Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pane doktore, dneska toho bylo na patologii moc?

    Nevím, proč tak nervozně a zbytečně agresivně reagujete na zdvořilý dotaz. 

    Doufám, že si přes víkend odpočinete. 

  • KIMCID

    Jo a nejsem němčour 

  • KIMCID

    TAK ŽE KDYŽ NEJSOU ARGUMENTY ODKAZUJEŠ NA NIC?

  • Oba dva si bolševicky pletete dojmy a pojmy. Přesné údaje jsou v archivu ČSÚ, včetně detailů. Proč bych je měl opisovat - nota bene pro nějakého Němčoura...
  • Je mi úplně jedno kdy a komu, ale díky za metro v Praze.

    Jsem jeho denní uživatel a moc pomáhá.

    Na nějakou ideologii kašlu. Víc takových užitečných staveb!!! 

  • Pane doktore Janáku, chápu Vaší nutkavou touhu obhájit tu třicetiletou investiční impotenci. Ale když to vezmeme bez emocí a v parametrech dneška - o kolik km jsme vystavěli více dálnic (srovnání km/rok), o kolik kilometrů se prodloužilo metro v Praze? Kde je moderní spojení centra Prahy s letištěm na Ruzyni a Kladnem........?

    Lavičky za několik milionů, tobogány v každé vesnici z fondů EU?? 

    Nechci být za každou cenu jen kritický, ale není toho zase tolik, abychom se dmuli pýchou....

  • pokaždé když se zeptáte havlistické zlodějské špíny , co vybudovali demokrati za 30 let? okamžitě se odmlčí ..tak oni umí jenom krást lhát ,privatizovat za zlomek hodnoty, zadlužovat ,nic jiného 

  • po 30 letech havlfaštiscké cenzury a totality zjištujeme, že tu skoro všechno vybudovali bolševici ,to je divné co? 

  • KIMCID

    Jaké? Jakého druhu? Co vydrží kde stojí?A pokud se bavíme o silnicích a dálnicích.Tak tyto plány byly už před rokem 89. jen se realizují až teď.

    Tak že Jsou to fabriky?Umělecká díla?Nebo co?

  • - stavby za více něž 216 miliard Kč...
  • KIMCID

    Jistě nám takovej Novák rád vyjmenuje co se za 30 let demokracie vybudovalo.

  • Dobrý den pane Chmelo. Omlouvám se za nepochopení. Jako ironie samozřejmě +. 

  • josef.chmela

    Samozřejmě, že je to ironie. Již delší dobu zde přispívám a mohlo Vás napadnout, že opravdu nejsem příznivcem zlodějů, lhářů, demagogů a zanícených propagátorů jakéhokoli režimu.

  • Zajímavé, jak z tématu ryze technického dovedou někteří vyčarovat téma ryze ideologické. Jste vůbec při smyslech? Tohle se ponejvíce vyčítalo totalitě, že v tom byli mistři. A dneska?

    Pane Chmelo, je vidět, že jste nikdy nemusel po Praze cestovat jinými prostředky. Jinak by jste takovou hloupost (pokud to ovšem není ironie) nemohl napsat.

    Osobně metro oceňuji jako součást moderního způsobu dopravní infrastruktury velkého města. Nic víc a ani míň. 

  • KIMCID

    A K TÉMATU NIC NEBO JE NA TEBE MOC KOMPLIKOVANÉ?

  • josef.chmela

    Tubus Nuselského mostu pro metro byl projektován od začátku pro provoz metra s našimi vagóny. Politici však rozhodli, že v metru budou jezdit vozy sovětské, které byly těžší a proto se musel Nuselský most zesílit. Možná, že rozhodnutí provozovat sovětské vyzkoušené vozy bylo správné, protože tyto vozy jezdily spolehlivě až do nedávné doby.

  • josef.chmela

    Metro v Praze ihned zrušit a zasypat jako zdroj nežádoucí komunistické propagandy.

  • Bla -bla, bla bla...

  • Český koncept podpovrchové tramvaje byl mnohem efektivnější a podstatně lacinější! To ovšem neodsouhlasí žádný zelený mozek, který metro chápe současně jako "podzemní kryt pro případ války"  

    A londýnské, berlínské, pařížské i newyorské metro bylo budováno v zemích, kde podloží daných měst mělo zcela jinou charakteristiku, než Praha. 

    O Moskvě nemluvě - ale i tam byly ohromné problémy s tekutými písky a pod. 

  • "Kdo se nevyrovná se svou minulostí, ten je odsouzen prožít ji znovu. " - "Nejsme jako oni."

    Praví dávná moudrost. A rudokožci zase zvedají rýpáky

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit