O RPG systémech – díl první: Švédská invaze a Year Zero engine
-
To jo, no :)
Ale zase je to FAIK jediný systém, kde může postava zemřít během své tvorby :D Jinak mi pravidla přišla celkem standardní, pokud se člověk nechce zaplést do vesmírných soubojů (to je vždycky systém navíc, a obvykle ne moc dobrý / zajímavý, viz třeba SWRPG). Glass Cannon Podcast mají nahrané fajn vlastní? dobrodružství..
-
Zapíšu si ho :) Nevýhoda je, že bych se ten *velmi crunchy* systém musel v první řadě naučit, ale nějaký to vystoupení z komfortní zóny občas taky není na škodu.
-
Skvělý článek, díky!
Traveller by do budoucna mohl být zajímavý jako velmi crunchy systém.
-
Díky za článek. K Year Zero enginu jsem se zatím nedostal, ale vypadá velmi zajímavě. Jednoduchý na pochopení, využívá malá čísla a obyčejné šestistěnky a zároveň je celkem komplexní a variablilní s přímou provázaností k roleplayingu. To jsou všechno vlastnosti, co se mi líbí. Škoda, že nemám, kde si ho vyzkoušet v praxi.