Přejít na výpis diskuzí
Servis 24 - Internetové bankovnictví České spořitelny prošlo inovací
6.10.2015 | Redakce NašePeníze.cz
23 příspěvků
-
Který blbec vymyslel takovou krávovinu??? at to dá zpět jak to bylo a nevymlouvejte se na zabezpečení když budou chtít zloději se dostanou všude a nám ničíte nervy, čas a nakonec je zázrak že se kdy dostaneme na účet, spíš ne a je to o nervy, nejlépe odejít jinam at máte málo klientů když to tak mrvíte, neděláte nic pro prospěch lidí kteří mají u vás účty, platíme je a jestě nám neumožnujete jít na svůj účet na naše peníze, fuj z takovou bankou
-
Dobrý den,
i já se obávám že mi nezbyde než hledat jinou banku.Na tohle nemám ani čas ani nervy.Vratislav
-
Vaše služby využíváme celá rodina přes 20let, ale Vaše inovace a neustálé novinky se
neslučují s využíváním Vašich služeb, které navíc platíme!!! Dostat se nyní na internetové
bankovnictví mě trvá nyní již 20minut a stále nic, nutně potřebuji zaplatit faktury v termínu, nejde to!!! na co to máte a která mozkovna to u Vás vymýšlí, něco neuvěřitelného. Zvažuji
přechod se všemi účty k jiné bance. -
Také přecházím k jiné bance. Na tohle fakt nemám čas ani nervy.
-
Potřebuji nutně zaplatit a nemohu se dostat na stránku, kde se zadává " Heslo". Co to má znamenat? Přejdu okamžitě k jiné bance.
-
Nemůžu se dostat na účet, stále naskakují půjčky a různé kraviny, ale jak se dostat na účet se není možné dopátrat. I když jsme dlouho klienty banky, tak hledám jinou výhodnější pro přihlášení .Myslím, že by se nad tím měl někdo zamyslet. Lidé chodí otravovat do banky a myslím, že toto není účel internetového bankovnictví.
-
souhlasí,že vstup na váš účet.je čim dále komplikovanější.Snad máte dosti poradců,aby to zjednodušil.Před tím to bylo slušné,ale nyní přímo hrozné.LS.
-
Dobrý den
Nevim jak se dostat na účet . Proč to lidem stále komplikujete.Bude lépe asi jit k bance která to méně komplikuje. Antonín -
Nejhorší učet jaký jsem kdy měl, jdu ho dnes zrušit a udělám si účet u konkurence!
-
Nemůžu se dostat na svůj účet
-
Už půl hodiny se snažím dostat ke svému účtu. Stále se nabízí jen samé hovadiny. Co tam pan chytrý zase asi vymyslel ? VELMI NESPOKOJENÝ KLIENT !!!!!!
-
Je to zcela nepřehledné, komplikuje mi to život - co času dá dostat se ke svému účtu!
Jsem opravdu nemile překvapena, to se zase někomu něco podařilo! -
Je nemůžu se dostat na svůj účet?
-
Už půl hodiny se nemůžu dostat na svů účet.Pořád sama reklama na půjčky .......
Nevyhovuje ,zdlouhavé nanic.Nevidím žádné zlepšení ba naopak. -
*16* *16* *16* *16* *16* *16* Nemůžu se dostat na svůj účet. Já nechci žádnou půjčku, nebo co tam nabízíte. To je hrůza !!!!
-
Právě mám dilema, jestli si toto bankovnictví mám aktivovat. Minule jsem tady našel video, kde je pěkně zpracovaný návod, jak účet zprovoznit. Teď ho nemohu najít. Docela mě překvapilo, že na tyto příspěvky, které jsem si přečetl nikdo ze strany Spořitelny nereaguje. Pak je tato diskuse k ničemu
-
Opravdu o nervy dostat se na prihlaseni, pokazde tam je jina stranka s blbostma jako jsou nabidky a pujcky, potrebuji neco spolehliveho a rychleho a nekdy je to rychlejsi zajet na postu a zaplatit to tam.
-
Asi máte mnoho klientu.Jinak si nedovedu tento paskvil!! vysvětlit, hledám jiné řešeni u jiné banky!!! *10*
-
Souhlasím s výše uvedenými příspěvky.
-
Strašný,nemůžu se přihlásit,trvá to strašně dlouho,nejsem spokojená,asi raději přejdu k jiné bance,na tohle fakt nemám čas.A to tu máme dva účty,spořitelna přijde o klienty.