Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • pokud stát umožní v normálních třídách parazitovat nenormálním smradům musí počítat že běžné děcka mu odejdou. Inkluze? Ultrakrávovina vymyšlená v Praze. Pokud je pologramotný zejména romský smrad ve třídě zticha - dobře.Ale většinou jsou to hloupí agresivní jedinci kteří narušují režim celé třídy.Učitel na smrady nemá páky.Smrad bydlí u staré babičky.Ta se snaží seč může, ale na darebáka nestačí.A darebák ve třídě prudí a brání beztrestně ve vzdělávání ostatní.Nelze jej vypráskat ani seřezat to. A v tom je problém státního srandovně "humanitárního" školství.
  • Na církevně-tunelářské aktivity je dost peněz, na stupidní a kontraproduktivní inkluzi je také dost peněz, též je dost peněz na agresívní imigranty, proto se musí učitelé uskrovnit.
    • Ano, co nebylo možné církvím vrátit, protože to komunisti zničili, to jí měli zaplatit ze svého. A místo "naprivatizování" si majetku měli komunisti skončit v pracovních táborech, aby svou prací alespoň zčásti odčinili to co způsobili.
      • A já to musím vědět, vychodila jsem pět soukromých škol šatní návrhářky v Olomoci. Tak jest
  • No, přece nemůžeme mít kvalitní školství jako před rokem 89. To bychom se vraceli zpět a už soudruh Havel prohlašoval, že je nutné vše vytvořit nové a vše socialistické zavrhnout. Přece v tzv. "demokracii" nebudeme mít socialistické školství. To by opravdu, ale opravdu nešlo.
    Můj návrh. Přejmenujte, vy demokratický paka, všechny školy ve státě na školy Václava Havla a hned to vše půjde samo. A když ještě pomůže trh... to bylo aby starší lidé pak ještě vzpomínali na staré dobré časy za socialismu.
    • Za komunismu školství přece jen ještě ze setrvačnosti jakž takž fungovalo, byli ještě učitelé, kteří vystudovali za svobodné 1.republiky. Teď nám i ve školství ze setrvačnosti přežívají způsoby u období komunismu.
      • Můj tatíček i matička taky učili a se setrvačností dojeli nejdál. To by si měl vědět z fyziky.
      • Tak za prvé žádný komunismus nebyl. Na naše předpřevratové školtví se jezdily dívat a závidět ze západu. Jedna návštěva Pařížských učitelů zírala. Měli tehdy obrovské problémy s drogami, stejně jako my nyní. Zkoušeli modifikaci našich škol se zájmovou činností a domy dětí a mládeže.Výsledky u žáků byly dobré, ale problémy byly s financováním. Ne jako u nás nyní, ale se hrazením materiálů a vedoucích u zájmové činnosti. U nás jsou problémy s nenažraností učitelů, které zajímá jen a jen co dostanou "čistá ruka" a ne jejich výsledky s žáky. A MŠ si dávají bedlivý pozor aby, žáci "nedej bože" nejsou vzdělanější a samostatně nemyslí. Viz vývoj obsahu dějepisu a občanské nauky.
        Na MŠ je nyní podstatně více úředníků. Ti vymýšlejí promiňte " zhovadilosti" a hážou školám do cesty ne klacky, ale klády. Začíná se to jevit tak, že jsme asi od někoho dostali nařízeno vypouštět ze škol absolventy zralé pro "řídící čipy za uchem" a malé množství elitních dětí zbohatlíků. Tím však dosáhneme snížení vzdělanosti většiny mladých. Asi je pro někoho nutné vypouštět ze škol vygumované hlavy. Každopádně jsou následky popřevratové práce MŠ katastrofální jak z hlediska kvality absolventů a i z finančního.
        Dálší snižování vzdělanosti populace je dovážením údajných úprchlíků - vesměs náboženských fanatiků, ne však samostatně myslících homo sapiens. Umí korán nazpaměť, ale to je vše.
        • Kam kráčíš, v podstatě souhlasím. Až na tu "neexistenci" komunismu, k tomu viz odpověď pravému solderovi.
      • I to zvíře má víc inteligence než ty. Škoda času se s tebou zabývat. Jsi výplodem moderního porevolučního školství. A jen tak na okraj, komunismus nikdy a nikde nebyl. Pokud tě to ve škole učili, tak si nech vrátit školné, blbe.
        • Soudruhu, komunismus je neomezená vláda komunistických zrůd, a to tady bylo. *12* *16*

          Ovšem "komunismus" jak ho popisovali ti magoři od Marxe přes Uljanova až po starého Grebeníčka (ten ho nepopisoval, ale vynucoval elektrošoky do varlat), komunismus, kdy všichni si budou brát podle své chuti a "pracovat" také budou podle své chuti, ten tady skutečně nebyl, do určité míry ho měly ty rudé zrůdy, které komunismu udržovaly. *2*

          A soudruhu, já jsem nikdy žádné školné neplatil, jenom knihy jsem si musel koupit. *1* *2* *15*
          • Nehádej se, já jsem komunismus studovala na šesti soukromých školách, znám nazpaměť Marxe i Engelse, to koukáte, co.
            • jsi na to jako dělaná sajmon
          • Jsi demagog a zakomplexovaný magor, který navíc nezná správnou definici komunismu. Ta tvá úchylná úprava definice vychází z neznalosti tvého vymytého mozku školními osnovami a tendenčním výkladem dějin po roce 89.
            • Ale znám, soudruhu, musel jsem na universitě dělat zkoušku z "marxáku" *3*
  • Že se zvyšuje výkonnost ekonomiky, něco platů, teď minim. mzda, je pěkný akt státu. Vrací lidem, co do něj vložili. Proč ale učitelé nejsou "skupinou lidi", kteří by dostávali zasloužený plat, je dost nepochopitelné. A přitom jsou to oni, kdo tvoří, spolu s rodinou, budoucnost národa, jeho kulturnost, profesionalitu, morálku. Může mít každý se školou i učiteli jakoukoliv zkušenost, jedno je neoddiskutovatelné, jsou to právě učitelé základních, ale i středních škol, kteří spolu s rodinou vedou děti správným směrem a to jak ve prospěch státu, tak i v jejich prospěch. Měla by být spokojenost na obou stranách - jak u státu, tak u rodičů i dětí. Zásluha učitelů však vůbec není brána v úvahu, nebo jenom tolik, že se to může učitelů i dotýkat, jak se to děje. Jakákoliv akce učitelů za lepší ohodnocení je jak právně, tak i především morálně opodstatněna. Škoda, že národ, který musel projít jejich rukama a který žije celkem spokojeně i zásluhou svých učitelů, tak málo pomáhá učitelům v jejich snaze o spravedlivé ohodnocení a postavení v naši společnosti.
  • https://www.novinky.cz/kariera/416595-cesky-vzdelavaci-system-nereaguje-na-potreby-pracovniho-trhu.html
  • No tak to je ale přirozená reakce... dovolte mi citovat rok starou ECRI:
    https://www.coe.int/t/dghl/monitoring/ecri/Country-by-country/Czech_Republic/CZE-CbC-V-2015-035-CZE.pdf
    • Jenom shrnu... ECRI ví o tom, že praktické školy jsou doporučovány dětem, kteří nejsou pro normální školu připraveni... ale doporučuje je i tak integrovat do běžné základní školy.

      Mno... ale když to srovám se zprávou ECRI pro UK, kde jim doporučují zřídit cenzuru novin a proškolovat novináře jak psát o teroristických útocích, aby tam nebylo ukazováno na motivaci teroristů..

      tak zlatá česká inkluze :D
    • Podle průzkumu Agentury Evropské unie pro základní práva (FRA) za rok 2014 se v České republice podílí méně než 30% romských dětí na návštěvnosti
      předškolních zařízení (ve srovnání s 80% neromských dětí).
      Nízká návštěvnost předškolních zařízení znamená, že pro žáky je obtížné udržet krok na prvním stupni a návštěvnost je tak určujícím činitelem předčasného ukončení školní
      docházky.
      ECRI důrazně doporučuje, aby orgány uskutečnily plán zavést pro všechny děti alespoň jeden povinný a bezplatný poslední předškolní rok před vstupem do
      základní školy hlavního vzdělávacího proudu.
      108.
      Na závěr pak ECRI hluboce lituje, že od její čtvrté zprávy se celková situace romských dětí ve vzdělávání změnila nepatrně. Je toho názoru, že státní orgány by měly přijít s jasnými návrhy, jak snížit počet romských žáků v praktických školách a jak dosáhnout po opakovaném diagnostikování pomocí moderních metod jejich přechod do běžných škol.
      109.
      ECRI důrazně doporučuje, aby státní orgány hledaly způsoby,jak by po opětovném diagnostikovánípomocí moderních metod snížily počet romských žáků v praktických školách.
      • Někdo by ECRI měl poradit, že snížení problémových romských žáků je jedině možné jejich vystěhováním, nebo odloučením dětí od jejich rodičů, kteří většinou jsou hrobaři vzdělanosti svých dětí. U nás se náprava nikdy nepodaří, protože romové nemají vůbec o to zájem. "Ze psa nikdy nebude slanina".
    • Tradiční média a internet:
      42.
      ECRI byla upozorněna na televizní reality show, která se jmenuje Třída 8 A.
      Vystupují v ní čtrnáctiletí žáci jedné školy v Brně. S výjimkou dvou či tří dětí je
      třída složená jen z Romů. Podle nevládních organizací tento seriál podává
      nesmírně negativní obraz romských žáků jakožto nevzdělatelných, bez ctižádosti
      a bez perspektivy. Na webové stránce této show i na sociálních sítích se nadto
      rozpoutala vyostřená debata; ta se téměř výlučně týká toho, zda by učitelé měli být přísnější na ty romské „flákače”, zda tito žáci patří do „praktických” škol, zda si vůbec nějaké vzdělání zaslouží a jestli nemají být posíláni rovnou na manuální práci. ECRI je konsternována tím, že podobný typ pořadu neslouží ničemu jinému než posilování a udržování široce udržovaných předsudků
  • Dobrý den, můžete mi někdo prosím poradit, jak mám vybrat pro školáka novou kvalitní školní aktovku, která by mu neničila záda? 

    • Zdravím, s manželkou jsem vybíral školní batoh pro syna do první třídy opravdu dlouho a hlavně zodpovědně. Podařilo se nám vybrat školní batoh, který není těžký sám o sobě a má ergonomicky tvarovaná záda. Díky tomu vlastně nedochází k velkému zatěžování dítěte. 

      • Je super že to řešíte, tohle by se mnou asi manžel úplně řešit nedokázal. Jakou jste teda vybral? 

        • Vybral jsem pro syna krásný školní batoh s dinosaurem https://baagl.cz/products/skolni-batoh-airy-t-rex , který je vyrobený tak, aby mu neničil záda a přes to všechno pro něj byl pohodlný k nošení. 

  • Mám syna na soukromé škole a dostává stejně kvalitní vzdělání jako na normální škole. Nevidím v tom problém. Akorát tady mají prostě jiný přístup, který je dle mého názoru lepší pro dítě. Syn už nám dokonce ve druhé třídě chodí i sám do školy, má to asi kilometr. Měl jsem strach, ale ten se zmírnil, když jsem pro něj sehnal chytré hodinky https://www.smartomat.cz/armodd-kidz-gps-4g-cerna/ 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit