Zážitky z Gamescomu: Vrací se strategická legenda Heroes of Might and Magic: Olden Era
-
Za mě to teda vypadá naprosto průměrně, artstyle je odpornej, generickej, jak kdyby se minuli tak o deset let a hra vznikla v hypu blizzardské estetiky. Nejzářnějším příkladem toho je otevírání knihy kouzel, to vypadá jako totálně vytržený přímo z heartstonu. Města neimlich to stejný, nudný, fádní, bez jakejkoliv záchytnejch bodů, všechno splývá a popravdě je to takovej guláš, až mám pocit jako kdyby to generovalo AI.
Mrzí mě že musí všechno furt být tak strašně infantilní, škoda že se neinspirovali původními vizuály trojky/čtverky, nebo trošku drsnějším , "realističtějším" devadesátkovým fantasy pulpem.
Škoda, hnus, všechno jako přes kopírák, zředěný nudný umělecký styl bez jakékoliv vize, nebo odvahy. Nechápu ten hype a nechápu komu se tenhle styl líbí. Musím podotknout že nemám rád pixel art, jsem jím těžce přesycenej, ale se Songs of Conquest odvedli co se týče uměleckýho uchopení nesrovnatelně lepší práci.
-
HOMAM 6 bol nahodou super a velmi ma bavil + krasna graficka stylizacia. U mna najlepsi zo vsetkych pokracovani so far.
-
-
Tak to vidíš, já mám z celé série nejradši pětku. Sedmička designově taky dobrá... akorát ten budget ☹
U Heroesů jako série je problém, že fanoušci vzývají trojku, protože v době releasu to byla obrovská pecka, ačkoli z dnešního pohledu už za moc nestojí, hlavně kvůli mizernému balancu a AI.
Na jednu stranu by to mohli vylepšit...
...na druhou stranu ve světě, kde existují Songs of Conquest, podle mě Heroes už nemají co dělat a měli by spát.
-
-
Mizerný balanc i AI řeší fanouškovský rozšíření Horn of the Abyss, který je tak dobrý a věrný předloze, že může být defacto oficiální.
Mě pětka v dětství minula, zkoušel jsem jí před pár roky a strašně mě nebavila. Asi to bylo absencí nějaký kreativity ohledně factions, protože vypadly z oka trojce. A ještě jich bylo míň. A hlavně mi teda přijde vizuálně odporná, ale to všechny hry, co se v tomhle období snažily dělat 3D.
-
-
Věc názoru, mně zase HOMAM5 přišel jako nejlepší díl :)
-
-
-
-
Ze by konecne? Hral som mnohooooooo hier HoMam inspirovanymi, velmi dobre je Songs of Conquest alebo aj Age of Wonders vyborne, ale aj tak to stale nie je ono....
-
Nebýt to od Ubisoftu, tak se těším. Takhle jen přemýšlím, čím to zprasí a v čem (mikrotransakce,...) bude nakonec ta past na hráče :-(
-
Studio pod záštitou Ubisoftu a nemůžou najít nikoho, kdo umí mluvit? Zvykl jsem si v práci na srbskou angličtinu, maďarskou angličtinu, dokonce i těm Korejcům jsem se naučil rozumět, ale tahle holka tak tahá za uši 😅
-
"Každý fanoušek legendární tahové strategie Heroes of Might and Magic má jedno smutné výročí – den, kdy pro něj hra de facto umřela."
Každý?
Jsem se sérii od druhého dílu a pro mě neumřela nikdy.
-
-
to je tak, ked to pisal niekto, kto to naozaj nechape. ja si hravam homam 3 aj na mobile v praci :)
-
Tak každý až na tebe..😀
Ale má de facto pravdu, alespoň pro mou bublinu, ve které žiju..
V mém okolí hrál Homam každý a pro někoho umřela s třetím dílem (já jsem ale třeba nejvíc hrál dvojku), pro někoho se čtvrtým dílem (jak je dost jina, tak ještě dokázal zaujmout..)
Ale fakt neznám nikoho, kdo by hrál pátý a nějaký další díl..
Ale samozřejmě máš pravdu a sto lídí, sto chutí..
-
-
Tak mluv za sebe já zase znám spoustu lidí pro které byl nejlepší 5 díl a já hrál také všechny včetně proklinaneho 7 dílů a světě div se mě bavil ivsechny
-
-
5ka bola super!
-
-
-
-
> Každý fanoušek legendární tahové strategie Heroes of Might and Magic má jedno smutné výročí – den, kdy pro něj hra de facto umřela. Pro některé to může být sedmý díl, jiným vadil už přechod do 3D v díle pátém, další zase nedají dopustit na druhý díl a o cokoliv dalšího se nezajímali.
Wtf? Snad trojka, ne? -
-
He? Co je za problém? - Já třeba mám radši dvojku, než trojku..
-
-
Jak to? Já na dvojce vyrůstal, ale trojka mi přišla ve všem lepší.
Já bych se rád ke dvojce sem tam vrátil, protože mě fakt bavila, ale nepřekousnu se přes to, že hrdinové mají pouze 5 slotů na potvory, ale hrad jich má 6. Tohle prostě nezvládám. Proto vyhlížím Succession Wars mod.
-
-
Jsem asi trochu zpátečnický. Určitě máš pravdu, že trojka je vlastně ve všem lepší, a taky jsem na tom strávil mraky hodin a hrál ji opravdu tisíckrát... Ale do srdce se mi víc zapsala dvojka a i po letech se do ní občas vracím.. (narozdíl od trojky)
Asi jako Trasport Tycoon je nejlepší tycoon (jasně že není), ale zaptnu ho i po dvaceti letech, původní Xcom: EU mám radši, než Terror From the Deep a poslední dobré Need for Speed jsou Hot Pursuit.. 😀
-
-
Jo, já to nepzochybňuju, že je to věc vkusu, jenom mě zajímaly konkrétní věci. Já třeba ve dvojce mám rád ten hezký kreslený art-style a hudbu. Byť hudba ve trojce je taky celkově lepší. A hodně na mě funguje ta nostalgie z tý dvojky. Plus hrady na mě působily víc mýticky. Atmosféru Warlock hradu z dvojky ve trojce nic nenahradí. Ale možná to taky bude dětskou fantazií, která v tý době víc pracovala. :D
Terror From The Deep měl jinou atmosféru a osobně se mi vizuálně nelíbil, takže tam to i chápu, že původní XCOM je lepší.
-
-
-
To já taky, ale trojka je obecně uznávaná coby nejlepší, s nejvyšším hodnocením a uznáním komunity.
-
-
Autor článku udělal chybu no, měl udělat odstavec, kde vypíše všechny díly, aby náhodou jeden nevynechal pro toho jednoho autistu, kterému to nedá spát. :)
-