Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Něco ke kurzarbeitu prosím? Nebo je to příliš složité téma pro plivače na všechno kolem? 

    • Dobrá - tak tedy začni...

      • Jak je libo. Zažil jsem tuto techniku v Německu a při jasných (a striktně dodržovaných - což u nás bude asi potíž) pravidlech se Kurzarbeit velmi osvědčil. V nastavených pravidlech, jak je vláda schválila např. zcela absentuje sankce vůči firmám, které by tento systém zneužívaly. 

        • Nedávno jsem na ČT 24 sledovala rozhovor s nějakou naší ekonomkou ( jméno bohužel nevím) a ta řekla, že naše vláda složitě vymýšlí pravidla kurzarbeitu, místo toho, aby se inspirovala Německem a převzala jejich pravidla...

          • To byla patrně Doc. Švihlíková. Jako ekonomka zná jistě dobře přepoklad Ceteris Paribus. Nemůžeme všechno dělat jako v Německu. Ale proč zase vymýšlet kolo? Zásady je možné kriticky aplikovat. Nic proti inspiraci.  V tom má pravdu. 

  • milanskala

    Už jděte s těma nesmyslama do háje

  • Vládnutí vlády Babiše je uspokojivé. 

    • Jako fór dobrý...

    • Jak pro koho. Těm nesvéprávným jedincům vyhovuje, když Bureš řídí stát jako (svůj) podnik: řekne ovečkám co mají a co nemají dělat a když jsou hodné dostanou koblihu nebo nebo něco jiného a slib, že bude líp. 😀

      • Njn nesvéprávní jdou volit a vyhrají a svepravní nejsou schopni vybrat opoziční stranu či lídra.Kde je chyba že by dřívější působení opozice, či současný antibabiš program který voliče nudí.

        • Burešovo ÁNO není žádná politická strana s morálním programem rozvoje. Je to pouze jakési hnutí (mysli či čeho) s cílem ovládnou co se dá i nedá a řídit stát jako (svůj) podnik, rozdá koblihy a prý bude líp.

          • A přesto je schopna ve volbách vyhrát. Bohužel neschopnost opozice se sjednotit a přijít s nějakým programem je toho stále důkazem.

            • josef.chmela