Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mnoho věcí, které uvádíte jsou pravdivé. Ale nic není absolutně bílé ani černé. Je třeba podívat se do historie a brát v potaz i národní specifika. Rusové jsou národ velmi skromný až pokorný. Proto se Rusko vyvíjelo úplně jinak než středoevropské s západní státy. Neprošlo ani takovým vývojem, který by nutil carskÿ a později komunistický systém k postupným demokratickym ústupkům. Povstání byla většinou spontánní a brzy potlačena. I sv. válka Rusko dostala až na úroveň, kdy obyčejní lidé mohli rebelii jen získat. I smrt byla lepší než dlouhé umírání hladem Toho využila druhá strana konfliktu. Samozřejmě podporovala převrat, který znamenal i konec války. Avšak sakramentsky se spletli, když poznali kam se Rusové vydali! Už 2 roky nato museli vojensky intervenovat. I to mělo vliv na represivní a vojenský charakter nového státního útvaru. Na ekonomiku jakbysmet!
    Měla jsem jako studentka možnost Rusko navštívit. Vesnici. Brigáda! Skutečně jsme viděly dřevěné domky, obchody, v nic se prodávaly krupky, proso, jahly, luštěniny, sušené smradlave ryby. Avšak nemožno zapomenout na jejich ochotu, skromnost a laskavost. Holt chudý člověk má jiný postoj k druhému chudému. A proto nevěřím propagandě o ruském napadení. Jen pošetilý vládce by začal válku.
    Tož tak. Nesudme, abychom nebyli souzeni, praví Písmo.
    • ty smradlavej kolaborante, táhni do toho tvého skromného ráje....

      ruská filcko *11*
      • A ty americkej vymrdanče do prdeléé.. *11*
  • Stejně a ještě hrůznější je dobyvačný kapitalismus ala uSA. Demokracie a svoboda slova v kapitalismu neexistuje. Existuje pouze moc peněz a grázlů s mafií.
    • Co to je "dobyvačný kapitalismus"?
      Ruský chanát se malého moskevského knížectví během několika staletí stal šestinou světa a to jistě ne tím, že by nabízel "panem et circenses" (chléb a hry).
  • To co se dnes v USA děje nemá nic společného s válkou s Ruskem.