Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Máte úplnou pravdu.

    Dokážete alespoň odhadnout, kolik procent loni zahájených dopravních staveb bylo bez závad a bez navýšení nákladů, případně dokonce v termínu dokončeno, nebo je vaše poznámka jen obvyklý VDT? Nebo snad existuje jiný, sofistikovaný, důvod jejího vytvoření?

    Je vám něco známo o procesu navýšení nákladů stavby? T.zv. kontrolních dnů stavby se účastním v průměru jedenkrát měsíčně, možná bych od vás získal nějaké nové poznatky. 

  • No - neco jineho je zahajit stavbu a neco zcela jineho je stavbu v terminu bez zavad a bez navyseni nakladu dokoncit...

  • Zajímavé je, že loni se zahájilo neobvykle mnoho dopravních staveb a v některých okresech byly i obce takřka nedostupné (z jedné strany oprava silnice, z druhé rekonstrukce mostu a oprava železniční trati...).

    Přesto nám opoziční poslanci v médiích sdělovali, že vláda nic nedělá a potlačuje investice. 

  • KIMCID

    vše trvá od plánu a schválení až po začátek realizace 13 let

  • Výstavbu dopravní infrastruktury vláda řídí. Vzhledem k délce procesu je tento pro lobbisty nezajímavý, zapojují se až na jeho konci.

  • Poznámka k diskutované věci: Jisté je, že prohlídky mostů dělají správci pravidelně, bohužel je finančních prostředků nedostatek a hasí jen opravdové požáry. Vybydlenost infrastruktury z období reálného socialismu se ještě nepodařilo sanovat a soudím, že ještě dlouho nepodaří. Je pravda, že se v minulosti leccos postavilo a je pravda, že se nulová údržba stala normou.

  • KIMCID
  • Který chorobně ambiciozní jedinec strčí hlavu do oprátky na tomhle ministerstvu? To bude muset být nátura!!

    Výstavbu dopravní infrastruktury už dávno neřídí stát, ale lobbistické skupiny. Kdepááák vláda....😛

  • naprostý souhlas, vážený Filie.

    Powerdog je prazvláštní exemplář.

    Dokonce bych řekl, že si ho redakce vymyslela, aby někdo trochu dramatizoval diskusi.

    Přece není možné, aby byl někdo tak...... prostě tak. 

  • Dotaz: Kolik řádných, nebo dokonce mimořádných, prohlídek mostů jste udělal? Tvrdím, že žádnou, a to ani když započítám propustky průměru 40 centimetrů pod polními cestami.

    Jako správný troll nic nevíte a nic neumíte, ani to žvanění vám nejde.

  • KIMCID

    Stačí ať to zaplatí strana co to podepsala s Kapschem a vláda co to schválila.Protože tY uteklé prachy chybí pro firmy opravující silnice po Rumunskejch řidičích 😁

  • Nejspíš sám sobě. 

  • Doprava v ČR se pod jeho kuratelou dostala na úroveň května 1945. Většina mostů už neexistuje nebo jsou na nich barikády. Silnice jsou plné hlubokých děr a jsou v nich vyryté hluboké koleje. Vlaková doprava je na lopatkách.

    Naštěstí má Agrofert cca 20 000 zaměstnanců a to by v tom byl čert, aby to nějaký traktorista nebo sekretářka nevzali.

    Stačí toho lidem hodně naslibovat, naplivat na Kalouska a když se provalí, že tomu nerozumíte a doprava se Vám hroutí pod rukama, jednoduše odstoupíte. Nejdřív, ale přihrajete Burešovi nějakou mnohamiliardovou zakázku, třeba mýtné, nebo tak něco.

  • KIMCID

    Ťok ťok ,kdo tam,nikdo

  • Nejschopnější ministr současné vlády...???

    Je to, doufám, myšleno ironicky... 😉

  • KIMCID

    To nevím ale zní to děsivé.U známého kdo byl jinej tak si u šéfa neškrtnul.

  • Podle zvěstí, které o tomto resortu kolovaly, kdy se úředník bál sehnout pro propisku, co mu vypadla, spíše zadek s oním otvorem...

  • KIMCID

    Těžko říct. Jedno je jisté ten co to teď vyfasuje aby měl nervy ze železa.

  • Pozoruhodné - nejschopnější ministr současné vlády končí ve funkci....

    Kdopak v tom má své prsty svých nečistých pracek?

    Komu pan ministr Ťok šlapal na paty?

  • Myslím, že konstatovaná skutečnost uvedená v nadpisu článku nepřivede občany České republiky k hysterickému pláči.

    Vždyť ministři se zde střídají jako panáčci na orloji. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit