Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No...čakal som trošku viac ale opatrne sa tešim. S tym ale ako sa ohanal Martinom som čakal viac ako len dalšiu variaciu na zasvietme ohnik. Jasne zamenil slovička a ohnik je teraz prsten ale ajtak. Neva... možno ešte prekvapi. 

  • takhle predstaveny, zni ten pribeh jako pekna slatanina

    • SKRYTÝ PŘÍSPĚVEK

      from software radsi pribeh do svych rubacek nedava, ichtylove jako lito si vybaji svuj vlastni a vsichni jsou spokojeni

      • lito

        argumentum ad hominem je zcela zbytečné a sám se střílíš do vlastní nohy. I kdyby to co píšeš, byla pravda, tak je to super, že by si každý vymyslel svůj vlastní příběh a podporoval tak svoji vlastní představivost. Vím, že jsi to myslel zcela pejorativně, ale mě ani další fans Souls to zcela jistě neuráží. 🙂

  • lito

    Tohle musí být splněny sen každého fantasty.

    • malachi

      ..nie každý fantasta musí byť zákonite na ázijský bizárštýl...😎

      • lito

        Já tam asijský styl moc nevidím. Já tam vidím obrovskou kreativitu, kterou jsem ještě asi neviděl. 

        • malachi

          ..a to je presne ten ázijský bizárštýl..to čo nikde inde neuvidíš,v krátkosti vo všeobecnosti východ od číny-korei-japonska je iná mentalita-predstavivosť či vo filmoch,či komixoch,či hrách...taký v podstate mangaštýl-všetky soulovky sú toho príkladom-nehovorím špatné..ale na prvý pohlad viditelne iné-svojské-ázijské😎..vela vecí čo nieje môj šialok-napr. v hrách- malé chlpaté ušaté s chvostami..ušaté chodiace hrnce s končatinami,mnoho ruké-nohé stvorenia neidentifikovatelného  vzozrenia -ohnostroje efektov kúziel cez ktoré nič nevidno...všade samé čísielka...výrazný nepomer velkosti-zbraní k telu...a podobne.:)

          • Carnage666

            Jo z takového Bloodborne přímo stříká asijský styl... ty viktoriánský budovy, ten Lovecraft a tak...

            • malachi

              ..na počudovanie -presné- dá sa velmi lahko rozpoznať stredoveká-viktoriánska hra ktorá  je robená ázijskými štúdiami-tá ich mentalita sa nezaprie v ničom... ale ked to niekto nechce vidieť alebo priznat tak to nevidí 😎

          • lito

            zase špatně. Souls jsou projevem naprostého minimalismu v rámci nějakých efektů či čisílek. Hry jsou komorní až poetické. Jde vidět, že jsi nic z jejich tvorby nehrál. 

            Např. Demon Souls obsahuje asi dva velké meče, jinak obsahuje 90% zbraní, co se normálně používalo. Největší "anime" v rámci Souls byla Dark Souls III. Jinak Bloodborne, Sekiro, Demon Souls, Dark Souls 1  jsou naprosto komorní záležitosti. Doporučuji dostudoval látku. Dnes za pět.

            • malachi


              nič -nechaj tak-evidentne si  to nepochopil ako to bolo myslené.. celok...nie všetko bolo na souls hry...si si to spojil len s nimi -nikde som nepísal že v soulovkách boli čísla alebo odnostroje efektov...ale "ušaté chodiace hrnce s končatinami,mnoho ruké-nohé stvorenia neidentifikovatelného  vzozrenia"...chuchmelce slizu so štítmi..a pod.." nevyvrátiš..a to je typický príklad toho ázijského...a aj to komorné až poetické je viditelne odlišné od zvyšku sveta...takže za (ne)pochopenie  za 5..doporučujem pozornejšie čítať.

  • VRFREAK1

    open world dark souls co muže bejt špatně ?

    • lito

      za mě právě ten open-world může být problém. Většina mě unudí svým nezajímavým pojetí, nudným designem a natahovaní času uměle vytvořenými aktivitami, které jsou vlastně pro hru naprosto nadbytečné. 

      • Jestli bude sama radost prohanet se na koni a objevovat tak ten svet, tak bych se o ten open world nebal. Hlavne at je ten traversing zabavny a neni to jen nezazivny presun z bodu A do bodu B.

    • Derp_1337

      Open world hry se dobře monetizují. Doufám, že tam nacpou spoustu mikrotransakcí 😎

  • Ristoro

    Ten art style From Softu je neskutečný. Jejich design nepřátel a prostředí nemá konkurenci, hned člověk pozná, že to je od nich. Vypadá to naprosto famózně. Akorát jsem čekal, že to bude na novém enginu, tohle vypadá jako stejný engine na kterém jelo DS3 a Sekiro, a ten už bohužel začíná v některých případech ukazovat svůj věk.

    • Vogon

      Bylo to oznámeno na PS4/XONE ještě předtím, než byly oznámeny PS5 a nový xbox, takže se není čemu divit, že to vypadá jako hra na PS4, protože to prostě je hra na PS4. Nicméně stylem to překonává technicky vypiplané hry, což už je u Fromsoftware klasika. Nicméně Fromsoftware taky umí docela dobře skrývat technické nedostatky. Pamatuji si, jak někteří lidé bez vkusu tvrdili, že Lords of the Fallen je Dark Souls s hezčí grafikou, ale dnes si už nikdo z vizuálů Lords of the Fallen nepamatuje vůbec nic, zatímco "škaredé" Dark Souls zestárlo lépe, vizuál dokáže zaujmout i dnes a zůstal hráčům v paměti - ne kvůli technickému zpracování, ale kvůli stylu.

  • Prosím o opravu ve frázi "opilí nově nabytou mocí" na "opilé...", protože střední rod děti.

  • Tak už teď mám pocit že o příběhu Elden Ring vím víc než o příběhu celé trilogie Dark Souls, kterou jsem dohrál

    • uher

      To se mi nezdá jako důvod ke chlubení.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit