Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Elektromobilita není o ekologii ani není určená pro všechny. Je to agenda na omezení práv lidí, hlavně práva osobní mobility a vytlačení většiny lidí z evropských silnic a dálnic. Boháči chtějí mít ty silnice a dálnice jen pro sebe a korporace je chtějí mít volné pro převoz svého zboží kamiony. Kdy už konečně to nějaký politik přizná, když už o tom mluví i šéfové automobilek.

     https://www.autoforum.cz/zajimavosti/lide-v-bruselu-jsou-slepi-a-hlusi-chteji-jen-dostat-obycejne-lidi-z-aut-rika-sef-jedne-z-nejvetsich-automobilek/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=dxdyXmT7Riz-202211141335&dop_id=18472339

  • KIMCID

    Jak chce někdo bojovat s Čínou? VW ID3 v čině za 375 tisíc v Čr  1,1 milionu . V Číně VW ID4- 535 tis. v ČR- 1,6 milionu. Bavte mě dál :D


  • Bingo, našel se politik s mozkem v hlavě (bohužel to není Čech, ale je to pochopitelné) 

  • Také má pravdu , 

    tak nejak vzpomínám když jsem si vybíral nove auto a tady Skoda Octavia 499 000 a dušovali se že fabrika i prodejce temeř prodelávají a to samé auto v Madarech za 350 t. tak nekde je chybka .Uznavam že už je to pár let zpatky , něco mi napovídá že to dnes není jiné .😎

  • Institut "elektromobil" je  přitažlivý pro politiky v rámci zeleného šílenství. Normální občan chce auto na uhlovodíky. A i když má elektromobil, na dovolenou si raději půjčí auto na uhlovodíky.

  • tomasperny

    Nechte v tomhle mluvit neviditelnou ruku trhu a spotřebitele. Každý nemá vlastní byt, každý nemá vlastní auto. Někdo chce spalovací a někomu vyhovuje nabíjecí stanice pro elektromobily vedle domu a jezdí Teslou. Ale prosím, nechte to na tom, aby se rozhodli lidi. Oháníme se ekologií, ale ta je ve finále až ve třetí až čtvrté řadě.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit