Zážitky z Gamescomu: Monster Hunter Wilds je epický, zábavný a nespoutaný chaos
-
To jsou dobré zprávy!
Jinak "zápěstní kotvu" už si vývojáři ve velkém ošahali v Iceborne, takže úplně novinka to není.
-
-
Nebyla kotvička náhodou už v MH World, skoro bych řekl, že určitě.
-
-
Jj tam si měl prak s různými náboji, v Iceborne to víc rozvinuli, že ses mohl pomocí toho i přitahovat na monstra, když si pak měl datadisk, dalo se to používat i zpětně ve World.
-
-
-
pleasure to see
-
Kolikset DLC to bude mít? :-D
S touhle sérií nemám moc zkušeností. Ale říkal jsem si "mrknu na World nebo na Rise, o co teda jde". Když na mě vyskočilo tuším přes 200dlc, tak jsem to zase zavřel s tím, že tímhle se fakt prohrabávat nebudu.
U Wilds nás čeká něco podobného?
-
-
Tak jak psali níže, každá hra má 1 velké DLC a zbytek je kosmetika.
Navíc na Fanatical je zrovna možnost sestavit si Monster Hunter balíček a je tam i oddělená kosmetika a herní DLC.
-
Já to měl hodně podobně, MH jsem prakticky neznal, nějak moc mě to nelákalo, ale nakonec sem jednou před pár lety v z nudy zkusil World. A nemohl se od toho urvat snad dva měsíce.
Kup Iceborne, ostatní dlc ignoruj, a dej tomu šanci =)).
-
Vubec se v tom praveze neni treba hrabat, tech mnoho DLC jsou prevazne addony kosmetickeho razu. Obe hry maji jen jedno dulezite DLC, kde je poradny obsah, a to sice expanse Iceborne pro World a Sunbreak pro Rise.
-