Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Díky za článek. K Year Zero enginu jsem se zatím nedostal, ale vypadá velmi zajímavě. Jednoduchý na pochopení, využívá malá čísla a obyčejné šestistěnky a zároveň je celkem komplexní a variablilní s přímou provázaností k roleplayingu. To jsou všechno vlastnosti, co se mi líbí. Škoda, že nemám, kde si ho vyzkoušet v praxi.

  • Skvělý článek, díky!

    Traveller by do budoucna mohl být zajímavý jako velmi crunchy systém.

    • Sgt_Buckminster

      Zapíšu si ho :) Nevýhoda je, že bych se ten *velmi crunchy* systém musel v první řadě naučit, ale nějaký to vystoupení z komfortní zóny občas taky není na škodu.

      • To jo, no :)

        Ale zase je to FAIK jediný systém, kde může postava zemřít během své tvorby :D Jinak mi pravidla přišla celkem standardní, pokud se člověk nechce zaplést do vesmírných soubojů (to je vždycky systém navíc, a obvykle ne moc dobrý / zajímavý, viz třeba SWRPG).  Glass Cannon Podcast mají nahrané fajn vlastní? dobrodružství..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit