Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vyjadřoval jsem se k dvoum aspektům které spolu souvisí, k příběhu a k způsobu jakým ER pracuje (resp. nepracuje) s questy. Když je systém questů téměř nefunkční a hráč netuší kam dál pokračovat a bloudí po mapě v naději že nalezne spouštěč další části questu, tak to vážně není dobrá mechanika.... zároveň i ty vedlejší questy jsou nosičem podstatné části příběhu a loru. Toť vše.

  • Tak ony ty kolektorky z celkového "koláče" předobjednávek nezabírají až tak ohromnou část 🥲 kdybychom šli do extrému, tak za cetku lze považovat i přítelkyni anebo manželku (a opačně), jelikož bez ní (a ona bez Vás) dokážete přijímat potravu a vylučovat což je to nejzákladnější pro přežití 😄😂 už jenom z toho důvodu by mělo být patrné že pro každého je důležité to na čem si vytvoří citovou vazbu ačkoliv to pro dotyčného není nezbytné k přežití 😄 

  • surlys

    https://en.wikipedia.org/wiki/Nebula_Award_for_Best_Game_Writing

    Tak doplň vzdělaní, ono to nezískalo Nebulu za writing jen tak ze srandy. Elden Ring je v základu světa psán Martinem, takže na tom není nic kryptického. 

  • tomasperny

    Připadá mi to možná až moc čisté, ale jinak je to hodně fajn. Gothic je prostě za mě až moc špinavý. I když je pravda, že ten první díl na tom možná ještě tak zle nebyl. No, i tak mě to ale zajímá a určitě budu kupovat. Pamatuji si, že to bylo moje první RPG a moje postava laco mě pak provázela ve všech RPG. :D 

  • Derp_1337

    Ale tak jestli kupuje sběratelky v předbojednávce, aby se mu na ně prášilo na poličce, tak to se dá pochopit.

    Zlem jsou lidi, co kupujou klasickou digitální distribuci v předobjednávce.

  • Tak to se máte, já soudit budu, protože kvůli dutým hlavám co musí mít "sběratelské" cetky, trpí všichni normální hráči. Dostanou totiž day one beta verzi jen proto, že kravaťáci si řeknou "výborně, proč vydávat odladěný produkt, stejně nám to ty hlavy koupí v předprodeji."

  • surlys

    hele borče, čteš si to po sobě vůbec? prvně napíšeš doslova, že ti nikdo nevysvětlí motivaci, proč zabíjet bossy, pak tedy ti oponent řekne, že ti ji vysvětlí hned první npc, na to reaguješ, že ti hra nedává dostatečnou motivaci je zabíjet. 

    jaj...

  • Je možné že ostatní hry kritizuje neoprávněně, netuším, nesleduji ho. Jeho video kritizující ER jsem si pustil pouze proto, že vystihuje moje konkrétní pocity z chaotického vyprávění, nesrozumitelně navržených questů, apod které jsou v ER přítomné, ale jelikož From Software všichni považují za polobohy, tak se nikdo neodváží cokoliv namítnout.

    A navíc i sám na konci videa říká že bude rád když se bude mýlit a příběh ER bude pořádně vysvětlen v další hře z tohoto univerza, což je dost dobře možné, pak je ale minimálně nešťastné že se From Soft nesnažili udělat ER, tak aby jeho příběh byl jednoduše srozumitelný i bez případných nadcházejících pokračování.

  • surlys

    já tedy už jsem odehrál hodně her a hodně RPG, ale můžeš mi říci, jak by ti quest log pomohl s tím, že tobě osobně nefunguje kontinuita. Příběh je vždy vyprávěn určitými způsoby, nikdo by neměl soudit, co je lepší a co horší. Jedině můžeš soudit, co je horší a lepší pro tebe. To je jako bys Lynche kritizoval a rovnou i odsoudil, že jeho vyprávění je chaotické, přitom není a má řád, jen na ten řád stačí přijít. U Elden Ring to platí také, jen je to mnohem jednodušší a přístupnější než u Lynche.

  • celý ten kanál je založený na bait videjích, kde kritizuje a "analyzuje" populární hry, podobní tvůrci se fakt nedají brát vážně.

  • smysluplnost příběhu není určená tím, jak moc jsi ho ty pochopil nebo ne.... někteří lidé holt potřebují blok textu a 10 minutovou cutscenu kde je vše polopaticky vysvětleno, aby vůbec věděli o co ve hře jde

  • Odkaz na video kde jsou moje myšlenky celkem rozumně zpracovány, posílám záměrně v čase 1:17:00 jelikož tam přesně vystihuje můj problém s narativem ER: Elden Ring narrative

  • Derp_1337

    Sto lidí, sto chutí.

    Někoho třeba baví donekonečna hrát Farming Simulator. A tam taky není žádný příběh. Nikdo to těm lidem nebude upírat, když je to baví.

  • Derp_1337

    Dle statistik největší podíl na tržbách video her má právě USA. 

    USA je dokonce před Čínou. (V Číně je sice několika násobně více hráčů, ale oni zase mnohem méně utratí za hry).

    Dle dat na internetu za rok 2022 tržby v USA dělaly nějakých 46 miliard USD. Zatímco celá Evropa dohromady dala asi nějakých 24 miliard USD.

    Takže když si to přepočítáš, tak technicky vzato distributoři her mají šanci vydělat 2x více v USA než v Evropě. Takže žádný vývojář nechce ignorovat americký trh.

  • PPoe

    Ja Elden Ring dohral, desne moc me to bavilo.. A vubec netusim, o cem to bylo.. Tolik k vasi debate jak moc smysluplne to ma podavany pribeh:D

  • I kdyby tvořil u průměrné hry 30 % a u Gothicu to kleslo na 10 %, je to velmi nepříjemný výpadek. Navíc podle mého nejde jen o USA. Poměrně velkou část dnešního herního trhu tvoří Asie a Jižní Amerika, kde původní Gothic nebude mít moc velkou fanouškovskou základnu. Pokud se to nebude prodávat ani tam, Evropa to fakt neutáhne.

  • Tak stejným výrazem "cetky" lze označit spoustu dalších věcí - včetně PC nebo TV 🥲 co jsou pro jednoho cetky, mohou pro druhého být věci které mají hodnotu 😄 A ne, v některých případech si nelze koupit dodatečný merch - to možná jen u AAA titulů, u některých menších AA titulů je sběratelka a šmytec. Kdyby lidi žili s tím co je pro život opravdu nezbytné a neobklopovali se cetkami které jim dělají radost, tak by to byl trochu smutný život, nemyslíte ? 🥲 Osobně nedokážu a ani nechci soudit co jsou cetky, jelikož pro někoho mohou mít hodnotu ačkoliv pro mě ji nemají 😌

  • Tak když někdo doma potřebuje cetky 🙂 Je to každého volba. Nějaký ten merch si můžu koupit i dodatečně. 

  • Opravdu je herní trh v USA tak silný že si Evropa bez USA neporadí ? Ptám se, jelikož nemám čísla a zajímalo by mě jaký podíl na ziscích z prodaných her tvoří USA.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit