Zážitky z Gamescomu: Lords of the Fallen jsou nejsilnějším vyzyvatelem Souls, jakého jsme kdy viděli
-
Ten dodge byla stejně zbytečná kritika, na konci dema se zpřístupnila možnost vylepšování postavy a byla tam i možnost několikrát vylepšit dodge, ale pro potřeby dema na to nebyli suroviny. Ale spousta lidí se asi nedostala tak daleko a rovnou nadávala.
-
Mě se demo hrálo výborně (dohrál jsem ho 3x). Na konci po zabití posledního bosse se dala v tom křesle získat schopnost "dvojitý dodge", což ten dodge hodně prodloužilo, což třeba bude stačit těm, co jim přišel příliš krátký.
-
Dodge asi ano.
Až na to dodge se mi to demo hezky hrálo.Viz https://www.eurogamer.net/fret-not-puppet-fans-lies-of-p-has-fixed-its-dodge
-
Ano, ale vzhledme k tomu, že Pavel Makal má v soulsovkách něco odehráno, tak jeho názor považuji v tomto případě za relevantní.
A v Lies of P prý upravili ten dodge, podle toho co psali někteří novináři dojmy po vyzkoušení aktuální verze na Gamescomu.
-
Ja si pamatam na podobnu fuknkciu v dishonored 2 v jednom lvl bola hra s casom
-
Pochybuju že to opraví. Na to už je moc pozdě aby udělali větší zásah do soubojáku. A je to škoda, protože se mi zasazení taky líbí.
Prostě další hra co na games dostane 8/10 😀
-
To Lies of P se hrálo fakt extrémně špatně, což je škoda, ten setting není vůbec špatný, na druhou stranu přislíbili, že to berou v potaz, a že to opraví, čemuž moc nevěřím.
-
Nooo..., tak do teďka jsem byl hodně zvědavý, jak to dopadne a po tomto se začínám velmi těšit :)
-
To nepoznáš dokud si na to sám nesáhneš. Lies of P taky v trailerech vypadalo dobře a těšil jsem se na to. Pak jsem si zahrál demo a vím, že s tím nemá cenu ztrácet čas...
-
Po těch všech trailerech a gameplay videích jsem měl trošku strach, aby to nějak nedomrvili, což jde u soulsovky celkem jednoduše, ale teď jsem trošku klidnější.
Armored Core, Lies o P, Lords of the Fallen = letošní podzim bude bolet :)
-
Jako novinář bych se snažil hledat i příčinu, proč hrajeme v 1080p a to nejen na konzolích ale i na PC u výkonných karet. Ono totiž nejsem nikde na pomezí výkonu konzolí, jsme totiž v době, kdy dostáváme neoptimalizované tituly a herní společnosti místo optimalizace se spoléhájí na upscaling.
Unreal Engine je přesně ten příklad. Letos jsme měli poměrně dost titulů, abychom si vyhodnotili tenhle engine a to ve verzi 4 a 5. Skoro všechny hry byly technický fail a ne, není to pouze u UE5 ale i na UE4. Star Wars nabídlo na konzoli nějakých 45FPS průměrně při 720p s tearingem, což činilo z perfomance modu nehratelnou záležitost a do teď to není fixlé. Hry na UE5 jako Remnant 2 či Immortals of Aveum jsou tituly graficky průměrné s naprosto šílenými nároky, místo optimalizace přišel zase upscaling, takže na velkých obrazovkách dostáváme obraz, na který jsme byli zvyklí u PS4.
Lords of Fallen bude jen další příklad.
Když se podíváme na launch PS5, tak jsme dostali Demon Souls, což byla nativní 4K hra ve 30FPS s pefektní geometrií, nasvícením, stíny, texturami, 95% her co vyšlo od té doby, se vizuální kvalitě Demon Souls ani nepřiblížilo.
-
Jako na BG3 a Starfield jsem se taky těšil, ale tohle je letos moje nejočekávanější hra od chvíle, co jsem viděl první gameplay ukázky. Fakt nekecám, vypadá to naprosto parádně, takovou pecku jsem od nějakého neznámého studia absolutně nečekal.