Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • uher

    No, kde začít...

    ...asi teda od pětky. To první a zásadní je, že do survival horroru (a vůbec hororu jako takovýmu) nepatří co-op. Prostě NEpatří! Byla to tehdejší nemoc celýho herního průmyslu, která v podstatě kopíruje jak ten filmovej, tak i hudební. Jednou někdo přijde s něčím úspěšným a okamžitě se strhne lavina, kdy každej kravaťák chce onu úspěšnou složku nacpat horem, dolem do všeho na čem se zrovna pracuje aby jim neujel vlak, přestože nechápou, že strojvedoucí si u toho často klepe na čelo. Ve filmovém průmyslu to v poslední době byli lidi ve spandexu, co zachraňují svět a dělají při tom trapnou komedii (myslím marvelovky, DC a všechny tyhle kraviny). Spočítej si kolik za poslední roky bylo filmů s pláštěnkářema a pochopíš jak to myslím. Mimochodem už se to i fanouškům těhle blábolů začíná zajídat a já se bojím co nás čeká za další trend, kdy se bude zase jedno a to samé téma dojit a dojit až se to zase předojí...

    V herním průmyslu to byl naposledy Battle Royale. Ten nám hráčům v poslední době už taky tekl ušima jak se ho na sílu snažil každej vydojit a cpal ho i do her, kde ho nikdo nechtěl (např. Battlefield V, kde ho po pár dnech podle očekávání snad všech nehrál skoro nikdo, ale v EA to nikoho nezajímalo, protože BR byl tehdy v kurzu,  tak se tam prostě musel nacpat) a tím se konečně dostáváme k tomu slavnýmu co-opu. To si takhle kravaťák řekl (mimochodem ten člověk už tam naštěstí nepracuje), že je super nápad dát do pátýho Residenta, kterej byl původně dávno ve vývoji jako čistě singleplayer (!!!) hra zničit co-opem, protože je zrovna v kurzu. Co na tom, že se tím naprosto z.mrví atmosféra a na sílu se tam natlačí prvky spolupráce ve stylu "tady mi posviť", nebo "dones mi raketu, protože dřív jsem si to uměl udělat sám, ale teď už to neumím, protože jsme tady dva". Doplatil na to i třetí Dead Space (taky survival horror a společně s BF V zase hra od EA, jaký překvapení co?). Takže ano, ten m.rzák se sice dobře prodával, ale už tehdy se začali HC fanoušci pomalu ozývat, že tudy radši ne. A samozřejmě tu ještě máme příběh, kde z Weskera udělají naprostýho k.reténa, kterej má za celou hru snad deset příležitostí jak Chrise zabít (dokonce u něj doslova a míří mu pistolí na hlavu) a on místo toho jen žvaní a žvaní a žvaní... až se prokecá do jedné z nejpitomějších smrtí co jsou ve hře. A to ani nemluvím o Chrisově bušení pěstmi do skály u kterýho se bavím dodnes (bohužel asi ne tak jak si to autoři představovali).

    U šestky se ukázalo, jak moc v Capcomu nesnáší Chrise. Jednak chudák prodělal další facelift (a že jich ještě bude, ale jeho bicáky z pětky jsou top 😂), ale taky z něj udělali ještě většího pitomce než minule. To stejné i Leon, kterej taky asi prodělal několikanásobnou lobotomii, když se nechá zavřít do výtahu s očividně nakaženou osobou (po tom všem co zažil...) pak se dokonce i snažil mluvit se zombie... au au au... A Weskerův syn... to radši bez komentáře... Tentokrát navíc i přiznaná inspirace CoD, kdy už Capcom ani neskrýval snahu, že už bude Resident jen tupá střílečka, takže tam morduješ mutanty velikosti patrovejch baráků, popř. jiný co skáčou z letadla na letadlo jako v Mariovi... tady už naštěstí komunita byla tak hlasitá, že už i v Capcomu přišli na to, že fakt není hezký znásilňovat svoji vlastní značku a tak upustili od původního plánu, že díly s číslovkou budou jen tupý střílečky a ty co budou mít nějakej podtitul budou víc klasický RE (tohle fakt měli v plánu).

    No a díkdy tomu vznikl RE VII s hlavním hrdinou o kterým nic moc neřeknou, ani neukážou jeho obličej a tím ho učiní naprosto nezajímavým, ve stejně nezajímavým prostředí ala Texaský masakr, kde bojuješ s pestrým portfoliem nepřátel, jako například oživlým blátem, tlustým blátem a nebo pozor! Blátem co mu z ruky trčí ostny! Musím ale aspoň pochválit občas slušnou atmosféru, kterou ale zase musí zničit tím, že v závěru se ze hry stane zase jen střílečka proti blátu, který je velký jak patrovej barák (zase...). Pak tam za tebou přijde nějakej člověk, co se představí jako Chris (což bych vůbec nezjistil, protože chudák dostal další facelift).

    No a na finále 

    tu máme Village. Kterej začne tím, že se Chris opět zachová jako mentál a stále nezajímavýmu Ethanovi vůbec neřekne proč dělá, to co dělá a potřebu mu vysvětlit o co vlastně jde má až skoro v závěru hry. Sice ta hra vypadá moc hezky (některý scenérie opravdu vyráží dech, RE engine je opravdu skvělej) a nepřátelé jsou konečně různorodí. Jenže bossové zase akorát jen melou pantem a snaží se hráče zabít spíš žvaněním, než aby byli skutečně nebezpeční, navíc zase musí mít velikost patrovýho baráku a to fakt není potřeba. Ani ta telekineze už není zrovna něco, co bych v RE potřeboval (to DLC s Ethanovou dcerou je strašný). Takže ano, je spousta věcí se kterýma úplně nesouhlasím no...

  • iSpirit

    na Village bude navazovat devítka, což bude uzavření te trilogie a prý brána k další. Bude se to prý inspirovat folkorem okolo Wendiga. 

  • A proč jako? Má otázka se vztahuje na oboje, výše zmíněné věci.

    Hlavně nechci vidět argument RE5, RE6, Village nemají nic společného s Residentem, není to starý, dobrý Resident. - To totiž není ani čtyřka a přesto to je skvělá hra, stejně jako 5ka (mimochodem nejvýdělečnější titul série, takže nemám obavy, že by Capcom poslechl uhera z games.tiscali :) ), 6ka je v rámci gameplaye slabší, nicméně je to pořád povedená hra (hlavně v mulťáku) s ikonickými momenty (Chris + Piers + Leon). Village rovněž postrčil příběh dobrým směrem a samotný Village je v rámci gameplay pojetí taková moderní 4ka.

  • uher

    Jenom ne proboha navazovat na Village. Jo žádnej 5 a 6 díl neexistuje...

  • FarkyJTV

    codename veronica

  • DeathFish

    Veliký souhlas!

  • ZdendazMoravy

    Kéž by udělali remake Dino Crisis :(

  • OsamaBinBowlin

    Troufnul bych se říct že by to mohl být remake, né remaster, 5. a 6. dílu. Story sem si osobně užil v 6., ale chápu proč to lidi hodně zklamalo jako hra. 

    Ale na druhou stranu bych rád viděl spíš nový RE za Chrise v Evropské BSAA HQ po událostech ve Village.

    Uvidíme, uvidíme.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit