Přejít na výpis diskuzí

Zdeněk Junák

OSOBNOST 6.6.2007 
9 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Výborný herec, přesvědčivý s velkým rejstříkem výrazů, zábavný, ale i vážný. Skvělý "četník". Takový by měl hrát v Praze, ve filmech i v divadle, kde by měl vyšoupnout a nahradit všelijaké herecké mafiány, různé Žilnické, kteří se tam zuby nehty tak nějak drží...
  • Vážený pane Junák.
    Nezlob se, že Ti budu tykat, ale znám Tě od mala, kdy jste bydleli v Kelčanech. Tatínek tam byl ředitelem zdejšího cukrovaru, kde jsem pracoval jako technik. Velmi často jsme se spolu viděli, ale to si asi nepamatuješ. Vzpomínám si, že tatínek byl později podnikový ředitel a Vaše bydliště bylo v Uherském Hradišti. Když Tě slyšíme skoro denně v rozhlase nebo v televizi, vždy si i s manželkou vzpomeneme na Kelčany a naše sedmileté působení cukrovaru do jeho likvidace.
    Nezlob se na moji troufalost,ale odhodlával jsem se dosti dlouho. Nevydržel jsem to a proto Ti posílám tento pozdrav a současně vzpomínku na Tebe a tatínka.
  • Vazeny pane Junaku chci vam moc podekovat za vasi praci kterou perfektne odvadite nejen v televizi ci divadle ale i v rozhlase.Vzdy když slysim vas hlas pohladi me to po dusi.A také si nedokazu představit ze by Ben Berghammer mluvil jinym hlasem,nez tim vasim.
  • Jmenuji se Adam D.,je mi 10 let. Byl jsem na představení Škola základ života.A předal jsem Vám dárek,protože jste hrál tak věrně..Chtěl bych se s Vámi sejít. Jestli by to bylo možné.Protože hrajete v Četnických Humoreskách.