Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já jsem agent sí aj ej
    jsem nebezpečnej a jsem zlej
    samopal mám v nosní dírce
    a kulomet v sirce!
  • Viníkem tohoto neštěstí jsou ti, kteří rozpoutali násilí na Majdanu a následně násilí na celé Ukrajině. Člověk, používající svůj mozek asi ví, kdo z této situace nejvíce vytěží a kdo nejvíce vydělá. Bohužel stále jsou mezi námi jedinci, kteří dříve bezmyšlenkovitě věřili všemu, co napsalo Rudé právo. Dnes zrovna tak bezmyšlenkovitě věří všemu, co vidí na Nově a čtou v MF Dnes (viz. ten takzvaný tečka níže).
  • Náš fšemi milovaný Vůdce Putin jasně ukázal ymperyalistom že má nejlepčí rakety na zestřelování civilních letadel na svjetě a ymperyalisti uš se třesó! Uš se konečně budó bát lítat a to eště máme v záloze atomové Raketoplán Buran a atomovó Ponorku Kurzk! Tůto válku Sověcký Svas vihraje! Čest!
    • A zapomněl jsi, soudruhu, napsat, že náš milovaný Vůdce Putin umí aji podojit kozla!!! Čest!
  • Jsem placený agent z Moskvy.Přiznávám spolupráci s KGB.
  • Ke spolupráci s CIA jsem byl donucen v dubnu 1984 na základě pochybení mé manželky lékařky, která možná něco nezvládla, nevím. V té době jsen pracoval na absadě v Bělehradě, bylo mi řečeno, že kidyž nepodepíšu, tak moje rodina končí. Pravdou je. že jsem dostával každý měsíc a to dvacet let 150 dolarů. Když jsem ve čtvtek tento týden po pádu letedla na Ukrajině v\ytěžil svého koníka, který mi řekl, že měl být sestřelen " PUTKA", dostal jsem jenom 10 USD. Tak kde je tedy pravda.
  • http://www.aviasafety.ru/the-information/articles/st20140719-boeing

    Victoria Minaev , Vadim Alexejev - KP Novosibirsk .
    Člen správní rady Nadace pro letovou bezpečnost se domnívá, že objektivně vyšetřitkatastrofa může být pouze se zapojením OSN .
    Na Ukrajině , úřady začaly vyšetřovat letecké nehody " Amsterdam - Kuala Lumpur " , který zabil téměř 300 lidí . Ukrajinská pozice až tak, žeBoeing 777 by mohl být zasažen milice protiletadlového raketového systému " Buk " . Zda je to možné a zda je naděje na objektivní vyšetřování tragédie , jsme našli člen představenstva Flight Safety Foundation Valeria Shelkovnikova .
    - Nemají žádnou " Buck " . Přenosných systémů protivzdušné obrany , které tam může maximálně Gut dostat do výšky , a to více než 6000 metrů . Boeing šel na 10.600 stop nad zemí na zavedené mezinárodní trati . Mezi Ukrajinou a Malajsii mají mezivládní dohody o letecké dopravě , která říká, že v tomto případě Ukrajina poskytuje bezpečí přes jeho území . Máme informace , že na špatném místě , aby plnili své úkoly Ukrainian Air Force , to je lepší. A některé zprávy v médiích mi připomínají rčení : "kočka koťata hodil , Putin je vinen . " Takže nemůžeme jen .
    - To je na vině pro ukrajinského letectva ?
    - Já odpovím napár z dálky . Další 5 a 10. června v prostoru Evropské unie , NATO začala věnovat učení . Oni se nedohodnou , že civilní letových navigačních služeb , přičemž jen manažeři Rakousko , Německo , Česká republika a Slovensko " zaslepené ". Zastavili se na chvíli vidět tagy letadla v návaznosti na mezinárodních trasách . PotéEvropská agentura pro bezpečnost letectví začít vážné vyšetřování tohoto případu . Navzdory tomu , válečné lodě NATO přestěhoval do povodí Černého moře a začal už tam mnohonárodní cvičení " Breeze - 2014 " s Rumunskem a Bulharskem . Opět platí, že tato cvičení byla prováděna s kompletním rozporu s " pokyny pro bezpečnostní opatření vztahující se k vojenské činnosti potenciálně nebezpečné pro civilní leteckou dopravu , "Mezinárodní organizace pro civilní letectví ( ICAO ) . Pak jsme varovali NATO i ICAO , který může opakovat tragédie z roku 2001 . Když 4.10.2001 na pobřeží Černého moře na mezinárodní trase ukrajinské rakety snížil letadlo " Tel Aviv - Novosibirsk " . Pak také chodil cvičení , vojenské cíle a smíšené civilní letadlo sestřelil . Nemělo by to být tak neschopný plánování letů . Varovali jsme , že pokud země nebudou sednout k jednání pod záštitou OSN , se bude neštěstí a mrtvoly jen nevinní lidé .
    - Mám spoléhat na objektivní vyšetřování tragédie s malajské letadlem ?
    - PokudOSN zasáhnout a být nějaký rezolucí Rady bezpečnosti , pakpravda bude nalezena ! Vzpomeňte si na případ ze dne 1. září 1983 , když on byl hit jihokorejský Boeing 747 , náš bojovník . Poté , jménem vyšetřování OSN provedla ICAO . Ukázalo se, že se vyhnul cestu , a vedle něj byly americké špionážní letadla . Pravda se otočil této velké . Tady v tomto příběhu je třeba ji najít , ale pokud to bude vyšetřovat pouze Ukrajinu , je nepravděpodobné, že se dozvíme něco pravdy .
  • I Malajsijské posádky civilnch linek směrovaných přes UA si měnily služby z obav letu přes válečnou zónu - viz novinky.
    Proč tam letěli a nezměnili koridor za jinou trasu?
    Důvodem je cca 20 min. prodloužení letu, které by nemohli naúčtovat pasažérům. Tedy nikoliv bezpečnost lidí, podle leteckých společností, resp. obecně podnikatelů čísel - zboží, ale zisky. Jen a jen peníze.
    Potom je jedno kdo je sestřelil, ani bych to neřešil a mně osobně je to šuma fuk.
    Podle fašistů z Kyjeva a jejich řídících z USA, vazalů USA z EU a hlavně "pana" Cammerona z VB, vždy sestřel provedli Rusové, poněvadž i vojsko Novorosijska jsou přece, podle těchto "demokratických" demagogů, Rusové. Jak směšné! I ty jejich sankce ku ho..u, které pocítíme jenom my hlupáci pod pod levelem 10.tis. mocných, tedy ovčané.
  • Ti navodobě vládnoucí pytlíci z Kyjeva si myslí, že jsme idi*ti. Tohle jim může sežrat pouze vypatlaný ukrajinec se třemi roky ZDŠ a pár jedinců tady na Tiscali.... Směšné a zároveň smutné... Myslím že je diriguje někdo jiný a oni to plácají jak se dá, protože mají máslo na hlavě....
  • ET volat domů. ERA volat Kreml.
  • Je to škoda, že ERA už usychá..Bez takového .ovada tu bude smutno.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit