Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • josef.servit.9
    Tak nás ve škole oblbovali, ale marně. Ty budeš kovaný komouš ze ziskovky mandelinek ?
    Máš těžký chleba ? Hm. Dávej pozor na tu žilku na čele !!!
  • Islámský stát.Jen ať je to pravda a Islámský stít splaskne jako bublina
  • josef.servit.9
    To rusové dělali ve Vietnamu, človíčku máš to popletené.A ten Fiat to byl 125.Bylo tam lepší topení, ruská klima hlupáčku.
  • Vážený pane Ovar , něco tak hloupého jako jste napsal Vy, se v historii ještě nikdy nevyskytlo!
  • Prostě jako ty.
  • "Vynikající analýza" - ještě něco přidej, ať si nemyslíme, že to psala tvoje babička.
  • A zavraždění civilisté Ruským bombardováním? A 3 milióny Afghánců zavražděných sovětskými fašisty? *11*
  • Žigul byl zmršený Fiat 124, Fakt pocta sovětským fušerům. *11* *11* *11*
  • Linku ha výrobu žiguliků si ruská pakáž dovezla z Itálie, ale NIKDY ZA NI ITALŮM NEZAPLATILA. Ve srovnání s Fiatem 124, který byl na této lince v Itálii vyráběn, byl žigulík ingot z masivního rychle rezivějícího plechu, mizerně brzdil a na mokru nebo ledu se točil jak čamrda, prostě zmetek.
  • Strašení Islámem a islámským státem je lež a odporná, trapná, hradní propaganda, řízená KGB, která má jediný cíl, odvrátit pozornost od expandujícího fašistického Ruska, anšlusu Krymu, zabrání Ukrajinského pohraničí a akumulace ruských nacionalistických armád u hranic Polska a pobaltských států.
    Za celou imigrací do EU a teroristickými útoky stojí homosexuální Putin a jeho zdejší postarší milenci a spojenci. Nic bych za to nedal, že bolševici a šmelináři z ČR vydatně zásobují ISIL, sice nepřímo, ale zato ve velkém falešnými doklady a zbraněmi všeho druhu. *11* *11* *11*
  • Jura zde píše, že to byl vylepšený Passat. Musím se ohradit toto byl Italský Fiat, končila výroba Fiatu Mirafory, nebudu hledat na netu jak to to přesně píše, tak to nemusí být přesný. Dobře si pamatuji, že zastaralou technologii koupil Sovětský svaz. Fiat měl obsah 1 600 cm3 Žigul taky 1 600 cm3 se jmenoval Lada. Mělo to více značení. Sovětský svaz tenkrát nechtěl Italské motory, tak dodával svoje, spotřeba se nedala při šetrné jízdě do 100 km/h stlačit pod 10L na 100 Km. Mohu velice fundovaně posoudit kvalitu a pod. protože jsme ho vlastnili 15 let, ale už se nedal udržet protože hnil až do šrotu. U nás koupil jeden chlapík nového Žigula 1 200 cm3 a ten mu po roce totálně shnil. Kvalita byla velice pochybná. U nás jezdí ještě jeden Žigul, má ho automechanik a ten ho má jako z fabriky.
  • pasat se po desetiletí pořád vyvíjel a vylepšoval,žigul byl hned dokonalý
  • https://www.youtube.com/watch?v=29kcLy37IhY
  • Historie zrodu automobilky v Togliatti nemá ve světě obdoby. Doslova na zelené louce vyrostl gigant na výrobu osobních automobilů.
    Dne 22. srpna 1966 vybrala komise ministerstva automobilového průmyslu SSSR místo pro výstavbu nového závodu. Togliatti má velmi příznivé klima, léto trvá od dubna až do října. Zima je bez velkých mrazů. Klíčovou roli hraje rovněž mohutná řeka Volha, vodohospodářství a doprava. Dalším faktorem bylo velmi silné průmyslové zázemí, stavební, strojírenské a chemické továrny. Projekční přípravě a výstavbě se věnovalo více než 40 resortních ministerstev a odborníci z automobilky Fiat. Technici na obou stranách prošli speciálním jazykovým kurzem, byly vydány technické slovníky příslušného zaměření. Výstavba začala dne 14.září 1966.
    Do města, kde se stavěla nová automobilka se denně stěhovalo až šedesát rodin. V roce 1966 mělo Togliatti 140 tisíc obyvatel, v roce 1967 už 152 tisíc a koncem roku 1969 již 230 tisíc. Celá výstavba trvala čtyři roky.

    Neuvěřitelná pilnost sovětů je k neuvěření.
  • nechtěla bych aby se mi zabouchlo auto až pojedu k porodu *15* má to střešní okno ? *15*
  • tak, tak, žigul je žigul, můj strýc už v něm brázdí 30 let po české republice za 6 litrů na sto a s minimálními náklady na opravu, prostě náš slovanský mercedes *3*
  • absolutní souhlas a ty jsi ještě neviděl porovnání nové lady s passatem, tam si dokonce lada vedla mnohem lépe

    tímto vzdávám poctu ruským inženýrům, kdo umí ten umí
  • Klika neklika, UAZ Patriot ve srovnání s hamříkem nedopadl vůbec špatně:
    https://www.youtube.com/watch?v=gMNdFQPLnEk
  • Putilín se nedostal ven ani když urvali kliku. Musel vylézt druhými dveřmi. Kdyby tam měli jenom jedny dveře tak by se ven nedostal. Vot chorošaja russkaja těchnika, no tolko chujovo rabotajet. *1*
  • Technika nestojí za nic, ale tady je vidět jak mají silné vojáky. Prostě jsou to zocelení chlapy.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit