Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak pani, nech sa na mna nikto nehneva, ale toto bude proste sra*ka. *9*
  • ja chci remake AVP1, se vsim co tam bylo. ZADNY SAVE, neskutecne rychly a kousavy alieny, director cut obtiznost. a grafiku BF3, ale to se nikdy nesplni. kdyz tam vidim challenge completed, tak se mi chce blejt. Dalsi COD zprasenina. vypada to na jeste vetsi sracku nez AVP2010.
    • nevím jestli to bylo tím, že mě bylo v době avp1 asi 13let, ale ten pocit když začal pípat senzor to bylo něco :-))) jinak za aliena mě to bavilo nejvíc...zvuky, atmosféra prostě legenda
  • Útržkovité záběry ze hry mě nepřesvědčily, ba naopak odradily, ale co mě opravdu iritovalo byly rozhovory s vývojáři. Zde je vidět současný směr a trend her a to MULTIPLATFORMITA, ať se na mě nikdo nezlobí ale hrát tuto hru na analogovém ovladači, který je snad o dva řády pomalejší jak myš, je nuda, protože od toho musí být odvozena celková rychlost reakcí NPC (aliens) a kompromisy v AI atd... a to se projeví u PC verze. Ale snad se to aspoň bude líbit konzolové komunitě a nebudu jim to mít za zlé.
    • Souhlasím a to je právě ten problém, a proto mám Xbox. Protože dnes jsou ty hry dělané pro děcka a tupce, pořádné gold old times hardcore hry už nevycházejí, takže to pc by mi bylo stejně k ničemu. Takže raději vážně lehnu do postele, vezmu ten gamepad a .... protože mi defakto nic jiného nezbývá a nehodlám se trápit u pc přesně s takovýma situacema co píšeš. Byl jsem zvyklý dělat headshoty na potkání... jenže jaký to má tady u těch nových her smysl ? .. hrůza a děs.
      • v tom je jádro pudla resp, hov*o v trávě, vždy to obsere jedna z platforem, proto ať se vykašlou na multiplatformní tituly a nebo ať je dlouho odlaďují. Obávám se ale, že výsledkem by byly pak naprosto odlišné hry se stejným názvem.
    • DangerousDave
      pekne to bolo vidieť v AvP2010 kde alien pred tebou pár krát zakrúžil a keď si ho netrafil ani potom tak tesne pred tebou ešte zastal aby ho mali šancu zasiahnuť aj najpomalší hráči.
    • ale budeš seš stejně nasranej jako my všichni *5* *11*
  • stačí když z vás jako z hráče udělaj oproti vetřelci naprostou nulu. tudíž žádný ukazatel odkud jde poškození, ale aby se váš panák choval tak jak dostane zásah. stojíte tváří v tvář vetřelci a než ste stačil stistknout spoušt, sejmul vás drápama z boku do ramene kde držíte zbran? protože máte to "brneni" se štěstím, že jste nepřišel o ruku padáte na zem. samopal se někam zakutálel. vytáhnete colt a vystřílte do něj zásobník. ale už vidiíte jak se blíží další a drží ve vzduchu partáka. podíváte se po sapiku. vemete ho do zdravé ruky nebo se vám bude zbran klepat v ruce a sotva zamíříte a sundáte ho než on sejme vašeho partáka. nebo kulhat když vás sejme do nohy. zásah do hlavy?tak máte helmu že. takže se vám zamotá hlava a třeba spadnete na zem a se štěstím toho vetřelce sundá váš parťák. zautočil na vás vetřelec zezadu? tady už se nedá mluvit o zautočení, ale o smrti. pouze vidíte jak jeho ocas prošel vašim břichem, omdlíte a proberete se s bolestí na hrudníku a bum ho ste mrtvej. miminko se narodilo > mise znovu.. pokud během mise přijdete o partáka v další misi už nebude. pokud nepodniknete riskantní misi ho zachránit kde můžete ztratit další. pokud se vám ho povede odtamtud dostat včas aniž by měl v břiše mimčo tak bravo... takhle bych si představoval hratelnost. to že můžete praštit vetřelce po ksichtu něčim proti tomu nejsem, ale po následném výstřelu do něj máte tu kyselinu na zbroji a honem honem ji ze sebe strháváte. příště kyselina nebude mít žádnou zábranu a prožere vám tělo->mise znovu.. kurna to je tohle nenapadne? je to AAA titul, takže se tu nedá mluvit o nedostatku prostředků. prostě stačí použít selskej rozum a oživit tu hratelnost nějak
    • prostě místo tupé střílečky do toho měli přidat prvky rpg. volný pohyb po tom světě. záleží na vás koho si vemete do mise, jakou si vemete zbran atd..
      • Ale houby, žádné RPG prvky tam být nemusí. Jde o to jak vůbec fungujou základní principy. Kosit vetřelce po desítkách pistolkou stylem pořád kupředu a nikdy vzad, za podmínek které jsou patrné z videí, to asi nebude moc bavit nikoho. Děcka možná jo, ale hráče s rozumem a trochu vyvinutou duší určitě ne.
        • Ano přesně o tom mluvím. Máš například misi, že musíš aktivovat generátor něčeho. Tak tedy začínáš tam, kde jste si udělali základnu. Z videí je to nejaký sklad. Vybereš si zbran, vybereš si kolik vojáků ssebou a vydáš se na cestu. Vybereš si svojí cestu. A i když už jsi pár metrů od té místnosti, kde stačí zatáhnout za páku a běžet honem zpátky na základnu, tak se ti to nevyplatí, protože vidíš kolik se jich na tebe hrne ze všech šachet atd.. zvolíš tedy ústup a s vetřelcema za prdelí zdrháte zpátky. Dalšim pokusem vybereš méně vojáků a vybereš si cestu šachtama. Nebo to dáš na vlastní pěst. Čím míň, tím líp. Mééně hluku naděláš, je menší šance že na tebe přijdou. Tudíž si vybereš, jestli na to pudeš stealth stylem, nebo hrubou silou.
          • Právě, že už si skoro vůbec nepamatuji co to bylo za komp. Jen vím, že mi tehda strejda řekl, že jsou tam dvě grafiky a že jedna bez druhé nemůžu pracovat. Tudíž ta jedna byla asi nějaký akcelerátor. Babička dodnes ten počítač používá, jen je škoda, že jsem Petra z toho určitě smazal, protože disk měl pár GB a já chtěl třeba hrát nějaké NHL atd.. Ale až se tam zase zastavim tak se po tom podívám. Udělalo by to teda neskutečnou radost to tam najít
          • prostě žádná linearita, ale svoboda
            • DangerousDave
              Petr podporoval glide ? :)
            • jo a taky se to asi sekalo, protože ten komp měl 32mb ram, 166mhz pentium 2 myslim a grafiku si ani netroufám tipovat, ale strejda mi řikal že jsou dvě, takže je možný že to bylo nějaké 3Dfx či co
            • nejsem tvůrce her, maximálně když sem byl malej tak si pamatuju, že jsem v primitivnim "Petrovi" vytvořil mapu s Helmovo žlebem. V měřítku 1:1. Ani jsem tam neměl vojáky, pouze trochu kopce za tim hradem a samotný hrad. Ale sekalo se to, protože sem zaprvé nevěděl v nějakých devíti letech jak se dělá optimalizace a zadruhé myslim, že na to ani ten program "Petr" nebyl dělanej na takovy obrovsky plochy... No co jsem chtěl říci. Hru dělá zaprvé hratelnost, animace, interaktivita s prostředím a ozvučení. Grafika je na poslednim místě. A vždycky by to tak mělo být.
            • v tu fyziku hráče doufám u Vávrovo rpg. Jestli to bude tak, že nastavim štít proti úderu například válečnym kladivem nebo nějaky jiným těžkým kalibrem, tak vás to prostě sundá a totálně vyvede z míry a né jenom jak se štít pohne a vám to ubere nějaké životy jako ve skyrimu. Tohle prostě v těch hrách chybí. Nebo Dane jestli občas zavítáš sem do diskuze se podívat na názory. Prosimtě udělej to, že si budu moct dát štít na záda, když budu zdrhat před vojákama a jak běžim tak uvidim jak kolem mě lítaj šípy, ozve se i rána do štítu, který jsem si dal na týy záda. Ale i takovej zásah do toho štítu kterej máte na zádech vás sundá, takže letíte k zemi. Nebo při tom běhu přeskakuju spadlý strom a špatně sem načasoval skok, tak prostě zakopnu a letim. Zvednu se a vidim pár metrů ode mě šmejdy s mečem atd co mě jdou, tak jich pár sundám. Některý sem třeba ani nezabil. Tamhletomu sem usek ruku, druhej leží na zemi s mojí sekyrou v hlavě která už nejde vyndat. Mezi nima byl i lučištník. Vemu ten luk. Schovám se za ten spadlý strom. Mezitim kolem mě lítaj ty šípy od lučištníků, kteří po mě pálej z dálky. Vytáhnu zabodlej šíp ze země, nebo ze stromu, nebo kdekoli se zapíchl, napnu tětivu, vylezu zpoza toho stromu a vystřelim. Se štěstím, nebo umem? Sundám jednoho z lučištníků v dálce a ostatní to vyvede z míry a koukaj co ted. Než se stihnou schovat za nějaky strom, či kámen, tak já už zdrhám lesem a oni už po mě nepůjdou, protože dostali lekci. Dane prosim prosim
            • A jak už jsem v prvním příspěvku uvedl. Stačilo by z vašeho panáka za kterého hrajete, udělat hadrovýho panáka. Tudíž na něj dát fyziku, aby se choval tak, jak dostane zásah. Sakra je rok 2012 a furt hráč stojí jako přibitej k zemi
      • prostě žádný jednotlivý mise, ale volny pohyb. tudíž je na vás kudy pujdete, kudy se stáhnete.
  • DangerousDave
    ja chcem remake avp1 *9* levely kde človek sám musí zistiť kam má ísť a čo má urobiť, nič mu neukazuje smer, hru nič neprerušuje (žiadne in-game animácie alebo quick-time eventy), tam kde je tma je skutočne TMA a nie nejaké modré šero a kde alieni sú tak rýchli, že od prvého pípnutia po útok neprejde niekedy ani sekunda. A pritom by sa to dalo urobiť za zlomok ceny tohoto interaktívneho filmu.
  • Alien i Aliens mě bavily, i co se týče videoher, ale toto na mě působí moc uměle a ve stylu "hell yeah we r working on super hype ultra mega new game":( Ale ve výsledku videa, která jsem měl možnost shlédnout, vypadají jak ubohá koridor FPS bez náznaku atmosféry
    • Kedaro
      taky mi to tak přijde, jakoby hráli fandy aby trhli víc peněz na hře, jen aby to nebyl promyšlený marketing celá ta hra, co jsem viděl na videích se mi moc nelíbí, uvidíme ve výsledku jaké to bude
  • Aliení universum miluju, hlavně filmy 1,2 a Prometheus. Ale s touto hrou mám problém už od pohledu. Konkrétně s tou "komixovou grafikou", kde je nějaká syrovost ? Chci cítit chlad, tmu, strach ... Tohle je jak Pegi 6, katastrofa.
    • Já se jen zeptám, co se ti líbilo na Prometheovi? Mě to přišlo jako totální slátanina a taky miluju aliení universum. Takový špatný Bčko se slušnejma efektama. Zajímá mě názor, zatím jsem mluvil jen s lidmi, co ani nevěděli, že to má něco společnýho s Alienem.
