Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • My to v té začouzené, smogem sužované a černé jak uhel Ostravy díváme asi tak: Kapitalismus je největší zvěrstvo a nejodpornější režim, kde je člověk, člověku vlkem... Pokřivené charaktery všelijakých podnikavců a gaunerů se dají mezi jinými poznat právě podle těch aut. No ale když je někdo mamlas, tak je mamlas a nepomůže ani svěcená voda. Náš štajger vždycky říkal: "Syncy, kupte si jaké auto chcete, ale ať vás ani ve snu nenapadne si kupit něco lepšího než mám jáí..." A měl synek recht...
    • Jak dlouho štajgrovi ten Trabant limusina vydržel? *3*
    • zas už tady meleš ty své oduševnělé blbosti ty ostravský hňupe ? běž se raději nachlemtat někde do nálevny mezi své bouchače..... *1*
      • Řekl to dobře pražskej lokaji.
  • nemyslím, že by se jednalo nejen o módní trend
    stačí se podívat na stav na našich silnicích - rozmlácené povrchy a stovky nehod denně - pro minimalizaci rizika škod (jak zdravotních, tak materiálních) bych též upřednostnil vůz SUV či přímo terénní vozidlo
    • To je samozřejmě nesmyslná výmluva, která má asi jádro právě v tom psychologickém ovlivnění člověka reklamou. Jízdu je řidič povinen přizpůsobit stavu vozovky a svému vozu. Praxe ukazuje že právě řidiči velkých a silných vozů jezdí bezohledně k ostatním řidičům a stavu vozovky. Například v době kdy ještě u nás jezdilo hodně Trabantů, kde toto auto rozhodně bezpečím pro posádku neoplývalo, bylo nehod málo v porovnnání s jinými typy aut. Řidiči Trabantů prostě jezdili opatrně vědomi si toho že jedou v pojízdné rakvi v případě havárie. A tak je to i v dnešní době. Řidiči velkých aut typu SUV dále podle mých zkušeností trpí v řadě případů i psychickými komplexy, které si kompenzují právě velkými auty. Každý den se e tím setkávám u nás ve firmě.
      • No právě. Přizpůsobit jízdu stavu vozovky a svému vozu. Proto je třeba volit vůz s ohledem na předpokládaný stav vozovky a cest, aby se neuvízlo a auto se na nich nerozsypalo.
      • ale to jsme si nerozuměli

        stav vozovky - myšlen byl stav vozovky, kdy na některých silnicích či ulicích jste schopen utrhnout závěs kola při rychlosti 50 km/h, kdy ulice lemují desítky vík od kanalizace s výškovým rozdílem 10 cm, to samé na mostech odvodňovací strouhy
        nehodovost - z logiky věci je velké auto bezpečnější než malé (proto je např. upřednostňují překvapivě ženy), při nehodě je prostě vyšší šance na přežití

        nehodnotím kvalitu řidičů jako takových, jen se domnívám, že za to nemůžou vozidla (jestli je člověk pr*se, bude řídit jako dob*tek s čímkoli)

        nelze srovnávat bezpečnost v dnešní době s dobou před dvaceti natož více lety, hustota provozu byla neporovnatelně nižší a silnice jsou stále stejné, vlastně horší (co se týče kvality povrchu)

        ve výsledku je jízda SUV či terenním vozidlem prostě příjemnější a bezpečnější, ale jako vše má samozřejmě i své zápory (spotřeba, velikost)
  • Velká auta si kupují jen magoři s nějakým mindrákem, většinou s malým přirozením.
    • Já bych rozhodně chlapa s velkým autem nechtěla. To opravdu vypadá na kompenzaci mindráků jak tělesných, tak společenských.
      • No ono taky záleží na tom jestli by chlap s velkým autem chtěl tebe že... *1*
      • Kyselé hrozny dášo? Kyselé hrozny?
  • Jsem taky postižený terénním autem. Rozhodování traktor nebo teréńák, vyhrál teréňák s vlekem, 30% pole, lesy, louky a 70% silnice. Menší traktor převážím raději na vleku je to rychlejší a neplazím se dvacítkou po silnici mezi autama. S břichoplazem v polích a loukách svážet seno nelze - prakticky odzkoušeno. Na běžné přemisťování mám ještě fiátka, ale na zimu ho ani nepřezouvám, radši jedu teréňákem. Myslím si že většina řidičů teréňáků není agresivní, ale pár jedinců pověst účinně kazí.
  • Velká auta jsou i většino dražší nejen co do ceny vozu, ale také spotřeby a údržby atd. Řekl bych, že každý ten důvod, který zden diskutéři uvádějí, má něco do sebe . větší bezpečnost, agresivita jízdy, kompenzace mindráků, či snaha povyšovat se nad ostatní. Odpovídá to i názorovému rozdělení obyvatelstva. Zbohatlíci musí mít "všechno velké", asi jako ve "Svatbách pana Voka, uvádí Landovský coby císař Rudolf druhý, "že to není malý průjem, ale velký průjem, protože císař má všechno velké" !!! Ale o těch penisech to neplatí, i když podvodníci nabízí přípravky na prodloužení penisu až o 10 cm.... Takže přírodu neošidíme, dokonce i malý trpaslík si jej může prakticky "hodit přes rameno", zatímco třeba i dvoumetrový habán musí zhasínat, aby partnerka neviděla.... Já tedy v tom vidím hlavně neuvěřitelnou lidskou blbost !!!
    • Spolu s vlastnictvím diskutované kategorie os. vozu, zároveň naroste pinďour o čtvrt metru.
  • To sou zase moudra, ukazuje se zase ta lidská malost, co je komu do toho čím kdo jezdí, někdo potřebuje auto větší, někdo menší, někdo jezdí na málo udržovaných cestách, třeba jen o víkendech tak proč ne SUV nebo 4x4. A nepřijde mi že jsou SUV velká, spousta velkých kombi nebo rodinných MPV jsou daleko větší, a co potom rodinné dodávky (mají větší spotřebu jak některá SUV). Jiná kategorie jsou velká americká auta, moc jich tu nejezdí ale vždy se na ně rád podívám, inu velká země velká auta, a hlavně vydrží statisíce kilometrů. Takže ať si každý koupí co chce, hlavně buďte na sebe lidi slušní a budeme se mít OK.
    • Ty magore... Kdyby bylo po tvém a dovolili jezdit po cestách s tankama, tak věř tomu, že takový Koláček nebo Bakala budou brázdit naše dálnice v T-72. A kdyby někdo argumentoval, že ty pásy trhají asfalt, vždycky se najde takové zhovadile individuum jako ty, co to bude obhajovat svobodou... Tvoji fotku ty mamlase přitroubly bych si dal do špajzu, aby mi tam děcka nechodily na cukr...
      • Tak tank je naprosto nepohodlný, musel by se přestavět, jede pomalu, myslím že ti jmenování raději budou lítat vrtulníkem.
  • Já jen dodám, že Škoda 105 byla sice malá, ale člověk se dovnitř vešel daleko snáze, než do dnešních moderních větších aut.
    • V zimě na letňákách vyjela každý kopec.
  • Velká auta jsou známkou úpadku tohoto státu a podvodem na lidech v r.1989,protože je převážně vlastní občané dočasně odsunutých na východ v uniformách a tanky a děly a příchodem v civilu páchajících zde tresnou činnost a nakupující si velká teréní auta.Vím o čem mluvím,jeden mi drze řekl jestli neprodám garáž.Jsou velice dobře informovaní a drzý zároveň.Protože nepatřím k připo Čechům tak jsem ho odkázal zpět na východ.
  • Naprosto souhlasím s autorem - velké (nejlépe terénní) auto je symbolem úspěchu a luxusu.
    Poznámka k velikosti aut - větší auto = větší bezpečnost, čehož mnohdy využívají ti, co porušují předpisy a častěji bourají.
    Já mám jako univerzální auto Opel Zafira - jezdím s ním do práce (sám nebo ve dvou), s rodinou (celkem 4 osoby) i se šermíři (4 - 7 osob) na bitvy. Je kompaktní, dokonce o 40 mm kratší než předchozí Nubira Combi, s velkým kufrem i vnitřím prostorem, přitom navenek vypadá spíše jako prcek a nepůsobí vůbec okázale.
    • Mám známého který je hodně za vodou a vůbec nekupuje taková auta, šetřílek jezdí ve škodárně na plyn. Na druhou stranu má jiné hračky které snad ani nepotřebuje ale za miliony *8*
  • Byla jsem před dvěma roky v USA a první věc, která mě překvapila byla, že tam nejsou na silnicích vidět malá auta, jako u nás.Pravda je, že PHM jsou pro ně finančně dostupnější.Takže není pravda,že na východ od nás, to je blbost.Američané tvrdí, že velká auta jsou bezpečnější.
    • V malem aute fobii, a nepohodli , pocit nebezpeci a spolujezdci jsou jak sardinky nalepeni zleva i zprava v te male plechove konzerve! Nez mala Fabie tak radeji prostor Oktavie ,navic ty mala auta maji jinou spotrebu nez v reklame.A velmi krasny je Superb a za dobrou cenu,nebot za deset let jsou Vase penize na nule,cili investice prodelek u kazdeho auta

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit