Zavřené školy jsou pro děti pohromou, varuje studie
-
Jestli to není tím, že je ve společnosti čím dál víc přijímán názor, že řád a disciplína narušují rozvoj osobnosti dítěte. Třeba právě ve zmíněné Anglii se rodiče bojí usměrňovat děti, ukazovat jim hranice toho co je ještě přípustné a co už ne. Z toho bude pramenit neschopnost dětí adekvátně reagovat na změnu a udržet si správný směr.
-
Možná nezbyde než celý školní rok zrušit a zopakovat
-
Ve spoustě vesnic se pak taky bohužel stalo i to, že spousta těch vzdělávacích zařízení, a zejména pak školek, se už neotevřelo. Protože třeba odešly učitelky, případně se ty prostory pro MŠ začaly využívat jinak a obce zjistily, že se to dlouhodobě nevyplatí a že se tam dají získávat peníze jinde. To je bohužel taky realita, která se stala. Jen se o ní zase tak moc nemluví.