Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pořád dokola.

    Není zda žádná politická shoda natož vize. Takže jedna parta si prosadí projekt A.
    Sotva přijde k moci druhá parta kompletně ho zboří a utratí další miliardy za projekt B.

    Na co kvota? Má se zaměstnávat podle schopností ne podle pohlaví či barvy pleti.
    • Proč je tam zrušit reakci?Pokud jsem šmírován tak přitvrdím.Já nejsem posera.Já pro tento ukradený stát dělal zadarmo a ne jen natahoval ruku.Jinak s Vámi souhlas tak to funguje v absurdistánu.
    • pozor, pusinka, s níž souhlasí jako anonym je plagiátor
    • Souhlasím. Tahle dáma mi vyvolává dojem něco mezi hypertrofovaným sebevědomím a slepičím kukučem. Kéž bych se mýlil. Rozhodně není důležité, jestli na ministerstvu školství sedí muž nebo žena, tedy jestli má "píp" nebo "píp".
      • že ty máš před sebevědomou ženou komplex mne nepřekvapuje,,, jakíé je ona se dozvíme my. rodiče budoucích školáků
  • myslím, že autor napsal blábol, tak za prvé Dientsbier není levice natož nová levice, Dientnsbier je rozmazlené děcko, které dupe a křičí - chci a chci a chci nebo nechci nechci nechci. a jeho úřad nemůže být plný levičáků, protože ti by se s ním těžko shodli.
    Baudyše, astrologha, považovat za krásnou ukázku správného ministra a koníčky a zájmy jei na hlavu - astrolog a střelec . *15* *15* *15* *15*
    skutečnost že lidé bez zkušeností v praktickém životě, zato zkušení ve šplhání na místech úřednicých nebo v kupčení na místech politických a nezažili nic jiného, je alarmující. ale jsou mnihem lepší příklady, třeba Benda....

    a Gajdůšková? ta se chová jako chlap, pošlape svá vlastní slova jen aby se udržela alespoň tam, kam dolezla. takže těžko pochopit to její vyjádření.
  • Dejte mně vysokou funkci, odpovídající plat a rok hájení. Slibuji, že poté dobrovolně odstoupím. Ale nějaký padáček by se taky hodil *1*
    • Teď jste mi připoměl,že když jsem v 90tých letech viděl kam to spěje tak jsem si tady dělal legraci přesně ve stylu,který zde uvádíte a ještě jsem dodával,že spokojení budou všichni.
      • Zdá se to nedávno a jak je to dávno, že? :-)
  • Tato dívenka snad působí čučavě ale je přicmrndávačkou v této likvidaci vzdělávání různými pseudostranami, které nechali voliči se zakopat v parlamentě. V tomto případě ČSSD. Pokud se týká školství tak zásadní problém je kolik na ruku a ne kolik naučím. Profesůry se rozdávají systémem dle politické blbosti a ne dle charakteru, morálních kvalit a odborné způsobylosti. Zeman má pravdu když říká, že profesor má být charakterným odborníkem a ne šaškem. Kopírování západního pojetí škol vychováme zupáky, kteří umí testy a ne lidi kteří myslí. Setkal jsem se z nepřijetím na vysokou školu před převratem a i po něm. Před bylo zdůvodnění jasné a zdůvodněné. Po převratě lakonické a la hurvínek - příjmací zkoušku jste udělal, ale nepřijímáme vás - konec. Nic více. Šaškárna na N-tou, kde N konvergule k nekonečnu. Je to jen jedna z oblastí likvidace většiny občanů tohoto státu ve prodpěch romů, němců a dalších Bruselem přidělených emigrantů. Lidi vzpamatujte se.
    • Zeman má sice pravdu, ale on sám je také spíš tím, šaškem když má virózu (Milosh Bubble Bum). Je ovšem pravda, že tradičně vysoká úroveň vzdělání v Zemích Koruny České klesá od té doby co se tady začal budovat socialismus - nejdřív hnědý a pak rudý. A pokud jde výchovu těch poslušných povolných zupáků, tak to se rozhodně neděje v USA a ani v Německu, chtělo by to jet se tam podívat. To jenom u nás stačí mít papír a už je dotyčný "chytrý".
      • Ty si odporuješ v každé větě.USA je největší zlo na planetě.Do roku 1989 jsem si myslel,že to tak není a o Německu to je vazal ,protože tam jsou silné vojenské jednotky.Nerchápu proč.Snad,aby jezdili na výlet ukazovat jak tady bylo fajn.
      • naše socialistckou školou prošlé děti patřily k nejvzdělanějším vEavropě, až bylo vytýkáno, že získávají příliš informací... teď k nejblbějším....
        Německé děti jsou vedeny k myšlení, americké nikoliv, to je státo přesvědčované o své děsné individualitě a skvělosti....
    • V zásadě lze s tímto souhlasit. Problém nastal s pseudo-maturitami v pojetí pana Ziky,který si z toho udělal zlatý důl, bez ohledu na momentální politickou stranu u vesla.Dnešní mládež bude možná umět programovat, leč výplatu si zpočítat neumí o historii ani nemluvě.Podobné
      vše-umělce potí dnešní Amerika. Kam až jsme to došli? *16* *1*
  • Tenhle stát je všeho schopný, jenom ne něčeho pořádného! Za víc slov mi tenhle stát - Švejkostát - nestojí.
  • A nebylo by lépe se věnovat zákazu kouření v hospodách nebo jiným zákazům? *1*
  • Technická poznámka: Matematikem nebyl Petr Piťha, nýbrž Petr Vopěnka.
  • Na té fotce nevypadá baba jedna špatně. Stála by za hřích.
    • Možná by byla dobrá jen na ten hřích. Ale ten namyšlený, výsměšný a sebevědomý pohled...
  • Přeji nové ministryni školství pevné nervy a mnoho zdaru a pro začátek jí poradím několik věcí, které by si měla vyhledat v historii a které napomohou změnit radikálně náš školský systém:
    a) jednotný školský vzdělávací systém na ZŠ - dost bylo experimenty s různými projektovými dny, kdy se zabíjel čas na nic neříkající věci - jen tvrdá práce až do deváté třídy včetně - stanovení výstupního profilu žáka ZŠ - tedy to, co by měl po ukončení studia znát - před rokem 1989 to bylo a fungovalo to
    b) náročné přijímací řízení na SŠ - je třeba vybírat kvalitu, přijímačky: matematika, cizí jazyk, český jazyk a pohovor z občanské nauky
    c) náročná maturita - ne tento výsměch, co je teď - povinně - český jazyk, matematika, cizí jazyk v 2. a 3.stupní (2. stupeň - všechny SŠ mimo gymnázií, 3.stupeň gymnázia) + 2 volitelné předměty dle charakteru a požadavků VŠ
    d) stanovení směrných čísel na VŠ a náročné přijímací řízení - VŠ si stanoví předměty, z nich základní předpoklad 2. a 3.stupeň maturity z vybraných předmětů + profilové přijímačky dle charakteru školy. Ta směrná čísla jsou důležitá, abychom nenechávali studovat lidi obory, z nichž využití je prakticky nulové a jen rozšiřují žadatele o podporu na úřadech práce.
    A vzpomeňme na úroveň maturit před rokem 1989 - mnozí by znalostmi potřeli dnešní sebevědomé maturanty ještě dnes.... o studiu na VŠ nemluvě, pro měl vystudovanou VŠ, byl malý Bůh.
    e) povinný rok studia na zahraniční VŠ pro jazykové zdokonalení a pochopení mezinárodních vztahů a kulturní výměnu.
    f) učitel nevychovává, ale vzdělává. Vychovávají rodiče a nesou za výchovu plnou odpovědnost.
    No a na ministerstvo si vybrat lidi s praxí ze školství, kteří budou ochotni makat, budou jazykové vybavení, znalí práce s PC, kteří nebudou zkorumpovaní a zkorumpovatelní a nebudou mít zábran zrušit pár škol pro nekvalitu a pár ředitelů pro nekompetentnost.
    • Trošku naivní, ne? *14*
      • Proč by mělo být?.... Podobně dříve ( před rokem 1989) fungovalo školství československého státu a myslím, že naše generace nepatří k těm hloupějším. Ovšem na degradace po roce 1989 je zjevná.... on dnes vlastně vzdělaný, přemýšlející člověk není žádoucí,že? Stačí tupý dav, který se nebude ptát, ale jenom zatleská, udělá, co se mu řekne a bude spokojen se svojí malostí, ovšem, kterou bude prezentovat se sebevědomím hvězd se dotýkajících. *2* *2* *2*
        • Je to tak.... *1* *1* *1*
  • Nemám proč hodnotit politiky, to je zbytečná ztráta času a ty z ČSSD už vůbec. *12* *16* *12*
    • Souhlas. Kvoty stejne situaci nevyřeší a zaměstnavatel bud chce ženu přijmout pro její kvalifikační předpoklady nebo nikoliv.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit