Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pokud připustím pravdivost teze, že úroveň vzdělávání obyvatel české kotliny je dobrá, pak musím pro sdělení celé pravdy podotknout, že trend vzdělanostní úrovně je špatný z důvodu zavádění inkluzívního šílenství, politického školení žáků ze strany neziskových aktivistů a dalších zhoubných aktivit, které snižují autoritu učitele, napomáhají bujení šikany a odstraňují étos vzdělávacích zařízení tak, aby žáci s maximálním nadšením přijímali dogmata z eurohujerského katechismu a islamizačně-multikulturalistické ideje o nastolování nových pořádků, o jejichž správnosti nesmí nikdo ani zapochybovat. Kritické myšlení se zapovídá, vítána je spontaneita a fanatismus pro vítací politiku a pro aktivity vedoucí k totální destrukci evropské civilizace.
  • Nick "jura72" perlí - do zítřka (nejméně), resp. do 16.3. je času dost!

    Anexe zbytku české a moravské části území ČSR (po zradě Slováků vedených Tisem) proběhla až 14.-16.3.1939, kdy bylo obsazené zbylé území Čech a Moravy Německem anektováno a zřízen "autonomní" Protektorat Böhmen und Mähren - podle francouzského vzoru, jak byl Francií a tuniským bejem od 12.5.1881 praktikován v Tunisku. 

    Protektorat Böhmen und MährenProtektorát byl vyhlášen 16. března 1939 výnosem o zřízení Protektorátu Čechy a Morava.  

    Je nepochybné že anexí území Německo (i Slovensko) flagrantně porušilo Mnichovskou dohodu, kterou s Italií, Francií a Velkou Britanií 30.9.1938 uzavřelo a ČSR potupně vnutilo.

    Z pohledu mezinárodního, i  československého, práva se jednalo o maskovanou formu nelegální anexe území.

  • Ad nick "jura72" - s tématem článku sice Váš příspěvek nesouvisí - ale uvádějte všechny skutečnosti, když už:

    Bylo by třeba připomenout např. "Pakt Ribbentrop-Molotov" - t.j. smlouvu o neútočení mezi Hitlerovým Německem a SSSR, podepsanou v Moskvě 23.8.1939  

    Smlouva se jmenuje podle dvou vyjednavačů - Joachim von Ribbentrop (ministr zahraničí Německa) a Wjacheslaw Molotoff ("lidový komisař" zahraničí SSSR za Stalina). 

    A jednání o smlouvě probíhala už dříve - v roce 1936 Besonov jako nový obchodní představitel do Berlína, podepsal pouze obchodní dohody. Už prosinci 1936 dal ministru financí Hjalmaru Schachtovi najevo, že je zplnomocněn jednat i o politických otázkách. A tak začaly rozhovory o smlouvě o neútočení mezi Německem a SSSR aby v únoru 1937 byl dokončen první projekt smlouvy.

    Ostatně je známo, že Německo mělo k Rusku vždy blízko - i ve 20. století. V době, kdy bolševické Rusko sklízelo opovržení ostatního světa za zvěrstva, spáchaná za "revoluce" a potom za občanské války, mu podalo ruku Německo. 

    A Berlín, co podle mírové smlouvy z Versailles nesměl mít velkou armádu, tak ten podle smlouvy z Rapalla, uzavřené v roce 1922, cvičil svou armádu – reichswehr – v Rusku. Dokonce se na tamních vysokých školách vzdělávali i němečtí důstojníci.

    Existence smlouvy, včetně tajných dodatků, byla sovětskou vládou vehementně popírána až do roku 1989. Vladimír Putin sice připustil, že pakt byl „nemorální“, ale zároveň to obhajuje jako „nutné zlo“

  • Aha, tak nositelem pravdy není učitel, ale odborář znající a vykládající "nesmrtelné učení MEL (Marxe, Engelse, Lenina)", hlásané i ohněm a mečem a mající na svědomí nejméně 100 milionů mrtvých.


    • Nebezpečnost marx-leninského učení již fakticky pominula, ale o to větší škůdcovský potenciál nyní budují agitátoři prosazující totalitní ideologii, která je jedovatým koktejlem islamistické věrouky, merkelismu, multikulturalismu a eurohujerismu.
      • Hluboce se mýlíte - jak jsme viděli na příkladu Kambodže a nyní vidíme na příkladu  Venezuely...

      • dosud jsem se nedověděl, co je to ten "eurohujerismus", jímž se tady stále ohání jakýsi "Vejprtský". Já se považuji na prvém místě za člověka pak za Evropana a pak za Čecha (původně Čechoslováka)...

        To že jsem Evropan znamená, že mé myšlení je evropské, hlásím se k evropské tradici, vzdělanosti, kultuře vycházející z civilisace antické. Nic na to nemění fakt, že mou mateřštinou je čeština, což je jazyk slovanský, blízký jiným slovanským jazykům, tedy i ruštině.

        Pokud se onen "Vejprtský" necítí být Evropanem, nic mu nebrání odstěhovat se z Evropy do své země vyvolené.

    • josef.chmela

      Pravda je relativní. Každý je nositelem té své pravdy. Co je pravda se pokusil okecat i nějaký Havel. Co je pravda? Muška jenom zlatá...

      Takže tu neustále nemel ty své ideologické kecy.

      • Ano, příteli, souhlasím, že pravda je jen muška zlatá. 😀

        Václav Havel je skutečně osobnost, které si stále váží celý civilisovaný svět. Dokonce i ve White House má svou bustu. 🙂

        Já žiji ve svobodné zemi (stále ještě 😉) a tak využívám svobody slova a vyjadřuji své názory. Mohu se samozřejmě mýlit, v tom případě však uvítám věcná a argumenty podložená poučení od moudřejších 😉. Nazvat mé názory pouze "ideologickými kecy", to je dost málo a svědčí to spíš o tom, že pisateli chybí argumenty. 😉

        • Havlismus už vyšel z módy. Glorifikace Havla je už jen staromódní záležitostí a je otázkou času, kdy bude tato glorifikace i trestná.
          • Václav Havel byla OSOBNOST, které si váží celý civilisovaný svět. Dokonce i ve White House má svou bustu.

            To jsem ostatně už uvedl výše. To ovšem zapšklý nepřítel evropské civilisace a myšlení, jakýsi "Vejprtský", v důsledku své nízké úrovně myšlení a znalostí  těžko chápe.

          • Spíše budou trestné podobné žvásty, jako Váš...

            • ... myslím žvásty nicku "Vejprtsky"

              • felix.julec

                Reakce na příspěvek:

                Ad anton.janak xxx Vy budete ten správný demokrat(na rozdíl od balastu bolševiků),když nějakého "Vejprtského"kacerujete za jeho názor,který se zrovna vám nelíbí.Vy máte patent na jedinou a tu správnou "pravdu"?

                Soudím,že budete taky jeden z následků dnešního školství.

  • Mezi slepými jednooký králem? Neslyšel jsem to už někde? 

    Úroveň a kvalitu vzdělávání a vzdělání je obtížné relativizovat. Vzhledem k některým zemím jsme skutečně na úrovni. Kterým zemím?

    Jak jsme na tom sami vůči sobě v časové ose? Jde to vůbec srovnávat takto? 

  • Už jsem o tom psal - že po první světové válce řada vysloužilců - zvláště invalidů - zastávala místo učitele prvního stupně základní školy (tehdy zvané škola obecná) - a ty poskytovaly tzv. triviální vzdělání - mateřský jazyk, počty a čtení, ve vyšších ročnících se zabývalo i vlastivědou, jednoduchým přírodozpytem (dobový výraz) a stručnými dějinami této země (podávanými formou článků o událostech, se kterými žáky seznamovaly).

    Na škole tzv. měšťanské už přítomnost erudovaného pedagoga nutná byla. 

    Historie žákům byla zprostředkována i během výuky náboženství - ještě v padesátých letech minulého století (t.j. za bolševika) povinné součásti výuky.  

    Není mi známo, že by naši prarodiče a u některých jedinců v diskusi i rodiče, trpěli nedostatkem vzdělání! 

    A vojáci, i členové bezpečnostních sborů - obého pohlaví - po odchodu do pense v 55 letech by funkci kantorů v těch prvních čtyřech - pěti letech klidně mohli zastávat. 

    A s úspěchem! 

    • Třeba v  Poděbradech naši prarodiče vzpomínají na pana učitele jménem Josef OBR, který byl původně důstojníkem československé armády, v roce 1938 demobilisovaným!

      A jak ten dovedl učit matematiku! 

  • ferda.borek

    Hmm, nemáme za co stydět. Se stačí podívat do archivu bakalářských a diplomových prací našich předních univerzit, Karlovu Praha a Masarykovu Brno, co tam akademická elita cpe do hlav studentů za hovadiny, na jejímž základě dostávají studenti vysokoškolské tituly. A to má být budoucí elita národa, jež podle akademické obce má jednou převzít otěže moci v zemi. No potěš Pánbůh.  https://jurnecka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=608503  https://docplayer.cz/45419035-Univerzita-karlova-v-praze-fakulta-humanitnich-studii.html

  • Už jsem o tom psal dvakrát, ale po balastu bolševiků, kteří kecali mimo téma - je třeba vědět, že po první světové válce řada vysloužilců - zvláště invalidů - zastávala místo učitele prvního stupně základní školy (tehdy zvané škola obecná) - a ty poskytovaly tzv. triviální vzdělání - mateřský jazyk, počty a čtení, ve vyšších ročnících se zabývalo i vlastivědou, jednoduchým přírodozpytem (dobový výraz) a stručnými dějinami této země (podávanými formou článků o událostech, se kterými žáky seznamovaly).

    Na škole tzv. měšťanské ovšem už přítomnost erudovaného pedagoga nutná byla. 

    Historie žákům byla zprostředkována i během výuky náboženství - ještě v padesátých letech minulého století (t.j. za bolševika) povinné součásti výuky.  

    Není mi známo, že by naši prarodiče a u některých jedinců v diskusi i rodiče, trpěli nedostatkem vzdělání! 

    A vojáci, i členové bezpečnostních sborů - obého pohlaví - po odchodu do pense v 55 letech by funkci kantorů v těch prvních čtyřech - pěti letech klidně mohli zastávat. 

    A s úspěchem! 

  • Tak to je bomba... On si snad pan odborář mysli, ze děti umi s IT, protože je to ve škole učili? :D

    Já se picnu, takže už chápu proč pořád pařej hry a nebo proč jsou drzi, když je upozornim že láhev od pití se háže do koše a ne na trávník... Protože VE SKOLE JE TO UCI, PROTOZE JAK JINAK BY SE TO NAUČILI... VLASTNE DYCHAT JE TAKY MOTIVUJE PAN UČITEL, TAKZE BY UCITELE MELI BRAT PENIZE JAKO KARDIOCHIRURG, KTERY ZACHANUJE ZIVOTY. A jestli nemá žák motivaci pro konkrétní předmět, mám si stěžovat u ředitele, ať na učitele zaklekne, strhne mu prémie, protože neumí motivovat!!!!! Tak je to podle pana odboráře???? 

    Úplně po přečtení názoru pana odboráře nabyvam dojmu, ze to že nemame v ČR deset milionů Jágru, nebo Einsteinu je protože se učitelům nechce.

    Musím se uklidnit, je to jen odborovej pracovník a holt musí tyhle nesmysly říkat aby si obhájil svoje teplé křeslo... On tomu sám určitě nevěří... Leda snad kdyby ho těm bludům naučil nějaký učitel.

    Pan odborář by si měl hlavně uvědomit, ze škola učí dítě jen pár chvílemi denně... Třeba v prvním stupni jenom součtem kolik? 250 minut? Z toho dohromady 50 minut bude režije kdy se nic neučí, 150 minut opakování, písemkama atd... takže kolik se tak stráví učením ... 50 minut denně? . jestli děti něco umí nebo ne je pak spis otázkou toho co mimo dělají mimo vyuku.

    Ještě ted si pamatuju jak jsem sveho potomka doučoval co nestihl ve škole... Cestina, měli SME učivo z hodiny co chybela pochopené naučené a zopakovane během 10 minut, navíc na otázku jestli čeština bavila mi řeklo, že tahle jo, ale to není škola... Jenže to je výuka, kdy učící přímo reaguje na žáka, kdy se nesnaží o vtlučení  do hlavy ale o to jestli a jak to žák pochopil. To ve třídě o 20 žácích nikdy nepujde.

     Takže tyhle nesmysly o tom jak jsme na tom se školstvím super si strčte do kapsy, spis jsme na tom super, protože hodně rodičů se věnuje svým dětem, do školy je posíláme protoze pracujeme a protože je povinna dochazka. A protože i když to stojí z hlediska vzdělávání zaprd, nic moc nás to nestoji.

  • Promiňte, ale jiné odbory (obory) nemají takový prostor v mediích. Chápu, že vzdělání je velmi důležité.

    Jinak: Tak kolik, šéfe?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit