Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nemyslím si, že by měl někdo smekat klobouk před romem nebo tak. Vždyť je to člověk stejně jako my, tak nevím, proč bychom měli pomyslně "smekat" klobouk nebo tak... Když už jsme u těch klobouků, určitě doporučuji mrknout na stránku, kde si tyto "smekací" klobouky, pořizuji. Aneb na blbý článek, blbý komentář :-D!

  • ... jo a zeširoka problematiku integrace rozebírá důvodová zpráva k návrhu zákona r. 1927
    viz.: https://www.vilim.cz/zakon-o-potulnych-cikanech/
    A je třeba se dobře zamyslet nad možnostmi integrace, když se o ni pokoušela celá Evropa od dob Lucemburků přes Habsburky a komunisty až do dnes, jak po dobrém tak po zlém. Kolik se jich doopravdy integrovalo do společnosti? Ne opravdu to není vina majority. Je to o žebříčku hodnot. Pokud si všimnete jak moc se mluví o integraci Vietnamců, Číňanů, aj. a kolik se na jejich integraci dává peněz. Zjistíte, že tito se integrují sami od sebe a to převážně proto, že si uvědomují, že se integrovat musí a navíc mají velmi podobný žebříček hodnot.
  • pokud vím tak i do první třídy ZŠ dělá dítě vstupní test. Poznávání barev, písmen, čísel, tvarů,... Jednoduché čtení, jednoduché počítání, ...
    Pokud toto kterékoli dítě nezvládá tak se to řeší buď odkladem - dítě stejnou zkoušku prochází v následujícím roce, nebo zařazením do "speciální" školy.
    A ptám se:
    Dokázali všechny tyto diskriminované děti tento test udělat?
    Pokud ne, proč?
    Je mně jasné, že z velké části za to mohou rodiče. Prostě nejsou natolik zodpovědní, aby děti něco naučily a spoléhají na kecy o rasizmu.
    Jako rodič pokládám za normální, že si škola děti roztřídí podle inteligence do jednotlivých tříd. A v těchto třídách přizpůsobí výuku jejich inteligenci. Nevidím důvod ty dobré brzdit tím, že jim do třídy dám pomalého žáka. Je to dobré i pro toho pomalejšího, nebude mít pocit méněcennosti, když bude mezi stejnými. Méně schopná třída může mít méně žáků a o to osobnější přístup učitele, který je má šanci vzdělat.
  • c.v.doin
    problémem cikánského etnika NENÍ jiná barva kůže , ale jiný hodnotový žebříček - chtějí brát výdobytky civilizace ale současně svým chováním a jednáním neuznávají hodnoty v civilizovaném světě !
    *12*
  • Cikánská otázka je složitá, ale v každém případě cikáni jsou diskriminováni.
    Diskriminace cikánů je denně na každém kroku, začíná to dětí ve školce ve škole. Později policie, sociální pracovnice, úřad práce, zaměstnavatelé a nakonec když chcete zesnulého pohřbít. Diskriminace je na všech úrovních života a to i obyčejných lidí.
    Cikáni se proti diskriminaci brání útokem a to jak slovním tak později fyzickým protože nemají na výběr.
    Cikánskou otázkou se zabývám již řadu let a jsem s nimi ve styku každý den. Mohu Vám říci, že jejich živote nemá na růžích ustláno a ještě jim to lidé znepříjemňují. Zlo a nenávist bílých proti cikánům je nepředstavitelný.
    Nemusíte se mnou souhlasit, ale to mi je naprosto jedno protože pravda se nadá ničím umlčet.
    • No, ja s tebou v zadnem pripade nesouhlasim.
      Mam s cikany zkusenosti z prace, mesta i z domu, kde bydlim...
      Zkusenosti jen negativni...
      • Koloběžko pokud by jsi neklikla jednou ano, tak jiné nemáš.
        • Na sve prispevky zasadne neklikam...
      • Napsat zkušenost jenom negativní je široký pojem.
        Co to je negativní...........Křičí, nadávají, lžou, kradou a co ještě. proč to dělají to tě nezajímá?
        Kdo může za jejich chování většina, která vládne v Č.R.
        Jdi a zkus někomu pomoci. Já cikánům pomáhám jak finančně, tak radou a vzděláním.
        Řeknu ti jedno nese to dobré ovoce a to, že se dobře učí, chodí do učení a jedna dokonce na vysokou.
        Mohl bych vyprávět hodně dlouho, cikán je taky člověk.
        • Za to, jak se cikani chovaji mohou jen oni sami a NE , jak ty pises, vetsina, ktera vladne v ČR...
  • se moc nepredre .
  • bezregistrace
    skláním se před každým pracujícím člověkem produkujícím svou prací proukty jenž jdou v prospěch a nasycení lidstva .. bohužel vzdělání jaksi ještě není důvodem k díkuvzdání
  • jedna věc - efektivní podpora pro začleňování, podpora výuky romský dětí, ... i existence tohoto muzea - ok, tak je to dobře.
    druhá věc - mraky neziskovek na podporu začleňování, které většinu dotací spolknou pro sebe, ubytovatelé, kteří inkasují příspěvek na ubytování často neodpovídající úrovni bydlení do vlastní kapsy, paušální odmítání Romů dané historickými zkušenostmi, ... - tady je špatně na straně "bílých"
    třetí věc - nezájem o začlenění se do většinové společnosti, neochota vzdělávat sebe a své děti, neochota za poskytované dávky poskytnout/vytvořit nějakou hodnotu,.. - tady je špatně na straně "tmavoobčanů"
    A teď mi někdo řekněte, jak tohle (rychle a efektivně) vyřešit. Naše generace ani generace našich dětí to asi nedokáže.
    Slovy klasika to připomíná soulož impotenta s frigidkou - nahoře neschopnost, dole nezájem.
  • No osobně si myslím že ten pomyslný klobouk asi z makovice vůbec nesundá..... *1*
  • Co to znamená "sociálně vyloučený"? Kdo se živí vytvářením takových pojmů? Nějaká reklamní agentura?
    Není to tak, že se mnozí "sociálně vylučují" sami životním stylem, který obtěžuje sousedy věčným hlukem do pozdních hodin, neurvalým chováním, zatímco "nevyloučený" vstává do "hokny" 4.30 hod , což jistě uznáte není normální. To ovšem naši páni zastupitelé, poslanci, ministři nevidí, jelikož je nikdo v celodenním rozjímání moc neotravuje. Mají své "wigwamy" postaveny obvykle v tichých čtvrtích a mnozí jsou hlídáni. Viz nesledování vily hlavního obránce vlasti Stropnického. Nebo "chatičku" v CHKO jako pan Zimola (pokud se nepletu).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit