Přejít na výpis diskuzí

David Kotyza

OSOBNOST 6.7.2014 
4 příspěvky

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pane Kotyza,Rozchod s tenistkou Kvitovou,je k její škodě. Bohužel jí to nedochází a její vyjádření Budu teď trénovat podle pocitů ...teď jsem štastná..
    užívám si svobody..a pod. svědčí o tom,že vrcholový tenis už nikdy hrát nebude.
    Podle mého názoru neumí sladit tenis se svými vztahy a to povede k ukončení její profesionální kariéry.Buďte rád, že už u toho nebudete a přeji Vám další uspěchy v trenérské práci.
  • Pane Kotyza, nejsem žádný tenisový odborník, ale již jsem viděl několik prohraných prvních setů od Petry. Nebylo by dobré si s ní dát před zápasem set, aby byla rozjetá. Protože další dva sety je jak parní válec. Jinak jsem bydlel v Plzni Heyrovského 54. Kde bydlel i Váš děda, kterého jsem si velmi vážil. Zdravím Vás a přeji hodně úspěchů s Petrou. Reš Jiří Plzeň
  • Vážený pane trenére! Mám názor, že mnoho chybných úderů může být zaviněno tím, že ruka nepozná dostatečně přesně polohu grifu rakety v dlani. Podle mně pravidla nepředepisují tvar grifu rakety a mohou mít i různý průměr. Proč ale nepřizpůsobit grif rakety dokonale ruce, aby tento problém zmizel. Zjistil jsem, že rukojeť oválného - lépe vejčitého prúřezu sedí v ruce mnohem lépe. Dokonalosti by se dalo snadno dosáhnot, kdyby na vejčitý průřez grifu byla nanesena asi tři milimetrová vrstva moduritu a do ní si tenista v poloze v jaké provádí svoje údery otiskl dostatečně silné svoji ruku. Po vytvrzení moduritu by měl grif tvar. do kterého by ruka přesně zapadla. Pak by přišla tenčí omotávka proti pocení a klouzání. Chce to trochu experimentovcat, ale za pokus to stojí. Přehmátnout by bylo nutno pži servisu a hře nad hlavou. Zvyknout si bude snadné.
  • Kvitová i Holanďané bez trenéra nic.Pokora k trenérovi.A ta v Čechách je vyjímečně.Lendl nebyl trpělivý a proto nikdy nevyhrál.Bez odevzdanosti trenérovi by Kvitová nevyhrála.