Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Dost živě si pamatuji jak to bylo v Preview v jedním z posledních OPS2 magazínů, tehdy jsem na to čuměl - celkem ( Měl to být jeden z Launch titlů PS3 pokud se nemýlím) no a když jsem to pak na pc po letech hrál tak mě to bavilo ale ta hra byla hodně prázdná, co že se to drželo reálné předlohy skutečného cechu vždyt tam nebylo co dělat a odcejpalo to rychle a to ani nezchránil tehdejší Dabing kdybych to srovnal s dalšími díly tak na rozjezd špatné ne ale asi bych to už hrát nechtěl. I když to přineslo tehdy celkem revolučný s plynutím s davem, strkání lidí ze schodů a Parkour - stejně bych stále chtěl Prince. To jsem prolétl ale Assasins creed 2a vlastně i další (vyjma hrozné trojky) si užil a pěkně zahrál a díky tomu ta série se stala oblíbenou - i když po konci Desmondova příběhu dost pokulhávajicí. ( ty poslední díly s částmí z přítomnosti dost otravné) Myslí,m že to bylo Revelations.
  • Nejhorší díl ze všech. Ten příběh byl úplný vtip... Vždyť to bylo dokola ve stylu kontrakt - zabít - kontrakt - zabít - kontrakt - zabít.
  • Jak už někdo psal. Jednička měla skvělou stylizaci a grafiku. A souboje mě bavily asi nejvíc ze všech 3rd person akcí. Ale po nějaké době mi hra přišla furt to samé dokola :)
  • Pro mě byl AC1 ta hra kterou jsem nemohl rozjet, protože jsem na to v tý době neměl stroj. Vrátil jsem se k ní až když vyšla dvojka a dal si maraton a hodně rychle jsem na jedničku zapomněl když jsem se pustil do dvojky. Znám lidi který nedohráli jedničku a další díl si proto nedali a přitom je to škoda, protože celá Ezio trilogy je prostě super.
    • Mě třeba dvojka vůbec nebavila, po dohrání prvního dílu jsem v tom neviděl žádný posun. Znova jsem si ji dal až teď po osmi letech a líbilo se mi to.
  • Těch slibů co kolem jedničky bylo, že chování davu bude ovlivněno Altairovými rozhodnutími, že skrývání v davu bude zcela klíčová součást hry (pořádné schovávání v davu a ne v hloučku 4 lidí bylo až v Unity), jak bude komplexní část v současnosti, jak tam budou kuše a já nevím co všechno :D
    Nakonec to byla celkem nemastná, neslaná hra, ono velké odhalení ohledně Al Mualima mi vyspoilerovala mobilní hra co vyšla před samotnou PC hrou, ale stejně tenkrát jsme z ní všichni byli unešení.....
  • cumpi3
    Trochu nevyužitý potenciál článku, informační hodnota takřka nulová.
  • *14* warrior within *14*
  • Podle historie by začátek měl být z Afghánistánu (Hašašín).To asi nehrozí.
    • rekt
    • JamesFaith
      Z Afghánistánu?

      Hašašíni začali v Persii a Alamút je na území dnešního Iránu, Afghánistán byl jen na hranici jejich vlivu.
  • CRYPT
    Prvniho *sina jsem nikdy nemel rad. Respektive mi absolutne neprirostl k srdci a hra mne nebavila. Mozna i za to mohl z casti cz dabing, ktery byl fakt hroznej, nebo v te dobe se mi zdal a ten pribeh mne taky moc nenadchl
    • Sice nevím, co bylo na českém dabingu tak hrozného, ale budiž.
      • Většinu času působil jako kdyby dabéři jen četli text a nesnažili se to nijak obohatit.
        • To samé by se dalo říci i o originálním znění. Tomu se říká minimalistické herectví a myslím, že to ve výsledku jen umocnilo atmosféru hry.
    • 0011
      Jedničku jsem obdivoval kvůli grafice/stylizaci animaci pohybů atd, zkrátka z technické stránky, ale herní náplň byla o ničem a příběh byl spíš cliffhanger, zato dvojku považuju za nejlepší díl série - a to jsem z těch hlavních her hrál věchny včetně posledních origins. U dvojky už měli engine a mohli se soustředit na to udělat zajímavou herní náplň a podařilo se jim navodit úžasnou atmosféru
    • Na 1 ma bavilo že bola asi najviac historicky presná. A to že hashashíni skutočne existovali (dokonca ten skok na začiatku je historicky presný). Na ostatných dieloch už tú históriu moc ohýbajú. Eziovu trilógiu mám rád čo sa herných mechaník týka. 3jku totálne sprasili a po cca 8 hodinách som ju odinštaloval.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit