Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • cikán nebo čech nebo ukrajinec---pěkně do fronty ty chásko evropy ---jednou jsme ti řekly že se vrátíme takže ---- do monterek a raus
  • Mně by tohle nevěřili, tobě jo. Dík.
  • Jo, jezdit do zahraničí a chodit na tenis, tak mu nic nebylo. Nebo jo? Každého něco bolí, to by nikdo nemohl být po zásluze potrestán. A co cikán - to zloděj a invalida.
  • Před několika měsíci to zde v diskusi někdo předpověděl, že v případě hrozby vězení se k tomu Janoušek uchýlí a je to tady.
  • Za peníze lze napsat vše. Za totality dostávali veksláci lékařská potvrzení.že jsou invalidé a to dokonce ještě když navštěvovali základní školu. Tak proč nenapsat posudek o nemocnosti.
  • Jsem zvědav který lékař Kmotr mu to napíše ze nemusí jit do basy. co jsou to ta soudy tady v tom bordelu,v této prodrbané republice.
  • Předběhl jsi mne , chtěl jsem napsat úplně to samé !!!!!
  • chudáka jej lynčují za nepozornost, je čistčí než pan Rath. kterýpak kamarád zapracoval. Být to obyčejný občan, tak jej zlynčují za překročení rychlosti, nebo parkování, a jiné mírné přestupky.
  • Nechte být, Janoušek je slušný člověk, každé ráno mě zdraví jak jde na tramvaj do práce a onehda pustil v tramvaji stařenku sednout. Tak co furt na něho máte?
  • Jedna věc je hájit člověka,aby soud proběhl spravedlivě a druhá udělat za prachy cokoli,aby
    Janoušek nešel do lochu.
  • Jaká nemoc, byl ožralej jako prase, dobytek a to leze na silnici. *11*
  • V jistých chvílích a situacích nikomu nevěřím. Tak i teď nevěřím, že Janoušek měl v hlavě a prý dlouho, hematom. Jak píše MILU, prachy dělají hodně a tak si myslím, že za prašule mu nějaký lékař lehce říznul a pak sešil kůži na hlavě. A kdyby měl RTG jako důkaz? Ale moji milí, i ten se dá zfalšovat, prostě se vezme rentgenový snímek jiného pacienta, který opravdu hematom měl.