Přejít na výpis diskuzí

Tesla s autopilotem je osmkrát bezpečnější než běžné auto

20.11.2019 21:03
Ladislav Loukota 9 příspěvků

Automatizované systémy přebírají stále víc lidských činností. Začínají nás dokonce vytěsňovat od řízení aut. A řídí bezpečněji.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Otázka do fóra -KDO bude mít trestně právní odpovědnost, za možné "nehody"? Vlastník vozidla, nebo výrobce? Tohle totiž bude na pořadu dnů.😈

    • MartinZikmund

      Kéž by to byla jediná otázka. Pak tu máme ještě to slavné morální dilema - pokud je kolize nevyhnutelná, má auto vjet do lidí a ochránit tím řidiče, nebo to stočit proti zdi?

  • Když není konkurence tak jak to můžou tvrdit

  • Zdravim

    Pozorně si pusťte video, je tam velice nízký provoz a mají tam zajímavou
    situaci: u krajnice běží dva chodci tesla kriticky zabrzdí a zastaví i na
    přehledném úseku. Pole mého názoru tímto vytvořila dost nebezpečnou situaci,
    protože pokud by tesla jela v normálním provozu tak by za ní jelo jiné vozidlo.
    Vozidlo by si na 100 %  nenechalo
    bezpečnou vzdálenost a dopravní nehoda by byla na světě.

  • Dekuji že jste uvedl zdroj... Ještě aby se Tesla chlubila čísly co by ji poškodila. Toje jako kdyby tabákový gigant dělal studie co dokazuji zdravotní výhody kouření ;)


    Ohledně testům... Samozřejmě že v malém množství je to ok... Až budou na sebe svítit lasery tisíců aut uvidíme jak si poradí...až se bude autonomní vůz rozhodovat kdo umře uvidíme. Známe automobilky.

  • Z článku:"Reálně z dat nelze vyčíst, o kolik je autopilot Tesly vskutku lepší než běžná lidmi řízená auta, protože by bylo nutno srovnávat autopilota na dálnicích i s lidmi řízenými auty jen na dálnicích.

    Autor tedy sám uvádí, že thesi v názvu článku nelze statisticky doložit.

    Z článku: "Převaha autopilota je nicméně stále zřejmě vyšší než u lidmi řízených vozidel – data NHTSA totiž obsahují i srovnání s Teslou řízenou lidmi. Ta sama o sobě havaruje čtyřikrát míň než jiná vozidla s člověkem za volantem."

    Je jisté, že Tesla řízená člověkem na dálnici havaruje zřídka. Řidič Tesly jede v závěsu za kamionem, aby byl schopen z Prahy do Brna vůbec dojet. Pokud fungují čidla, Tesla dokáže držet bezpečný odstup a havaruje jen v případě, že fatálně havaruje kamion před ní. 

  • Nositel nicku "basnik.protebe" zjevně nezná nejnovější údaje - 選戰已很明顯是綠、紅之戰,不用再多想什麼!

    蔡政府代表的是台灣主體性的綠營,韓、宋、郭、柯則是中共代理人的紅統幫派!所有議題都是一時的!真正能讓台灣的你我正常存活下去才是永遠的!

    • Sorry dobrej pokus ale musiv azbuce

  • Na pohadky uz jsem trochu starej. V laboratornich podminkach mozna ale na ceskem venkove by skoncil v prvnim pangejtu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit