Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vybral jsem pro syna krásný školní batoh s dinosaurem https://baagl.cz/products/skolni-batoh-airy-t-rex , který je vyrobený tak, aby mu neničil záda a přes to všechno pro něj byl pohodlný k nošení. 

  • Je super že to řešíte, tohle by se mnou asi manžel úplně řešit nedokázal. Jakou jste teda vybral? 

  • Zdravím, s manželkou jsem vybíral školní batoh pro syna do první třídy opravdu dlouho a hlavně zodpovědně. Podařilo se nám vybrat školní batoh, který není těžký sám o sobě a má ergonomicky tvarovaná záda. Díky tomu vlastně nedochází k velkému zatěžování dítěte. 

  • Dobrý den, můžete mi někdo prosím poradit, jak mám vybrat pro školáka novou kvalitní školní aktovku, která by mu neničila záda? 

  • Mám syna na soukromé škole a dostává stejně kvalitní vzdělání jako na normální škole. Nevidím v tom problém. Akorát tady mají prostě jiný přístup, který je dle mého názoru lepší pro dítě. Syn už nám dokonce ve druhé třídě chodí i sám do školy, má to asi kilometr. Měl jsem strach, ale ten se zmírnil, když jsem pro něj sehnal chytré hodinky https://www.smartomat.cz/armodd-kidz-gps-4g-cerna/ 

  • Někdo by ECRI měl poradit, že snížení problémových romských žáků je jedině možné jejich vystěhováním, nebo odloučením dětí od jejich rodičů, kteří většinou jsou hrobaři vzdělanosti svých dětí. U nás se náprava nikdy nepodaří, protože romové nemají vůbec o to zájem. "Ze psa nikdy nebude slanina".
  • Že se zvyšuje výkonnost ekonomiky, něco platů, teď minim. mzda, je pěkný akt státu. Vrací lidem, co do něj vložili. Proč ale učitelé nejsou "skupinou lidi", kteří by dostávali zasloužený plat, je dost nepochopitelné. A přitom jsou to oni, kdo tvoří, spolu s rodinou, budoucnost národa, jeho kulturnost, profesionalitu, morálku. Může mít každý se školou i učiteli jakoukoliv zkušenost, jedno je neoddiskutovatelné, jsou to právě učitelé základních, ale i středních škol, kteří spolu s rodinou vedou děti správným směrem a to jak ve prospěch státu, tak i v jejich prospěch. Měla by být spokojenost na obou stranách - jak u státu, tak u rodičů i dětí. Zásluha učitelů však vůbec není brána v úvahu, nebo jenom tolik, že se to může učitelů i dotýkat, jak se to děje. Jakákoliv akce učitelů za lepší ohodnocení je jak právně, tak i především morálně opodstatněna. Škoda, že národ, který musel projít jejich rukama a který žije celkem spokojeně i zásluhou svých učitelů, tak málo pomáhá učitelům v jejich snaze o spravedlivé ohodnocení a postavení v naši společnosti.
  • Ale znám, soudruhu, musel jsem na universitě dělat zkoušku z "marxáku" *3*
  • jsi na to jako dělaná sajmon
  • Můj tatíček i matička taky učili a se setrvačností dojeli nejdál. To by si měl vědět z fyziky.
  • Nehádej se, já jsem komunismus studovala na šesti soukromých školách, znám nazpaměť Marxe i Engelse, to koukáte, co.
  • A já to musím vědět, vychodila jsem pět soukromých škol šatní návrhářky v Olomoci. Tak jest
  • Jsi demagog a zakomplexovaný magor, který navíc nezná správnou definici komunismu. Ta tvá úchylná úprava definice vychází z neznalosti tvého vymytého mozku školními osnovami a tendenčním výkladem dějin po roce 89.
  • https://www.novinky.cz/kariera/416595-cesky-vzdelavaci-system-nereaguje-na-potreby-pracovniho-trhu.html
  • Jenom shrnu... ECRI ví o tom, že praktické školy jsou doporučovány dětem, kteří nejsou pro normální školu připraveni... ale doporučuje je i tak integrovat do běžné základní školy.

    Mno... ale když to srovám se zprávou ECRI pro UK, kde jim doporučují zřídit cenzuru novin a proškolovat novináře jak psát o teroristických útocích, aby tam nebylo ukazováno na motivaci teroristů..

    tak zlatá česká inkluze :D
  • Podle průzkumu Agentury Evropské unie pro základní práva (FRA) za rok 2014 se v České republice podílí méně než 30% romských dětí na návštěvnosti
    předškolních zařízení (ve srovnání s 80% neromských dětí).
    Nízká návštěvnost předškolních zařízení znamená, že pro žáky je obtížné udržet krok na prvním stupni a návštěvnost je tak určujícím činitelem předčasného ukončení školní
    docházky.
    ECRI důrazně doporučuje, aby orgány uskutečnily plán zavést pro všechny děti alespoň jeden povinný a bezplatný poslední předškolní rok před vstupem do
    základní školy hlavního vzdělávacího proudu.
    108.
    Na závěr pak ECRI hluboce lituje, že od její čtvrté zprávy se celková situace romských dětí ve vzdělávání změnila nepatrně. Je toho názoru, že státní orgány by měly přijít s jasnými návrhy, jak snížit počet romských žáků v praktických školách a jak dosáhnout po opakovaném diagnostikování pomocí moderních metod jejich přechod do běžných škol.
    109.
    ECRI důrazně doporučuje, aby státní orgány hledaly způsoby,jak by po opětovném diagnostikovánípomocí moderních metod snížily počet romských žáků v praktických školách.
  • Tradiční média a internet:
    42.
    ECRI byla upozorněna na televizní reality show, která se jmenuje Třída 8 A.
    Vystupují v ní čtrnáctiletí žáci jedné školy v Brně. S výjimkou dvou či tří dětí je
    třída složená jen z Romů. Podle nevládních organizací tento seriál podává
    nesmírně negativní obraz romských žáků jakožto nevzdělatelných, bez ctižádosti
    a bez perspektivy. Na webové stránce této show i na sociálních sítích se nadto
    rozpoutala vyostřená debata; ta se téměř výlučně týká toho, zda by učitelé měli být přísnější na ty romské „flákače”, zda tito žáci patří do „praktických” škol, zda si vůbec nějaké vzdělání zaslouží a jestli nemají být posíláni rovnou na manuální práci. ECRI je konsternována tím, že podobný typ pořadu neslouží ničemu jinému než posilování a udržování široce udržovaných předsudků
  • No tak to je ale přirozená reakce... dovolte mi citovat rok starou ECRI:
    https://www.coe.int/t/dghl/monitoring/ecri/Country-by-country/Czech_Republic/CZE-CbC-V-2015-035-CZE.pdf
  • Kam kráčíš, v podstatě souhlasím. Až na tu "neexistenci" komunismu, k tomu viz odpověď pravému solderovi.
  • Soudruhu, komunismus je neomezená vláda komunistických zrůd, a to tady bylo. *12* *16*

    Ovšem "komunismus" jak ho popisovali ti magoři od Marxe přes Uljanova až po starého Grebeníčka (ten ho nepopisoval, ale vynucoval elektrošoky do varlat), komunismus, kdy všichni si budou brát podle své chuti a "pracovat" také budou podle své chuti, ten tady skutečně nebyl, do určité míry ho měly ty rudé zrůdy, které komunismu udržovaly. *2*

    A soudruhu, já jsem nikdy žádné školné neplatil, jenom knihy jsem si musel koupit. *1* *2* *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit