MrBeast žaluje svůj vlastní fastfoodový řetězec
-
Jo no v Praze to naštěstí ještě není tak velký problém jako v USA. Ale pár takových tu je, to zmíněné, nebo třeba v Holešovicích je ve stejným baráku "Yam Yam", "I love Vietnam", "Poke Kings" a "To-Yo Sushi" a barák je to nějaká kancelářská budova (Jankovcova 938) kde akorát jezdí kurýři vyzvedávat. Chtěl bych reálně vidět tu jejich kuchyni na jaké je to úrovni. Neříkám, že to musí být katastrofa, businessově to fakt z určitých pohledů dává smysl, nabídka se jim překrývá, ale zároveň i doplňuje, jen k tomu mám trochu menší důvěru než u restaurace kde člověk může přijít a sednout.
-
Mas recht. Na to video jsem se podival a pak namatkou si vybral nejaky podnik ve Woltu no a svete div se:
Mama's Burger KarlínPondělí
11.00–22.45
Výběr chutných kvalitních burgerů z těch nejčerstvějších surovin
AdresaToto je virtuální podnik
186 00 Praha
-
Ten člověk s falešnym úsměvem má něco společnýho s hrama nebo jak to je?
-
Ono to je trošku jinak. Ta firma kterou žaluje má pod sebou jakousi síť "fast food kuchyní" po celé Americe a nabízí v podstatě komukoliv rozjezd vlastní značky.
Ten člověk vůbec nemusí nic s jídlem dělat, hádám že podepíšou smlouvu a potenciálně si vyberou jídla z nějaké sady existujících produktů. Oni pak za něj vygenerují virtuální restaurace na všechny služby doručující jídlo a jen na to jídlo plácají jméno dané značky, např. onen Mr. Beast Burger a nebo třeba Nascar Refuel a hromadu dalších.
Na jedno a to samý jídlo. Taky se tomu říká "ghost kitchens". V appce jako uber eats (nebo u nás třeba wolt, bolt, fůdora) jde pak vidět třeba 10 "restaurací" na jedný a tý samý adrese. Jako business concept nechutné a trochu geniální, ale selhává to na tom, že ty kuchyně jsou maximálně průměr a dost často pěkně špatný, jakože i hazard se zdravím. Na YT je o tom řada videí, např. "The Deceptive World of Ghost Kitchens" (Eddy Burback). Týpek ve videu objedná to samé jídlo od 9 restaurací vč. Mr. Beast Burger a od všech je to zcela identický a zároveň podprůměrný jídlo.
Což je v článku více méně zmíněno. Ale třeba není pravda, že by šly kvalitou dolů až v nedávné době, o tom se ví už dlouho...
-
Jako že když si někdo, kdo tomuhle businessu nerozumí rozjede restaurace jen protože si myslí, že stačí nasypat peníze a ono to bude zpátky samo sypat víc peněz, tak mi chcete říct, že to drhne a úplně nefunguje? :-D
Jaké překvápko.