Přejít na výpis diskuzí

Ťok končí ve vládě - a zřejmě i v politice

8.4.2019 16:34
luk 25 příspěvků

Ministr dopravy Dan Ťok (za ANO) ve vládě končí. K odchodu se prý rozhodl dobrovolně kvůli útokům na svou osobu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KIMCID
  • Který chorobně ambiciozní jedinec strčí hlavu do oprátky na tomhle ministerstvu? To bude muset být nátura!!

    Výstavbu dopravní infrastruktury už dávno neřídí stát, ale lobbistické skupiny. Kdepááák vláda....😛

    • Výstavbu dopravní infrastruktury vláda řídí. Vzhledem k délce procesu je tento pro lobbisty nezajímavý, zapojují se až na jeho konci.

      • KIMCID

        vše trvá od plánu a schválení až po začátek realizace 13 let

  • Doprava v ČR se pod jeho kuratelou dostala na úroveň května 1945. Většina mostů už neexistuje nebo jsou na nich barikády. Silnice jsou plné hlubokých děr a jsou v nich vyryté hluboké koleje. Vlaková doprava je na lopatkách.

    Naštěstí má Agrofert cca 20 000 zaměstnanců a to by v tom byl čert, aby to nějaký traktorista nebo sekretářka nevzali.

    Stačí toho lidem hodně naslibovat, naplivat na Kalouska a když se provalí, že tomu nerozumíte a doprava se Vám hroutí pod rukama, jednoduše odstoupíte. Nejdřív, ale přihrajete Burešovi nějakou mnohamiliardovou zakázku, třeba mýtné, nebo tak něco.

    • Dotaz: Kolik řádných, nebo dokonce mimořádných, prohlídek mostů jste udělal? Tvrdím, že žádnou, a to ani když započítám propustky průměru 40 centimetrů pod polními cestami.

      Jako správný troll nic nevíte a nic neumíte, ani to žvanění vám nejde.

      • naprostý souhlas, vážený Filie.

        Powerdog je prazvláštní exemplář.

        Dokonce bych řekl, že si ho redakce vymyslela, aby někdo trochu dramatizoval diskusi.

        Přece není možné, aby byl někdo tak...... prostě tak. 

        • Poznámka k diskutované věci: Jisté je, že prohlídky mostů dělají správci pravidelně, bohužel je finančních prostředků nedostatek a hasí jen opravdové požáry. Vybydlenost infrastruktury z období reálného socialismu se ještě nepodařilo sanovat a soudím, že ještě dlouho nepodaří. Je pravda, že se v minulosti leccos postavilo a je pravda, že se nulová údržba stala normou.

    • KIMCID

      Stačí ať to zaplatí strana co to podepsala s Kapschem a vláda co to schválila.Protože tY uteklé prachy chybí pro firmy opravující silnice po Rumunskejch řidičích 😁

  • KIMCID

    Ťok ťok ,kdo tam,nikdo

  • Pozoruhodné - nejschopnější ministr současné vlády končí ve funkci....

    Kdopak v tom má své prsty svých nečistých pracek?

    Komu pan ministr Ťok šlapal na paty?

    • Nejspíš sám sobě. 

    • Nejschopnější ministr současné vlády...???

      Je to, doufám, myšleno ironicky... 😉

      • Zajímavé je, že loni se zahájilo neobvykle mnoho dopravních staveb a v některých okresech byly i obce takřka nedostupné (z jedné strany oprava silnice, z druhé rekonstrukce mostu a oprava železniční trati...).

        Přesto nám opoziční poslanci v médiích sdělovali, že vláda nic nedělá a potlačuje investice. 

        • No - neco jineho je zahajit stavbu a neco zcela jineho je stavbu v terminu bez zavad a bez navyseni nakladu dokoncit...

          • Máte úplnou pravdu.

            Dokážete alespoň odhadnout, kolik procent loni zahájených dopravních staveb bylo bez závad a bez navýšení nákladů, případně dokonce v termínu dokončeno, nebo je vaše poznámka jen obvyklý VDT? Nebo snad existuje jiný, sofistikovaný, důvod jejího vytvoření?

            Je vám něco známo o procesu navýšení nákladů stavby? T.zv. kontrolních dnů stavby se účastním v průměru jedenkrát měsíčně, možná bych od vás získal nějaké nové poznatky. 

    • KIMCID

      Těžko říct. Jedno je jisté ten co to teď vyfasuje aby měl nervy ze železa.

      • Podle zvěstí, které o tomto resortu kolovaly, kdy se úředník bál sehnout pro propisku, co mu vypadla, spíše zadek s oním otvorem...

        • KIMCID

          To nevím ale zní to děsivé.U známého kdo byl jinej tak si u šéfa neškrtnul.

  • Myslím, že konstatovaná skutečnost uvedená v nadpisu článku nepřivede občany České republiky k hysterickému pláči.

    Vždyť ministři se zde střídají jako panáčci na orloji. 

  • Vzdal to driv, nez dostal padaka...

  • Ťok brečí.

  • Takový normální kluk. Něco šlo, něco nešlo. Tak do toho praštil. Problém je, že jeho ministerstvu rozumí každý. Každý kdo má v zadku díru. To jak se dorve k mikrofonu takový Fiala nebo Kalousek, všichni univerzitní profesoři zmlknou. Protože tady všeználci hodí všechny hravě do kapsy. Jejda ti by panečku ministrovali. Až by se jim od huby prášilo.Zatím jim ale u voleb vyprášili voliči kožich. Nyní ještě nakopat ....

  • josef.chmela

    Ne, že bych chtěl pana Ťoka obhajovat ale tolik nyní opravovaných silnic a zahájených staveb dálnic tu nebylo od roku 1989. ODSáci, TOPáci i černoprdelníci mohou tak maximálně držet kušňu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit