Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • teepunch.us :)
  • No, mně Terraria bavila asi dvě hodiny a už mi to začalo připadat jako MC ve 2D prostředí. A ta jedna dimenze mi tam vážně chybí :)
    Na druhou stranu je Terraria o něco akčnější a ještě možná i maličko propracovanější, ale té akce tam ani tak moc není. I když je pravda, že jsem ve hře strávil jen asi deset nocí.
  • povinne citanie kazdeho minecraft maniaka, 30 str.
    http://www.pcgamer.com/2010/11/20/the-minecraft-experiment-day-1-chasing-waterfalls/
  • Moc se mi historka o Frantovi nelíbila. Není to můj styl. Ale Minecraft pařím taky ostošest.
  • jnsCZ
    může někdo poradit dobrý ne-freebuild server? :)
  • Konečně článek o minecraftu s pořádnými screeny a ne prvním obrázkem co vyjede google.
  • Za pomoci redstone a itemov, ktoré s ním interagujú, vytvoril jeden chlapík 16-bitový počítač :)
    http://www.youtube.com/watch?v=_-Gd66EKvLA&feature=related
  • sorry za dual post :X
  • Na Youtube je velice populární série Minecraft Adventure: Shadow of Israphel od skupiny dvou britských týpků Yogscast :
    http://www.youtube.com/watch?v=2Gi9-UZKYo4&feature;=list_related&playnext;=1&list;=SL.
    To svědčí o tom, že v Minecraftu se dá využít chytře plno věcí i k natočení takového dobrodružství :)

    Funfact: dřív tihle borci dělali videa z WoWka a měli cca 25k subscriberů. Po pár videích Minecraftu (zamozřejmně nezačli hned tím příběhem, k tomu se dostali normálním hraním) jim stoupli až na nynějších 450 000, což je věru hodně :)
  • Když doporučit Yogcast tak první díl.

    http://www.youtube.com/user/BlueXephos#p/c/F60520313D07F366/0/4UdEFmxRmNE
  • Na Youtube je velice populární série Minecraft Adventure: Shadow of Israphel od skupiny dvou britských týpků Yogscast - http://www.youtube.com/watch?v=2Gi9-UZKYo4&feature=list_related&playnext=1&list=SL. To svědčí o tom, že v Minecraftu se dá využít chytře plno věcí i k natočení takového dobrodružství :)

    Funfact: dřív tihle borci dělali videa z WoWka a měli cca 25k subscriberů. Po pár videích Minecraftu (zamozřejmně nezačli hned tím příběhem, k tomu se dostali normálním hraním) jim stoupli až na nynějších 450 000, což je věru hodně :)
  • Kr.Pa
    Nelze mluvit o tom, že tam není příběh ani žádné super AI, hodnotit hru podle singlu nelze, vse co tam chybí naleznete v multiplayeru. Přeci jenom hrát s v 5 lidech je více super, hlavně spolupráce. Úplně nejlepší je najít si nějaký server (a těch je dost i českých), pokud to bude kvalitní server, budete si užívat super pluginů (modifikací) a eventů (příběhů a úkolů), vždy je to o lidech, pokud je dobré vedení, budete si užívat. Nehledně na to, že na internetu je hodně příběhových map, kde něco řešíte či hledáte. *3*
  • xixixao
    Na minecraft wiki můžeš najít pravděpodobnosti výskytu jednotlivých surovin v závislosti na "nadmořské výšce" (y-ové souřadnici).
  • M.Habarta
    Tak to já mívám přesně opačný problém. Redstonu plná truhla. :)
  • Hank90
    http://www.youtube.com/watch?v=GWqy3dPC_jw&feature=feedu
    *5*
  • Cosi
    Já měl vždycky se sehnáním redstonu největší problémy, Diamantové věci 3 - 4 od každého kusu, zlata plnou truhlu *3* a nemohl jsem zaboha najít větší ložisko redstonu.
  • Tak mapy vytvořené lidmi se daj posílat jako save sice je to takový nepohodlný ale taky se to dá. A mohla by se třeba udělat i stránka kam by lidi dávali svoje savy jako je třeba pro seedy.
  • Jazz
    Vzdyt uz ma 12 milionu dolaru a chce vic :)
    To je pekny priklad jak cloveka penize pekne pos*rou
  • xixixao
    Rozhodně jí není nejméně - je mnohem těžší vytěžit železo, diamanty, zlato... (navíc z jedné vytěžené "kostky" spadnou čtyři "prášky") - jenom upřesnění :). Každopádně pro někoho může být Redstone ten nejzajímavější aspekt Minecraftu.
  • xixixao
    Samozřejmě vím, jak se dá sharovat mapa (seedy jsou jen pro generované mapy, já měl na mysli spíše ty vytvořené lidmi) - ale dokážu si představit mnohem intuitivnější podporu. Jinak Minecraft je samozřejmě ve vývoji, ale právě protože "Notch pracuje jak se dá", tak mluvím o nevyužitém potenciálu. Vývoj jde příliš pomalu a příliš uzavřeně (pro porovnání se stačí podívat na Terrarii). Což je dost velká škoda, vzhledem k tomu, kolik peněz už na Minecraftu musel Notch vydělat :).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit