-
Islámský džihád a kruté a nelidské zacházení s vězni v rukou islámských džihádistu, pro které neplatí ženevské konvence. Vymívání mozku džihádem atd.... film zobrazuje v milostně, v romanticko- dramatické rovině se smutným koncem.
-
Krásný příběh, nekončí typickým hollywoodským happy-endem, o to více vyzní alespon realisticky... typický Wim Wenders tak jak ho mám rád a tak jak si chci jeho filmy navždy zapamatovat. Myslím že je to jeden z jeho vubec nejlepších filmu co kdy natočil. Wim vybírá dobré herce a vede je vždy k citlivým a k nejlepším hereckým výkonum, a jeho filmy jsou častěji natáčeny v nezávislé koprodukci s dobrými herci, s vizuálně propracovanou a s vytříbenou kamerou a s dobrým příběhem. Wim vypráví od srdce, nenásilně, nemanipuluje filmovými diváky, i když v 90. letech ve filmové tvorbě nebyl vubec uspěšný, nedařilo se mu. Jeho filmy by se dnes dali označit za nenásilné, tím jsou i jedinečné a zustanou v našich srdcích navždy.
-
"Omlouvám se, prostě uvědomte si konečně všichni už vy jedni uživatelé diskuze k filmum na ČSFD že psát divácky kriticky recenze právě o filmu zvláště k filmum němce Wima Wenderse je velká zodpovědnost a ta vyžaduje obdyvuhodnou ctižádost a upřímnou a jedinečnou svědomitost být divácky spolu odpovědný za to co ve filmu sleduji vy už dle všeho nejste a nebudete tím jak o filmech na ČSFD pruměrně píšete a o to více pak podpruměrněji divácky pojednáváte, snad jen divácky logicky rozebírat filmový děj dokáže uplně každý, ale vložit do něj své upřímné nejhlubší emoce a popsat je, rozebrat je, a vyhodnotit je a tím i pak konečnou objektivní kvalitu celého filmu dokáže už v dnešní době skutečně jen málokdo - vyžaduje to totiž divácky, cinefilsky jediné: jen upřímný zájem o druhé lidi, o jejich city skrze právě samotný film a znehodnocujete divácky uplně už vše a mě se ze čtení vašich diskuzí k filmu chce upřímně zvracet a nečíst je, uvědomte si jediné a prostě jen divácky především to že filmy by měli stále ještě především divácky kinematograficky ještě vzdělávat a informovat, prohlubovat vzdělání, vědomosti a informace, překonávat v tom všechny limity, nikoliv jen konzumně bavit filmového diváka - to umí a dokáže dnes každý hlupák. Je mě líto, ale naštvalo mě že samotné hodnocení kvality filmu na ČSFD je zmanipulované a divácky dnes tolik i nevěrohodné. Příště nepište raději už o Wimovy, když dívacky nevíte, když ani pořádně nechápete a neznáte je Wima Wenderse by se to hluboce nepříjemně dotklo a mě bohužel také, snad proto jsem tu i tolik psal co jsem psal - Wim by z Vaší diskuze na ĆSFD k jeho naopak skvělím a znamenitým filmum jen zvracel. ČSFD? Její samotné hodnocení kvality filmu je jedním slovem dnes jen na howno. A právě jí ohodnocený snímek "Submergence" je směšný, nesmyslný a ubohý výplod kinematografického neznalce a filmového hlupák. Já sám už raději nijak vubec už nepotřebuji znát morálně zkorumpované, velice pochybné hodnocení filmu z ČSFD, já filmy miluji více než svuj život, více než sebe a na každém mém komentáři k filmu je to proto i hluboce znát a jsem na to i hrdý. Urazily jste mě, neberte si už konečně na ČSFD raději už významného Evropského filmaře Wima Wenderse a jeho filmy už vubec do huby. Neznáte jejich smysl. ište si raději k Harry Poterovi vy zbytečný divácký konzumenti. Jste jen mainstreamové pruměrné divácké ovce otupené kapitalistickým Hollywoodským prumyslovým konzumem." MARTIN DYNTAR, Hradec Králové
-
Táhněte všichni vy ubohý amaterský rádoby filmový kritici, vy ubohý raádoby filmový recenzenti k čertu se svými prázdnými nic neřikajícími kecy a žvásty o filmech na ČSFD bych smazal nebo cenzuroval jako FAKE NEW DEZINFORMATION On FILM zvláště u tohoto skvělého filmu Wima Wenderse se mě chtělo z vašich amaterských rádoby recezentských článku fakt zvracet. Vidět že nevíte o čem vubec píšete, a píšete velice prázdně a nudně, a pak ty Vaše hvězdičky od čtenářských filmových mainstreamových kinematograficky ani za nic nevzdělaných filmových diváku, rádoby cinefilu-filmových konzumentu je pod moji uroven se tam snažit psát nebo to tam jakkoliv číst. To jen vypovídá o každodenní a všudepřítomné popularitě kapitalistického amerického konzumu v Česku, v poptávce i v nabídce na filmu na trhu, neskutečné, nudné, frustrující a neštastné, kupte si všichni raději zase Vaši Cinemu vy slavný ubohý filmový diváci, vy jedni pruměrný konzumenti. MARTIN DYNTAR, Hradec Králové
-
Nudné snímky jako jsou právě pro mě "Hammet", "Paris, Texas", "Lisabonský Příběh", "Až na Konec Světa", nebo "Linie Násilí", které nás většinou divácky zklamali, musím dát nakonec osobně za pravdu skutečně dobrým filmovým kritikum a recenzentum těchto jeho filmu, pro mě osobně také bohužel velké divácké zklamání a mé divácké prokletí Wimma Wenderse za tento jeho velký divácký propad a velký propad režijní i scénaristické kvality právě filmu Wimma Wenderse jako nikdy dříve v životě, v některých případech mě dokonce čtení recenzí na tyto právě zmíněné nakonec od jejich sledování dokonce v některých případech odradily (jsem mírně intelektuálně hloubavý a vysoce náročný cinefil, jen pokud jde o filmové snímky řazené právě do sociálně kritického realismu). I když Wimma Wenderse dnes více ocenuji a respektuji a především hluboce si jeho silné osobnosti, jeho charizmatu, jeho profesního uspěchu vážím jako velice dobrého renomovaného jinak znamenitého filmového kritika, coby dál i vyjímečně nadaného fotografa, odtud velice schopného a citlivého kameramana, citlivého univerzitního pedagoga, významného esejisty apod... co se ve své eseji pod názvem "Americký Sen" s podtitulem Franze Kafky "Nezvěstný" ostře kriticky vyhradil a doslova vyčlenil vuči dnešní globální obllibě masové pop kultury amerického rozvoje tvrdého kapitalismu americkou konzumní společností nastupující téhdy právě v samotné Americe. Nejkrásnější a za ,,kriticky nejrealističtější" filmová díla Wimma Wenderse považuji především koprodukční road-movie snímky jakým je a navždy v mém srdci už hluboce zustane právě "Land of Plenty" (2003), geniální mysteriozně Bergmanovské "Palermo Shooting" (2008), milostné (melo)drama "Every Thing Will Be Fine" (2015) a vrcholně koprodukčně fenomenální filmové dílo "Submergence" (2017) přesně tak jak jsi je chci uchovat ve svém srdci navždy. MARTIN DYNTAR
-
Hluboce pocitově nepopsatelné velkolepě melodramatické milostné ,,drama" s napínavím politickým přesahem k mnohem hlubším souvislostem naší doby, která se nás všech stejným dílem dotýká! Náš život nepochází od Boha, ale ,,více" z vody, která má pro mě osobně stejnou hodnotu stejně jako nebe, peklo, vysvobození, ráj i samotný Buh a náš život skončí přesně tam kde začala vznikat naše voda, která byla na zemi jako první. Pro mě vubec uplně ze všeho ten nejlepší už vrcholný divácky stále ještě nedoceněný film natolik přesvědčeného německého evangelika-lutherána-protestanta i teologa atd... Wimma Wenderse, právě tento film je jeho největší autentickou seberealizací! Velice nepopsatelně překrásné velkolepé autentické přírodní scénérie, znamenitá kamera s tím ladí, vyjímečný herecký výkony a intelektuálně náročné dialogy sami o sobě svou upřímností a věrohodností i přesvědčivostí nabité emocemy už jako žádný z filmu EVROPANA Wimma Wenderse, opět autentické slzy u hercu jako v každém skvělém filmu Wimma Wenderse, a kde nejsou vidět autentické slzy u hercu, tam není autentičnost životního příběhu, životního osudu! Vládní agent tajných služeb James podcení v Evropě terroristickými utoky narustající krajně nebezpečnou situaci v Somálsku a dostane se do zajetí, které je jeho nejtěžší a poslední rozhodující zkouškou jeho osobní vytrvalosti a vule a životních hodnot a osobního přesvědčení téhdy, kdy se ho ve svém zajetí snaží islámští džihádisté za každou cenu fyzicky a skrze to psychicky zlomit k jiné víře, kdy je mu následně přislíbeno to že bude propuštěn na svobodu výměnou za to že se následně přikloní sám k islámu a bude žít pro Aláha, že bude jimi osvobozený za jediné podmínky - prozradí uplně všechny své informace co ví a konvertuje následně k islámu a změní tím své osobní přesvědčení bud anebo zemře fyzickým vyčerpáním a fyzickým utrpením, jenže sám si je jistý nakonec jediným - prozradí a stejně zemře, protože mu jeho osobní svědomí nedovolí přiklonit se k islámu! Tyto má snad i vzácná slova jsou upřímná a pravdivá jedině tím nakolik jsou u mě opakovaně prolitá upřímnými slzami nepopsatelného osvobozujícího štěstí ze sledování filmu! Děkuji Wimme!!! (věnováno navždy všem trpícím a zbytečně umírajícím lidem na Ukrajině!!!) MARTIN DYNTAR.
-
Kvalitní film němce a významného velkého hrdého Evropana Wima Wenderse, krásný wendersovský příběh plný lidské osamělosti, silného stesku i zoufalství z bezmoci a z beznaděje v zajetí islámských džihádistu, zároven ale se najde pro ty co byli tolik už nenávratně rozděleni svým životním osudem i malá jiskřička naděje, kdy jeden žije tolik pro druhého. Krásný životní příběh, moc krásný film.
-
Ta nejsilnější láska, lítost, silný stesk či intenzivně už prožitý stesk nejspíše i ano, to je k filmu od tebe celkem trefné, to k Wimmu Wendersovy a k jeho filmum totiž už samo o sobě neoddělitelně patří, ale mýlíš se jinak v závěru svého komentáře, ,,wendersovský" děj to rozhodně má, a krásný, i když soudím jen podle krátkého traileru k filmu, protože celí film jsem bohužel ještě neměl možnost vidět, ale jak znám Wimma Wenderse, natáčí své filmy už s rozvahou, promyšleně do detailu a zodpovědně už jako málokdo. Ale i tak ti moc děkuji za tvuj komentář a názor k tomuto filmu. Každá divácká snaha se cení. Děkuji!!
-
Asi jsem to nepochopila. Možná jsem nenáročný divák, ale neoslovilo. Hlavně to nemělo konec, což mě docela vytáčí u filmu, kterému v podstatě chybí děj. Poetické, leč o ničem. Pocity ve vypjaté situaci. Láska, lítost, stesk.
-
Dodnes mě mrzí že jsem tento vynikající film od Wimma Wenderse neviděl. Recenze na film je zajimava a skvěla!! Těžko se mě o filmu pise...
-
Určite skveli film! Který stojí za divácký zájem a za pozornost.
-
Bohužel jsem od Wimma Wenderse prozatím nevyděl, presto ze stručné a jasné recenze na film a vuvec z námětu a ze scénáře k filmu je znát že tento Wendersuv film stojí za divácký zájem a za diváckou pozornost. Rozhodne to není laciný konzumní artikl určeny k nenáročne komerční zábavě, ale ptám se sám sebe plati film za ART? Neviděl jsem, posoudit to proto nemohu.