      • No právě, s Alienem to nemá společný defakto nic, byť je to zasazené do stejného universa, odehrává se to v jiné době, na jiné planetě ... a tak to musíš brát, to je základ, kdo čekal Vetřelce 5, je s prominutím pako a naběhl si sám sobě. Na filmu se mi líbí především to, jakým způsobem to rozšiřuje právě to vetřelčí universum, někteří nadávají, že to víc otázek nabízí než odpovídá a to je podle mě naopak plus.. otvírá to spousty možností a rozšiřuje auru tajemna kolem "Vetřelců".. podle mě nad tím filmem musíš přemýšlet z odstupu do hloubky.. byť to bylo točeno Red kamerou a vizuál je perfektní, tak efekty je to poslední co mě tady u toho filmu zajímá .. stejně jako u Aliena z roku 79 nebo kolik... všechno je to o tom, jak k tomu filmu přistupuješ a co Ti to dává. Já osobně jsem se u toho bavil výborně a ještě spoustu dní jsem přemýšlel nad různýma otázkama, hledal na netu odpovědi a spekulace a dalo mi to mnohem víc, než kdybych 2 hodiny čuměl na jednoduchou řežbu typu Vetřelec 4 (podle mě nejslabší díl a naprosto zbytečný). Jen mě mrzí, že jsem nestihl jít do kina podruhé... u některých filmů si kolikrát všimneš různých detailů až na xté shlédnutí, zvlášť u tady takových.
        • Díky za tvůj názor. Když jsem se oprostil od toho, že by to mělo mít něco společnýho s Alienem, tak to na mě stejně působilo zle. Vadilo mi chování členů celý výzkumný výpravy. Prostě ten styl, že se navzájem neznají a jsou úplně nejvíc namachrovaný. Celý jejich postup byl totálně amaterský. A jelikož se jednalo o dosti důležitou výpravu, tak mi to strašně lezlo krkem. Pak nesmrtelná:) hlavní hrdinka, která sama sobě provede polní mikrooperaci:). Interiéry byly parádní, ale co se týká těch pár obludek, co tam postupně mutovali, tak ty byly totálně bez nápadu. Když si srovnám vizuál facehugera a ty háďátka, nebo facehugera a tu oliheň, co pak zmutovala do obří chobotnice. Nemluvě o divnym stvoření, co vylezlo nakonec, to bylo úplně nudný a onbyčejný.

          Samozřejmě, každý má jiný vkus. Asi jsem od Scotta čekal víc a on mě zklamal, i když jsem na film šel s tím, že to bude kravina.
          • Však to taky ani neměl bejt nějakej sehranej tým, ani oficiální výzkum :). Celý to byla akce jedný korporace, udělaná dost na rychlo aby je nikdo nepředběhl.. Asi jako když v comixech dotáhla jedna korporace aliena na zem :). A že byly alieni dost obyčejný - co čekat od tak starejch zárodků.. Kam se hrabou na roboty podle alienů, alieno-androidku, alienolidi a další mutanty z komiksů *14*
  • Ukážky na mňa pôsobia odpudzujúco. Take niečo ako ked som videl duke nukem.
    Na stareho aliena to nema. Toho by som ešte aj dnes v pohode zahral. Toto ? Toto by som nekupil a dokonca ani nestiahol.
  • Cypri
    Působí to na mě jako CoDko ve vetřelčím kabátu.
    O to víc když jsem tam viděl ten indikator zasahu stejnej jak v CoD a jinejch "shoot everything" hrách. Třeba to ale NĚJAK bude fungovat a bude to fajn hra.
    Jen chci ať to jde normálně hrát singleplayer a ať to není krátký... Asi jsem náročnej.
  • Shaker
    Kez by se to povedlo, ale Gearbox by dokazal vychvalit do nebes i ho*no... Na druhou stranu dost kvalitnich titulu maj za sebou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit