Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • prosim tě nekecej.......v roce 1996 si neměl přístup k internetu, natož k warezům. Všichni jsme chodili k "paličům"
  • Jo to byla hra, ke které jsem přišel jak slepý k houslím (v té době v cca 15 letech jsem ze série znal jen RA2), nic od ní nečekal a chytla mě tak, že si jí pravidelně každý rok či dva projdu.

    Přitom to nikdy nebylo nic převratného, i docela hnusného, ale pořád je to prostě chytlavé jak blázen...
  • Super hra CaC Renegade ještě nedávno jsem to znova hrál.......a super nápady a singlovka úplně v pohodě pokaždý něco jinýho *1* *1* *1*
  • On je to problém i nejvějších her, třeba superem commander. Existuje na to fan-patch, kdy se zjistilo, že zničené jednotky si AI stále drží v paměti a nemaže je, ale není to 100% fix.
  • Většinu tvořily videa. Verze co se v tu dobu šířily warezem byly daleko menší, ale bez filmečků.
  • O tom se nepřu, ale teď je řeč o Renegade :)
  • Tak jasný, že to svoje limity má (i když mě se to teda nikdy nepovedlo, tak bych radši ani nechtěl vidět kolik si tam toho měl :D), ale problém byl hlavně v tom, že ten starej engine se zahlcoval i bez ohledu na počet vyrobených jednotek, ale spíš v závislosti na délce hry a někdy to bylo fakt otravný...
  • Tilwaen
    To je pak druhý důvod pro vybetonování základny... *1*
  • to zahlcování měly všechny díly včetně Generals který už měly 3D engine, ale mě se povedlo zahltit i OpenRA když jsem proti AI postavil fakt mraky jednotek, je to sice lepší než ve starym RA a částečně to tam je furt
  • Walldstein
    Tak s tou registrací zásahu mají problém i moderní hry *15*
  • A hlavně se v něm chystá i Tiberian Sun, kterej už je prakticky za rohem.

    Tam je hlavně vidět, že na tom pracují lidi, pro které ta série něco znamenala, takže ty drobné vylepšení co v těch hrách provádí mají smysl (např. stavění, nebo trénování jednotek, makra atd...) a nijak ty hry nepoškozují, spíš naopak obohacují jejich hratelnost.
    V Tiberian Sun už by měli být jednotky schopné i obsazovat civilní vozidla a využívat je jako improvizované útočné prostředky, což je fakt super. Prý se chystají i na Red Alert 2 a to bude panečku něco! Westwood tyhle hry uměl na výbornou, jen ten jejich engine byl občas divnej a to i když měl člověk silný železo. Prostě se od jisté chvíle hra jakoby zahltila a dost se zpomalila (a to i když už na ploše nebylo tolik jednotek) a to se klukům z OpenRA díky přestavování enginu daří úspěšně eliminovat. Pokud bude tak dobře fungovat i Tiberian a druhej Red Alert (a já nemám důvod o tom pochybovat), tak mi můžou současné RTS vlézt na hrb, protože je nebudu vůbec potřebovat :)
  • Walldstein
    Tiberian Sun byl nejlepší :)
  • Renegade X znám, ale to je jen multiplayer.
  • KrPa
    https://renegade-x.com/
  • od EA snad radši ani ne
  • Parádní hra, chtělo by to remake.
  • Dungeon Siege jsme hrávali v coop s kámošem, který už bohužel není mezi námi, dobré časy to byly *4*
  • JJ, nějakou dobu jsme to hráli v herně. Pro mě jakou fanouška C&C to byla určitě dobrá hra. ... a když jsme u toho C&C, tak si vzpomínám jak jsem půl dne čekal s kamošem až jeho tatík přinese originálku C&C, kterou do teď netůším kde sehnal ....A když jsme otevřeli balení, tak jsme čuměli jak puci, že to má dvě instalační a hrací CD ..pro každou stranu konfliktu zvlášť *8*
  • Jo, Tiberian Sun mě taky dostal a souhlasím, že ta hra i dnes vypadá výborně, hlavně mě tam svýho času překvapila možnost ničit terén, kdy pokud si člověk nevybetonoval základnu, tak ji měl později dost otevřenou, protože to byla najednou samá nerovnost :D
    Samozřejmě mě tehdy dostalo, že v singleplayeru za GDI se v těch animačkách vyskytoval i Michael Biehn, což mělo pro fanouška Vetřelců velkou hodnotu :)

    A taky to bohužel bylo v době, kdy jsem ještě nedisponoval internetem, takže s více hráči jsem hrával (pokud mi to teda BoB.2 schválí) jen v hernách, ale i to mělo svoje kouzlo, sledovat ksicht protihráče, u kterého jsem se uprostřed základny vyvrtal s APC a inženýry mu ji celou rozkradl a prodal (česká politika v praxi :D).
  • Ne, nebylo ti tím. Bylo to tím, že v NWN měly postavy asi 20 polygonů a člověk byl zvyklý na 2D renderovaný pozadí, který byly vždycky detailnější...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit