Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak o tuhle pravdu jsem fakt nestál...... To je fakt dost hnusné bral bych raději tisícero nešťastných souher okolností ale že ten trotl bude kopilot a veme sebou tolika děcek..... Hnus.
  • Zkuste to v politice. Jste na to optimálně vybaven. V jedné větě řeknete svůj názor. Pak žeknete že to není váš názor ale myšlenka někoho jiného. Podpoříte to pasáží že tomu ostatní rozumí méně než vy tudíž každé jiné stanovisko je nekvalifikované a na závěr si necháte otevřené dvířka protože co kdyby to nevyšlo............. *1* *1* *1*
    Buď mám názor nebo nemám.
    Buď se pustím do spekulací nebo nepustím.
    Dostal jste svůj prostor aby jste mohl dát k dispozici svůj názor. Jen že vy jste ho využil jen k osobní nactiutrhání. Když vám to nevyšlo napoprvé přiostřil jste křivák a zkusil to podruhé.
    Na alibystické rádo by kritiky bez názoru nemám náladu. Je jich tu přehršel.
    Běžte se hojit na někom jiném. Váš Lojza z dolní horní. *7* *1* *9*
  • Ano, názor typického Lojzy z Horní Dolní. Já sáskař nejsem a se smrtí se nehraje. Doporučím Vám aby jste si něco o letadlech přečetl a potom zde můžete rozvíjet hypotézy. Já to mám jen z doslechu, ale to co jsem psal, za tím si stojím.
  • Poslední slovo by měl mít pilot.... Kdyby třeba:

    Dekomprese. Nouzové klesání. Bezvědomí posádky i osob. = Letadlo duchů .... autopilot v 1800m pokračuje v nastaveném přímém kurzu a náraz do prvního kopce který se postavil do cesty.

    Vsadíte se ??
  • Samozřejmě ze vyska je na AP nastavovana. Ale chtel jsem tim napsat, ze poslední slovo má vždy pilot. Takže je Vaše "znalecka" reakce o ničem. Reagoval jsem pouze na to, jak se počítač ve vašem případě "radar" zuby nechty brani nárazu do země. To ze jste to nepochopil je Vás problem a ma zbytečná starost.
  • jen jestli to není tím, že skutečných pilotů ubylo. Všichni spoléhají na počítače a nikdo nic neví o fungování. A přitom programy dělají lidi podle co zvládnou počítače a nikoliv lidi. PC a nikoliv podle letadel. Je to jako mnohé jiné. Kdyby letadla měla i ruční ovlídíní a piloti byli skuteční jako dřív - bylo by těch "nehod" podstatně míň. KOneckonců ke to jako u lodí a mnohé jiné...odvětví.člověk zareaguje rychle - počítač jen v rámci programu.....
  • Hmm... a podle čeho pak ten autopilot pozná v jaké je výšce ??? Koukne se z okna ?? *1* *1*
  • Mno... Já ani tak nekritizoval piloty jako tu zprávu která podle čísel v 5hodin odpoledne neseděla ani v jednom údaji s tím co je uvedeno dnes. Vzájemně si až neuvěřitelně odporovala.... A to je celé..... No a vzhedem k tomu že byla čísla opravena situace se jaksi docela dramaticky změnila......
  • Nechme to na panu "publicistovi" darmožroutu Velkovi. To je děs, že je nic spotter nazýván publicistou přes letadla.
  • Viděl jste ten záznam posledních minut? To letadlo by muselo vzletnout odjinud, aby mohlo 40 minut klesat. Klesalo 8 minut o cca 8 km. To znamená o hodně málo více, než je běžně letadlo vedeno na přistání. Pro zajímavost 3 stupně je sestup od převodní hladiny na vstupním FIX. Letadla Airbus jsou zvláštní tím, že mají datalink a ten umožňuje, jakýkoli problém hlásit výrobci prakticky pomalu dříve než se vyskytne. Byl případ, že autopilot byl nastaven na přistání, ale blbě. Prostě jedna hodnota pilotům utekla a dopadlo to totožně. Kde jste vzal to o tom radaru je ve hvězdách a výplod choré hlavy. Letadlo má dva mechanismy kontroly výšky a ani jeden z nich nezasahuje do nastavení AP ani do řízení na manuál. Prvně je to snímač statického tlaku a dooplerův RV. První z nich dává info AP a formou módu C do pozemního radaru a druhá zvukem a vizuálně pilotům. Ale jak jsem psal, do letadel nedělám a nezajímají mě a dokonce Vás nenutím to číst.
  • Dobrý den, jak zde čtu příspěvky zejména samozvaných leteckých "znalců", nedivím se, že duchaři a principálové mají prachy. Opomenu-li kydy o ruské střele a o zcestném výkřiku "pilota" Stanlyho, u kterého by mě zajímalo, zda je tak blbý, nebo to ze sebe dělá. Ne, všechna čest, má obzor a neexistuje oblast, které by stejně jako soudružka pusinka a jako anonym nerozuměl, mimo češtiny, tak bych rád uvedl: Je to dva dny co u Lufthansy skončila stávka. Je to 6000 hodin náletu PIC. Dle FR 24 záznamu klesání letadla neodpovídá ztrátě tlaku a není nijak dramatické. Kloním se k tomu co říkal pán, kterého si velice vážím. Pan Keller. Ten uvedl, že mohlo jít o technickou závadu a nepozorností pilotů k CFIT. Stane se to. Bohužel měli blbý terén. Hypotézy bych ale ponechal na investigátorech, nebo jak se to říká. Letadla mě nezajímají, mě zajímají akcie. Zdarec publicisti.
  • Čapisral prý viděl, jak se okolo toho Airbusu potuluje Putin s Bukem...
  • pan je nejak v letectvi obeznamen , nebo dokonce leta jako pilot ?
  • Je to práce Americké CIA, ta má dlouhé prsty.
  • Hola hola chocholoušek volá !
  • V tomhle ročním období fata morgana ?
  • Prohlédni si "Centrum.cz, kde je titulek s obrázkem "POSLEDNÍ MINUTY LETU TU9525. Takže je to jasné, Buď to nebyl Airbas, anebo ho sestřelili Rusáci z Tupoleva....
  • To by se v CCCP nikdy nemohlo stát, protože zde létají jenom kvalitní letadla vyrobené dělníkama pracujícíma na 185%!
  • !!!Podle sdělení agentur Reupers, a BDC bylo zjištěno, že se podle zříceného Airbasu pohyboval neznámý objekt, s největší pravděpodobností ruský, nebo separatistický a ten svým kanonem sestřelil Airbas.Důkazy se jistě najdou!!!!!
  • Ani nevíš jak je těžké být magor mezi pravicovými ultramagory.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit