Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • nevím jestli to bylo tím, že mě bylo v době avp1 asi 13let, ale ten pocit když začal pípat senzor to bylo něco :-))) jinak za aliena mě to bavilo nejvíc...zvuky, atmosféra prostě legenda
  • Však to taky ani neměl bejt nějakej sehranej tým, ani oficiální výzkum :). Celý to byla akce jedný korporace, udělaná dost na rychlo aby je nikdo nepředběhl.. Asi jako když v comixech dotáhla jedna korporace aliena na zem :). A že byly alieni dost obyčejný - co čekat od tak starejch zárodků.. Kam se hrabou na roboty podle alienů, alieno-androidku, alienolidi a další mutanty z komiksů *14*
  • Tak pani, nech sa na mna nikto nehneva, ale toto bude proste sra*ka. *9*
  • ja chci remake AVP1, se vsim co tam bylo. ZADNY SAVE, neskutecne rychly a kousavy alieny, director cut obtiznost. a grafiku BF3, ale to se nikdy nesplni. kdyz tam vidim challenge completed, tak se mi chce blejt. Dalsi COD zprasenina. vypada to na jeste vetsi sracku nez AVP2010.
  • v tom je jádro pudla resp, hov*o v trávě, vždy to obsere jedna z platforem, proto ať se vykašlou na multiplatformní tituly a nebo ať je dlouho odlaďují. Obávám se ale, že výsledkem by byly pak naprosto odlišné hry se stejným názvem.
  • Díky za tvůj názor. Když jsem se oprostil od toho, že by to mělo mít něco společnýho s Alienem, tak to na mě stejně působilo zle. Vadilo mi chování členů celý výzkumný výpravy. Prostě ten styl, že se navzájem neznají a jsou úplně nejvíc namachrovaný. Celý jejich postup byl totálně amaterský. A jelikož se jednalo o dosti důležitou výpravu, tak mi to strašně lezlo krkem. Pak nesmrtelná:) hlavní hrdinka, která sama sobě provede polní mikrooperaci:). Interiéry byly parádní, ale co se týká těch pár obludek, co tam postupně mutovali, tak ty byly totálně bez nápadu. Když si srovnám vizuál facehugera a ty háďátka, nebo facehugera a tu oliheň, co pak zmutovala do obří chobotnice. Nemluvě o divnym stvoření, co vylezlo nakonec, to bylo úplně nudný a onbyčejný.

    Samozřejmě, každý má jiný vkus. Asi jsem od Scotta čekal víc a on mě zklamal, i když jsem na film šel s tím, že to bude kravina.
  • Souhlasím a to je právě ten problém, a proto mám Xbox. Protože dnes jsou ty hry dělané pro děcka a tupce, pořádné gold old times hardcore hry už nevycházejí, takže to pc by mi bylo stejně k ničemu. Takže raději vážně lehnu do postele, vezmu ten gamepad a .... protože mi defakto nic jiného nezbývá a nehodlám se trápit u pc přesně s takovýma situacema co píšeš. Byl jsem zvyklý dělat headshoty na potkání... jenže jaký to má tady u těch nových her smysl ? .. hrůza a děs.
  • DangerousDave
    pekne to bolo vidieť v AvP2010 kde alien pred tebou pár krát zakrúžil a keď si ho netrafil ani potom tak tesne pred tebou ešte zastal aby ho mali šancu zasiahnuť aj najpomalší hráči.
  • ale budeš seš stejně nasranej jako my všichni *5* *11*
  • Právě, že už si skoro vůbec nepamatuji co to bylo za komp. Jen vím, že mi tehda strejda řekl, že jsou tam dvě grafiky a že jedna bez druhé nemůžu pracovat. Tudíž ta jedna byla asi nějaký akcelerátor. Babička dodnes ten počítač používá, jen je škoda, že jsem Petra z toho určitě smazal, protože disk měl pár GB a já chtěl třeba hrát nějaké NHL atd.. Ale až se tam zase zastavim tak se po tom podívám. Udělalo by to teda neskutečnou radost to tam najít
  • Útržkovité záběry ze hry mě nepřesvědčily, ba naopak odradily, ale co mě opravdu iritovalo byly rozhovory s vývojáři. Zde je vidět současný směr a trend her a to MULTIPLATFORMITA, ať se na mě nikdo nezlobí ale hrát tuto hru na analogovém ovladači, který je snad o dva řády pomalejší jak myš, je nuda, protože od toho musí být odvozena celková rychlost reakcí NPC (aliens) a kompromisy v AI atd... a to se projeví u PC verze. Ale snad se to aspoň bude líbit konzolové komunitě a nebudu jim to mít za zlé.
  • DangerousDave
    Petr podporoval glide ? :)
  • jo a taky se to asi sekalo, protože ten komp měl 32mb ram, 166mhz pentium 2 myslim a grafiku si ani netroufám tipovat, ale strejda mi řikal že jsou dvě, takže je možný že to bylo nějaké 3Dfx či co
  • nejsem tvůrce her, maximálně když sem byl malej tak si pamatuju, že jsem v primitivnim "Petrovi" vytvořil mapu s Helmovo žlebem. V měřítku 1:1. Ani jsem tam neměl vojáky, pouze trochu kopce za tim hradem a samotný hrad. Ale sekalo se to, protože sem zaprvé nevěděl v nějakých devíti letech jak se dělá optimalizace a zadruhé myslim, že na to ani ten program "Petr" nebyl dělanej na takovy obrovsky plochy... No co jsem chtěl říci. Hru dělá zaprvé hratelnost, animace, interaktivita s prostředím a ozvučení. Grafika je na poslednim místě. A vždycky by to tak mělo být.
  • v tu fyziku hráče doufám u Vávrovo rpg. Jestli to bude tak, že nastavim štít proti úderu například válečnym kladivem nebo nějaky jiným těžkým kalibrem, tak vás to prostě sundá a totálně vyvede z míry a né jenom jak se štít pohne a vám to ubere nějaké životy jako ve skyrimu. Tohle prostě v těch hrách chybí. Nebo Dane jestli občas zavítáš sem do diskuze se podívat na názory. Prosimtě udělej to, že si budu moct dát štít na záda, když budu zdrhat před vojákama a jak běžim tak uvidim jak kolem mě lítaj šípy, ozve se i rána do štítu, který jsem si dal na týy záda. Ale i takovej zásah do toho štítu kterej máte na zádech vás sundá, takže letíte k zemi. Nebo při tom běhu přeskakuju spadlý strom a špatně sem načasoval skok, tak prostě zakopnu a letim. Zvednu se a vidim pár metrů ode mě šmejdy s mečem atd co mě jdou, tak jich pár sundám. Některý sem třeba ani nezabil. Tamhletomu sem usek ruku, druhej leží na zemi s mojí sekyrou v hlavě která už nejde vyndat. Mezi nima byl i lučištník. Vemu ten luk. Schovám se za ten spadlý strom. Mezitim kolem mě lítaj ty šípy od lučištníků, kteří po mě pálej z dálky. Vytáhnu zabodlej šíp ze země, nebo ze stromu, nebo kdekoli se zapíchl, napnu tětivu, vylezu zpoza toho stromu a vystřelim. Se štěstím, nebo umem? Sundám jednoho z lučištníků v dálce a ostatní to vyvede z míry a koukaj co ted. Než se stihnou schovat za nějaky strom, či kámen, tak já už zdrhám lesem a oni už po mě nepůjdou, protože dostali lekci. Dane prosim prosim
  • A jak už jsem v prvním příspěvku uvedl. Stačilo by z vašeho panáka za kterého hrajete, udělat hadrovýho panáka. Tudíž na něj dát fyziku, aby se choval tak, jak dostane zásah. Sakra je rok 2012 a furt hráč stojí jako přibitej k zemi
  • prostě žádná linearita, ale svoboda
  • Ano přesně o tom mluvím. Máš například misi, že musíš aktivovat generátor něčeho. Tak tedy začínáš tam, kde jste si udělali základnu. Z videí je to nejaký sklad. Vybereš si zbran, vybereš si kolik vojáků ssebou a vydáš se na cestu. Vybereš si svojí cestu. A i když už jsi pár metrů od té místnosti, kde stačí zatáhnout za páku a běžet honem zpátky na základnu, tak se ti to nevyplatí, protože vidíš kolik se jich na tebe hrne ze všech šachet atd.. zvolíš tedy ústup a s vetřelcema za prdelí zdrháte zpátky. Dalšim pokusem vybereš méně vojáků a vybereš si cestu šachtama. Nebo to dáš na vlastní pěst. Čím míň, tím líp. Mééně hluku naděláš, je menší šance že na tebe přijdou. Tudíž si vybereš, jestli na to pudeš stealth stylem, nebo hrubou silou.
  • Ale houby, žádné RPG prvky tam být nemusí. Jde o to jak vůbec fungujou základní principy. Kosit vetřelce po desítkách pistolkou stylem pořád kupředu a nikdy vzad, za podmínek které jsou patrné z videí, to asi nebude moc bavit nikoho. Děcka možná jo, ale hráče s rozumem a trochu vyvinutou duší určitě ne.
  • Kedaro
    taky mi to tak přijde, jakoby hráli fandy aby trhli víc peněz na hře, jen aby to nebyl promyšlený marketing celá ta hra, co jsem viděl na videích se mi moc nelíbí, uvidíme ve výsledku jaké to bude

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit