, tvůj problém že ti tím bude chybět část loru která může být podstatná 😃

              Jakoby sorry not sorry ale třeba pro získání konce lord of frenzied flame musíš najít na extrémně bizarně odlehlém místě NPC které ti umožní ten konec dosáhnout...to samé konec s Ranni... šílený Quest který ti ani neřekne co dělat dál (nechci ukazatel na mapě, ale obyčejný quest log) 😃😂 tohle může fungovat v "koridorovce" kterou víceméně byla Dark Souls série, ale ne v otevřeném světě 😃

              A jak už jsem tu psal předtím jinde, tu hru mám rád a neznamená to že bych s ní měl problém jako s celkem, jenom se mi nelíbí jak pracuje s questy a příběhem 🥲 smutné že se tu člověk musí takto obhajovat u něčeho co by mělo být zřejmé - to že konstruktivně zkritizuji něco co se mi nelíbí neznamená že se mi na dané věci nelíbí něco jiného 😄

              Konkrétně tvoje příspěvky také sleduju a byl bych opatrný s tím kdo tu šíří jaké nepravdy a zmatečné informace...asi bychom se hodně divili kdybych tě s některými konfrontoval, viď 🥲

              • Reakce na příspěvek:

                "sorry not sorry, ale opravdu nezkoumám detailní popis každého itemu abych se dozvěděl kompletní lore toho kterého světa...ten má být obsažen srozumitelnou formou v hře samotné. Navíc ta hra má klidně 130+ hodin když chceš vidět všechno, u hry takového rozsahu opravdu není ospravedlnitelné že ti tvůrci dají drobky příběhu a sestav si sám - když mineš nějaký quest, jehož kontinuita je chaotická, tvůj problém že ti tím bude chybět část loru která může být podstatná "

                Úplně zcestný příspěvek, ale od tebe jsem nic jiného nečekal. To, že to není pro tebe srozumitelné, přitom rovnou píšeš, že odmítáš číst popisy předmětů, nehodláš si v hlavě příběh promítnout a tím pádem odmítáš celý systém narace ER, tak o sobě vlastně značíš, jak moc velký ignorant jsi.  

                Nastuduj si pojem konstruktivní kritika, protože když napíší, že se mi libí postavy, příběh a ty vytáhneš, že se ti příběh nelibí, protože tomu nerozumíš, protože narace využívá i jiné formy, než jen klasické dialogy a milion custcén, tak je to vážně dosti úsměvné. 

                Dám ti příklad, abys to pochopil ty, jak je tvá kritika směšně trapná.  Budu hrát textbook hru, hru dohraji na 100% trofejí(mrk) a budu příběh kritizovat, protože jsem mu nerozumněl, jelikož jsem musel číst a mě číst ve hře nebaví, jelikož narace by neměla ve hře být podává formou textu.

                • Reakce na příspěvek:

                  Kde jsem psal že příběhu nerozumím ? 😂 🥲 

                  Navíc jak sis mohl všimnout z ostatních reakcí na můj komentář, bylo nás více kterým přišel chaotický způsob jakým byl příběh ER vyprávěn. Já ho pochopil díky tomu že jsem si musel částečně googlit lore, protože uspokojivě pochopit příběh pouze z toho že budeš číst v ER předměty nelze - ano, jsou hry kde je to požadováno po hráči aby si otevřel internetový prohlížeč a pracoval s ním aby postoupil dál ve hře (např. hra Who's Lila?), to ale opravdu nemůže fungovat u hry která je open world RPG které hráče spíše drží připoutané u obrazovky díky tomu že mají naprosto nádherný svět a artstyle který jiná studia nedokáží vystihnout s takovými nuancemi jako From Software, takže vážně nechceš otevírat prohlížeč abys pochopil o čem ta hra je a hlavně jaké spojitosti mezi sebou postavy mají.

                  Navíc jsi (možná záměrně) vynechal část kde píšu že pro pochopení příběhu může být sakra problém když vynecháš nějaký side quest nebo nesebereš nějaký item (o kterých tvrdíš že obsahují doplňující info k lore ER)....a ne, každý vážně nemá zájem hledat zapadlou zbraň někde na konci mapy aby mu prozradila kousek loru 🥲

                  Zkus si poslechnout názor od lidí z druhé strany názorové barikády:  Elden Ring is disappointing
                  Ideálně než kolem sebe začneš kopat si alespoň chvilku poslechni proč říká to co říká, nemusíš koukat na celý video, ale zkus pochopit proč má s tou hrou problém (záměrně jsem vybral narativ, jinak těch problémů tam rozpitval daleko daleko více).

                  • Reakce na příspěvek:

                    Na ty side questy jsem záměrně nereagoval, protože to bylo od tebe zcela irelevatní v diskuzi. Ale pokud tedy jinak nedáš, tak bys mohl napsat, o jakých questech přesně mluvíš, bez kterých bys nechopil motivaci Mariky, základní premisu příběhu, ať se tedy můžeme mluvit konkrétně.  Jinak, že ty máš potřebu otvírat prohlížeč, tak přece to neznamená, že to ostatní dělají, to je zase tvůj bias a dá se říci, že je to tvoje selhání jako hráče. 

                    Já si nebudu nic dohledávat či pouštět ani pro či proti, protože tohle je snadná cesta ke konfirmačnímu zkreslení, kterého se tady dopouštíš. To, že si vyhledáváš tyhle věci, už značí, že se to dopouštíš, což je první krok byt nerelevatní v diskuzi.


                    • Reakce na příspěvek:

                      Koukal jsi vůbec na ten odkaz co jsem zmiňoval? Jestli ne, tak vážně nemá cenu bavit se dále 🥲 Item lore description

                      • Reakce na příspěvek:

                        nesnaž se svůj bias zamaskovat nějakým youtuberem. To, že se v diskuzi opíráš o subjektivní názor nějakého youtubera, značí, jak jsi si ve svých argumentech nejistý.

                        Samozřejmě pokud se chceš opírat o okolí a diskutující, tak mi dovol taky berličku, můžu klidně argumentovat kritikou na DLC, že příběh Miquelly nebyl takový, jak si to hráči představovali, že v příběhu nefiguroval Godwyn a určitě to bude mít mnohem větší sílu, protože takových stížností je nespočet. Pokud taková masa dokáže sledovat příběh a je nespokojena s koncem své oblíbené postavy, tak bych řekl, že příběh nebude tak chaoticky vyprávěn, jak tu představuje tvůj bias.

                        • Reakce na příspěvek:

                          Proč bych si měl být ve svých argumentech nejistý jenom proto, že posílám odkaz na někoho kdo do hloubky popsal to co jsem při hraní/po dohrání cítil ? 😂 Čekal jsem od tebe úplně přesně takovou reakci jakou jsem i nakonec dostal 🥲 Jen tak pro zajímavost, proč nemělo například Sekiro podobně zmatený příběh jako Elden ? 😄 Dobře, jelikož nechceš poslouchat názory nějakého mrzkého YouTubera, tak ti sdělím sám co všechno mi na té hře vadí:  Jestli chceš jiný konec než ten defaultní, tak musíš googlit abys zjistil co musíš splnit pro zajištění daného konce, u spousty questů je totiž backtracking a nikdo ti už neřekne že se třeba k nějaké postavě musíš vrátit aby quest pokračoval.U Dark Souls fungoval příběh protože jeho ústřední motiv byl srozumitelný a dával v rámci světa smysl, v Elden Ringu jsi vržen do světa kde musíš zabíjet bossy aniž by ti někdo vysvětlil proč to chceš dělat a jestli to chceš dělat. Melina ti nabídne že se obětuje, ale nevysvětlí proč to chce udělat, takže si musíš nějak odvodit že ta jizva na jejím obličeji je od boha zvaného Frenzied Flame jehož služebník je Three Fingers, ale Elden nedělá vůbec nic proto aby to vysvětlil nějak lépe a srozumitelněji než že si to dohledáš na internetu nebo složíš dohromady tím že si přečteš popis třiceti itemů 🥲😀

                          Těch myšlenek které bych tady k tomu mohl rozvést je spousta, proto jsem poslal odkaz na video kde "ten mrzký YouTuber" jak si ho nejspíše představuješ vyjadřuje to co by vydalo na několik odstavců kdybych to tu měl všechno vypsat - i ta jeho část videa kde se zabývá zmateným lorem má přes půl hodiny, toť k tomu proč jsem poslal odkaz.

                          Stačí si klidně shlédnout část conclusion kde ve shrnuje to co mu vadí, když je pro tebe náročné kouknout na půlhodinové video a pochopit proč může mít někdo jiný názor, to bys ale nesměl být natolik zaslepený 🥲😄

                          • Reakce na příspěvek:

                            tak opět se dopouštíš zkreslení a podávaní svých subjektivních názoru za pravdu.

                            "🥲 Jen tak pro zajímavost, proč nemělo například Sekiro podobně zmatený příběh jako Elden ?

                            Zase opět podáváš své subjektivní pocity za pravdu. Elden Ring nemá zmatený příběh, zmatený příběh má Sekiro, tvůj názor je stejně subjektivní jak ten můj.

                            "dobře, jelikož nechceš poslouchat názory nějakého mrzkého YouTubera, tak ti sdělím sám co všechno mi na té hře vadí:  Jestli chceš jiný konec než ten defaultní, tak musíš googlit.

                            Ne, nemusíš, ty sis to musel qooglit, ty jsi selhal, ty sis to musel vygooglit, spousty hráčů to zvládlo samo. Tady opět svoje selhání a svoje subjektivní pocity podáváš jako světonázor. 

                            "v Elden Ringu jsi vržen do světa kde musíš zabíjet bossy aniž by ti někdo vysvětlil proč to chceš dělat a jestli to chceš dělat"

                            to opět není pravda, hned na začátku máš NPC jméném Varré, ten ti řekne, jestli chceš se stát Elden Lordem, tak musíš sesbírat části Elden Ringu, ty částí maji demigods, první je Godrick a hned tě pošle do hradu na skále, dokonce ti řekne, že máš sledovat grace, což je vizuální pomůcka. Bože, tohle ji lineární narace pro opice. Tady jenom ukazuješ, že pravděpodobně neumíš anglicky, nebo jsi zcela ignoroval dialogy. Pokud tedy se nechceš stát Elden Lordem a zabíjet polobohy, tak můžeš jít hrát jinou hru.😉

                            • Reakce na příspěvek:

                              Achjo, to vážně asi nemá cenu 🥲😂 Já se ale vůbec nebavím sakra o tom že ti některé NPC neřekne co máš dělat:"Varré, ten ti řekne, jestli chceš se stát Elden Lordem, tak musíš sesbírat části Elden Ringu".

                              Já se bavím o tom že ti ta hra nedostatečně vysvětluje proč bys měl mít motivaci vůbec Godricka (+ další bosse) zavraždit.

                              Dále:V Sekiro ale byl příběh vyprávěn normálně aniž bys musel číst popis ze sta předmětů k tomu abys jej pochopil 😂

                              Ty si očividně chceš prosadit svůj názor jenom proto aby sis ho prosadil 🥲

                              "Ne, nemusíš, ty sis to musel qooglit, ty jsi selhal, ty sis to musel vygooglit, spousty hráčů to zvládlo samo. Tady opět svoje selhání a svoje subjektivní pocity podáváš jako světonázor. "A na druhé straně máš spoustu hráčů kteří to sami nezvládli (např. z komentářů na YT:  "My biggest gripe is the atrocious quest design. I have to read guides just to complete them which often spoils the little bit of narrative there is. I think there’s a way to make a vague quest/journal in a game like this. Hell, even Melina could play that role.").
                              Čí názor z nás dvou je potom správnější ? 🥲

                              Nemá to cenu, každý to vidíme tak jak to chceme vidět, za sebe pouze doufám že se stejnou cestou From Software nevydají i v případě jejich další hry a bude narativně přístupnější, obtížnost ať ideálně klidně ponechají.

                              • Reakce na příspěvek:

                                "Elden Ringu jsi vržen do světa kde musíš zabíjet bossy aniž by ti někdo vysvětlil proč to chceš dělat a jestli to chceš dělat. "

                                "to opět není pravda, hned na začátku máš NPC jméném Varré, ten ti řekne, jestli chceš se stát Elden Lordem, tak musíš sesbírat části Elden Ringu, ty částí maji demigods, první je Godrick a hned tě pošle do hradu na skále, dokonce ti řekne, že máš sledovat grace, což je vizuální pomůcka.....

                                "Já se bavím o tom že ti ta hra nedostatečně vysvětluje proč bys měl mít motivaci vůbec Godricka (+ další bosse) zavraždit."

                                Cožeeeeeeee?  To už mě trolíš, ne?

                                "V Sekiro ale byl příběh vyprávěn normálně aniž bys musel číst popis ze sta předmětů k tomu abys jej pochopil."

                                Myslím, že už se k tomu dostávám, ty chceš prostě, aby vše bylo podle škatulek, aby příběh byl vyprávěn normálně, pokud je vyprávěn odlišně, tak je automaticky zmatečný.

                                Nula argumentů, nula faktů, jen subjektivní dojmy,které prodáváš jako fakta. 


                                • Reakce na příspěvek:

                                  Jestli umíš psát jenom "Cožeeeee" aniž bys přidal vlastní argumenty, tak je potom otázkou kdo je spíše na průplesk 🥲😄

                                  Je zajímavé že stejným způsobem nereaguješ (možná děláš že neexistuje) komentář uživatele PPoe který mi v podstatě dává za pravdu. Můžeš se rozčilovat sebevíc, ale hráčů kteří quest design Eldenu považují za trash + lore za extrémně chaotický je více.

                                  Jinak mám nahráno (a dohráno) celkem hodně puzzle adventur, takže důvod proč jsem googlil není ten že bych nevěděl jak rozluštit nějakou hádanku, ale prostě proto že systém questů je prostě a jednoduše trash 😀

                                  • surlys

                                    Reakce na příspěvek:

                                    hele borče, čteš si to po sobě vůbec? prvně napíšeš doslova, že ti nikdo nevysvětlí motivaci, proč zabíjet bossy, pak tedy ti oponent řekne, že ti ji vysvětlí hned první npc, na to reaguješ, že ti hra nedává dostatečnou motivaci je zabíjet. 

                                    jaj...

                                  • Reakce na příspěvek:

                                    tak tohle je fakt smutné. 

                                    • Reakce na příspěvek:

                                      Ano, je to smutné když má někdo úroveň vyjadřování násosky z čtvrté cenové 🥲😄

              • PPoe

                Reakce na příspěvek:

                Ja Elden Ring dohral, desne moc me to bavilo.. A vubec netusim, o cem to bylo.. Tolik k vasi debate jak moc smysluplne to ma podavany pribeh:D

                • Reakce na příspěvek:

                  smysluplnost příběhu není určená tím, jak moc jsi ho ty pochopil nebo ne.... někteří lidé holt potřebují blok textu a 10 minutovou cutscenu kde je vše polopaticky vysvětleno, aby vůbec věděli o co ve hře jde

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  Sto lidí, sto chutí.

                  Někoho třeba baví donekonečna hrát Farming Simulator. A tam taky není žádný příběh. Nikdo to těm lidem nebude upírat, když je to baví.

                  • Reakce na příspěvek:

                    Odkaz na video kde jsou moje myšlenky celkem rozumně zpracovány, posílám záměrně v čase 1:17:00 jelikož tam přesně vystihuje můj problém s narativem ER: Elden Ring narrative

                    • Reakce na příspěvek:

                      to nejsou tvoje myšlenky, tvoje myšlenky jsou už dávno zkreslené.

                      https://cs.wikipedia.org/wiki/Konfirma%C4%8Dn%C3%AD_zkreslen%C3%AD

                      Tohle si přečti, tohle je o tobě.


                      Klidně tady můžu nadhodit https://www.youtube.com/watch?v=c6vrgrfuAAM. V životě jsem to neviděl, ale podporuje to moji tezi, pravděpodobně ano, podpořím si takhle sám sebe v diskuzi, nikoliv, budu se tak dopouštět konfirmačního zkreslení, ano. 

                      Jinak moje video, proč je story v ER Masterpiece(které jsem právě našel) má dvě a půl hodiny, tvoje video má nicotnou hodku a půl. Přece delší esej= lepší esej, ne? 

                      • Reakce na příspěvek:

                        Já jsem ale vysloveně říkal že není potřeba sledovat celé hodinu a půl dlouhé video, takže se tu informačního zkreslení dopouštíš pouze ty sám a odkazem na Wiki si vážně nepomůžeš 😂😂😂 To že je způsob vyprávění příběhu ER těžce zmatečný je prostě fakt 🥲 Budu se opakovat, ale fungovalo to v Dark Souls, ale v open world to prostě nefunguje. Navíc ve hře Sekiro příběh odvyprávěli náležitě bez toho aniž by byli kryptičtí za účelem toho být kryptičtí 😄

                    • Reakce na příspěvek:

                      celý ten kanál je založený na bait videjích, kde kritizuje a "analyzuje" populární hry, podobní tvůrci se fakt nedají brát vážně.

                      • Reakce na příspěvek:

                        Je možné že ostatní hry kritizuje neoprávněně, netuším, nesleduji ho. Jeho video kritizující ER jsem si pustil pouze proto, že vystihuje moje konkrétní pocity z chaotického vyprávění, nesrozumitelně navržených questů, apod které jsou v ER přítomné, ale jelikož From Software všichni považují za polobohy, tak se nikdo neodváží cokoliv namítnout.

                        A navíc i sám na konci videa říká že bude rád když se bude mýlit a příběh ER bude pořádně vysvětlen v další hře z tohoto univerza, což je dost dobře možné, pak je ale minimálně nešťastné že se From Soft nesnažili udělat ER, tak aby jeho příběh byl jednoduše srozumitelný i bez případných nadcházejících pokračování.

                        • Reakce na příspěvek:

                          pustil sis ho, protože máš bias a ten bias sis chtěl potvrdit, jelikož nejsi schopen svoje myšlenky obhájit, tak se musíš spoléhat na okolí. Schováš se za komenty na youtube, za komenty tady, za youtubery, ovšem sám nejsi schopen diskutovat a svoje názory obhájit. Tohle musí být smutné zjištění i pro tebe, že jsi tak irelevatní v diskuzích. Pokud nejsi sám sebe schopen obhájit bez ostatních, tak ti doporučuji, nelez do diskuze.

                          • Reakce na příspěvek:

                            Jediný kdo má bias si ty 😂 když nejsi schopný smířit se s tím že ostatní mohou mít názor který se neshoduje s tím tvým a máš kvůli tomu zlomené srdíčko, tak možná bude lepší když budeš ty tím kdo se nebude vyjadřovat v diskuzích 😄

        • tuco

          Ne preto, ze ER je len lebo je tiez hardcore, ale i hardcore muze mit uspech.

          Elden Ring je vyvrcholenie série ktorá mala s každou hrou väčší úspech. Gothic séria mala vrchol pri 1 a 2, kde už len upadala a nič nové neprinasala. Štúdio bolo zrušené a roky bola značka mŕtva. 

          Je podle mne irelevantni, pokud hra bude dobra. Nikdo prece neceka, ze proda tolik jako ER. Pointa je, ze relativni uspech muze mit i hra, ktera neni ala Ubisoft, tedy ne hard core a vodi za rucicku.

          K tomu jak ma ER udajne skvely svet a postavy .. jsem osobne skepticky. Kohokoli jsem videl ER hrat, tak nemel/a ten skvely svet a postavy jako prioritu. Nerikam, ze takovi hraci nejsou, ale drtiva vetsina koupila ER kvuli svetu a postavam v nem? Ne, dle toho co jsem videl a slysel.

    • KrPa

      a to jako vadi? kdyz hra neni uspesna v USA tak je to odpad nebo co?

      • Derp_1337

        Dobrá hra je dobrá hra bez ohledu na to, jak se prodávala v USA.

        Ale pokud člověk očekává nějaké pokračování (nebo další remake) , tak rozhodovat budou jenom tržby. Vydavatele nebude zajímat, jak moc hráči chválí tu hru, ale jaký mají zisk.

      • Tady jde o peníze ty hlavo. Když hra není úspěšná v USA=nevydělá na sebe. 

        • Opravdu je herní trh v USA tak silný že si Evropa bez USA neporadí ? Ptám se, jelikož nemám čísla a zajímalo by mě jaký podíl na ziscích z prodaných her tvoří USA.

          • Derp_1337

            Dle statistik největší podíl na tržbách video her má právě USA. 

            USA je dokonce před Čínou. (V Číně je sice několika násobně více hráčů, ale oni zase mnohem méně utratí za hry).

            Dle dat na internetu za rok 2022 tržby v USA dělaly nějakých 46 miliard USD. Zatímco celá Evropa dohromady dala asi nějakých 24 miliard USD.

            Takže když si to přepočítáš, tak technicky vzato distributoři her mají šanci vydělat 2x více v USA než v Evropě. Takže žádný vývojář nechce ignorovat americký trh.

          • I kdyby tvořil u průměrné hry 30 % a u Gothicu to kleslo na 10 %, je to velmi nepříjemný výpadek. Navíc podle mého nejde jen o USA. Poměrně velkou část dnešního herního trhu tvoří Asie a Jižní Amerika, kde původní Gothic nebude mít moc velkou fanouškovskou základnu. Pokud se to nebude prodávat ani tam, Evropa to fakt neutáhne.

  • Resi 4  a FF Rebirth to nepřekoná , to jsou nejlepší remaky vůbec. Nemá šanci tenhle remake překonat 90% na MT.

  • Nejlepší...ehh...zatím nejpovedenější remake je Dead Space a osobně si myslím že Metal Gear Solid Delta bude přeci jen lepším remakem. Uvidíme 🥲

    • Smegma

      Black Mesa je etalon toho jak má remake vypadat. Je tam vidět, že to dělali hráči originálu, kteří moc dobře věděli co původní hru udělalo tak výjimečnou a to nemluvím o Xenu, kterej v původní hře z časovejch důvodů museli odfláknout. V remaku z něj udělali plnohodnotnou a funkční součást celku. Stačí se podívat

      • hulibalda

        Ten trailer je boží. Pokaždý když se na něj dívám, tak jak se ukáže Xen a ta hudba u toho, tak mám husí kůži. Tady pojem epičnost není jen fráze, ale fakt.

        Jinak podepisuju všechno co jsi napsal. Takhle má vypadat remake. Opravdu je vidět, že je to v jádru srdcovej projekt, kde tým co na tom pracoval věděl kam sáhnout, co upravit, kde něco přidat a přitom zachovat ducha originálu (to je ta nejdůležitější věc). Navíc díky Source enginu ta hra bude dobře odolávat zubu času (až na ty loadingy, ale co už).

    • Nejpovedenější remake je System Shock remake.

  • Marquis-III

    Proč to ale má tak hnusnej filtr přetažený přes všechno?

    Jako by na to člověk koukal přes šedý zákal.

    Světlé scény nejsou vůbec světlé, tmavé scény jsou přehnaně tmavé, a vůbec tomu nepomáhá, že v dialozích je ten filter z nějakého důvodu ještě silnější. :/

    • Derp_1337

      Tak se to dělá, když je grafika nic moc. Přidá se tam nějaký filtr, aby se tomu dodal "cinematický zážitek" a už to nevypadá tak hrozně. A tak se lacině zamaskoval problém s chabými texturami.

  • Kdo se chce podivat na gameplay, tak treba Cohh ma sestrih z vcerejsiho streamu na youtube: https://www.youtube.com/watch?v=Zt_c5cp2xLg&list=PLN39y5i_H0FlXXNw9RZ6-r0EbhzIj1lHl&index=2

  • Hidden

    Ja zrovna tohle "krkolomne" ovladani boju pres staromilske stisky tlacitek i vitam a docela bych byl povdecen, kdyby to byla alespon volba v nastaveni i v jinych titulech (koukam treba na tebe, Kingdom Come). Pohybem mysi se chci rozhlizet, ne lopotne trefovat detekcni zony pro smery utoku, takze Gothic ma za me plus. :)

    • Ovládání Kingdom Come je nejlepší asi na Steam Decku. Tam máš nějaké ovládací prvky navíc oproti PC i normálnímu konzolovému ovladači. Rozhlížet se pak můžeš pravým touchpadem (rozhlížení páčkou jsem stejně na chuť nepřišel) a zóny pak trefuješ právě tou páčkou. A ohledně toho, jak si konzolisti stěžovali, že nezvládnou páčit zámky, jsem si na tom touchpadu připadal jako kdybych měl zapnuté cheaty. Warhorse geniálně vytvořili hru ideální pro zařízení, které v době vydání ještě neexistovalo :-D

      • Hidden

        Tam to asi muze byt v pohode, podobne gamepad (na souboje), ale ovladani boje pres klavesnice+mys a jeste se snazit delat nejaka komba mi prislo jak kdyby se parkinsonik snazil pri obede trefit lzici do ust. ;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit