-
SUPŠS
Studuju na stejný škole jako ona..naše škola je na ní pyšná *15* -
Nádhera
Paní Blanka má nádherné šaty, zajímalo by mě kde bere všechnu tu inspiraci. Myslím že sen každé slečny je mít alespoň na chvíli na sobě JEJÍ šaty.
Máte opravdu nádherné návrhy. Já sama bych dala všechno za to, abych mohla mít vaše šaty třeba na Maturitním plese...nebo ještě líp, na svatbě.
Mimochodem, k šatům na včerejší Miss 2009. Šaty které měla dívka s číslem 10 byly opravdu nádherné, jemné, lehké a okouzlující...tak jako všechny, dávkam opravdu závidím. -
mám tě ráda
Tento týden jsem se dívala na přísně tajné a vy jste tam byla.Mluvila jste o tom že spuusta dívek by se s vámi chtělo sejít a až vyrostu chci být jednou z nich.Mám vaší knihu a je úžasná a návrhy ještě lepší.Chci umět kreslit jako vy a vystudovat Julliard malířský obor.Škoda že nemáte vlastní školu.Já bych neváhala.Pochybuju že si toto přečtete ale mám vás ráda.Jste můj vzor po umělecké stránce i po vzhledové stránce.K vánocům si nepřeju nic jiného než vás vidět.Možná se to splní.Jsou přeci vánoce. *14* -
krásné šaty
ahoj bzla jsem na její výstavě v Praze a má krásné šaty *4* *3* *15* *3* moc krásný -
uplna kraasa!
Ty modni navrhy jsou uuplne uužasne!Ale na mě by bohužel ještě nebyli, *1* je mi teprv 13let. Blanka je ale uplne dokonala modni navrkařka, tedka o ni pišu Referat do Českého jazyku. *14* *14* *14* *14* -
jsem ráda
jsem ráda že mám takovéhle pevné fanoušky.bude mě to hodně podporovat.zvlast marketa hola.
dik *4* -
Dokonalá
Je naprosto ůžasná !! koukala Jsem na Miss a tam byli její šaty . *14* taková nádhera !! říkala jsem si že to můsí být pro ty modelky pocta je mít na sobě .. moc jí fandím !! *14* je úžesná . má obrovitánský talent !! a kdo jí pomlouvá z toho čiší jen a jen čistá závist .. *14* *14* *14* *3* -
:-)
Přestavam kouřit, začinam šetřit na šaty...:-) -
-
Re: :-)
a co jako ???
-
-
jikdsu
je skvěla -
moc si jí vážím