Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To byla patrně Doc. Švihlíková. Jako ekonomka zná jistě dobře přepoklad Ceteris Paribus. Nemůžeme všechno dělat jako v Německu. Ale proč zase vymýšlet kolo? Zásady je možné kriticky aplikovat. Nic proti inspiraci.  V tom má pravdu. 

  • Nedávno jsem na ČT 24 sledovala rozhovor s nějakou naší ekonomkou ( jméno bohužel nevím) a ta řekla, že naše vláda složitě vymýšlí pravidla kurzarbeitu, místo toho, aby se inspirovala Německem a převzala jejich pravidla...

  • Jak je libo. Zažil jsem tuto techniku v Německu a při jasných (a striktně dodržovaných - což u nás bude asi potíž) pravidlech se Kurzarbeit velmi osvědčil. V nastavených pravidlech, jak je vláda schválila např. zcela absentuje sankce vůči firmám, které by tento systém zneužívaly. 

  • No víme že Ano by dostalo 27%Komuniste 4,5% tak že z toho vychází že neschopnost opozičních voličů je cca 68%.Tak že 68%voliču asi ví že nechce Babiše ,ale taky ví že nechceme nikoho jiného.A tak nejsou schopni postavit se dohromady za jeden zájem.

  • Nevím, jestli těch neschopných a nesvéprávných voličů je 70%, žádné výsledky průzkumu v tomto směru jsem nestudoval. Ale to, že někteří voliči dají svůj hlas "bývalým" nebo dokonce současným členům organizace zločinné a opovrženíhodné, jak praví zákon, to nesvědčí o inteligenci a soudnosti, svědčí to spíš pro to, že by jim měla  být udělena nesvéprávnost.

  • Ale jdi ty brepto - to z tebe mluví absťák...🙂

  • Tenhle co je pořád níže:Tak nám 70% neschopnost svéprávných voličů milí Občane vysětlete po vašem?

  • josef.chmela

    Já vím, že trpíš. Prymula od 22:00 h zavřel bary a kluby a tak opilci a feťáci zvrací své hlouposti na Tiscali.

  • Jasně , tak nám do toho nekecej...🐒...

  • josef.chmela

    To jste si s "občanem" pokecali na té vaší kanálové úrovni, že?

  • A na jaký dotaz mám, prosím, odpovědět?

  • A odpovíte?